وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری: این اشک ها قیمت ندارند!

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرت را بالا بگیر و اشک های قیمتی ات را نگه دار برای روز خوب پیروزی. روزی که زمین و زمان دیار باران هم با تو هم پا باشند و اشکت اشک شوق باشد نه افسوس. تو و رفقایت تا به امروز نه کم گذاشته اید و بعد از این هم نخواهید گذاشت. پس نه وقت گریه است که زمان ادامه دادن این راه پر پیچ و خم است تا رسیدن به سرمنزل مقصود.

IMG_2936 IMG_2938 IMG_2939 IMG_2940 IMG_2942 IMG_2944 IMG_2945 IMG_2946 IMG_2947 IMG_2948

(توجه: برای دیدن عکس ها با کیفیت بالاتر برروی آنها کلیک نمایید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 17 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

22 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    افشین چاووشی مطمئنا در بازیهای بعد گلزنی خواهد کرد

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    روی سخنم‌با برخی هواداران است

    میخواهم داستانی برایتان تعریف کنم
    یکی بود یکی نبود
    روزی درحال کشتی گرفتن با پیرمردی بودم.از آنجاییکه نیروی من بیش از او بود در نبرد خود را زمین زدم تا او احساس پیری نکند و همچنان خود را قوی بداند

    و اما…

    روی سخنم باشماست.یعنی چه که فلان بازیکن در پایان بازی گریه کرد.به جای اینکه به بازیکن روحیه دهید چرا امیدهای آینده را از او می گیرید.
    واقعا که…
    افشین چاووشی عزیز من به نمایندگی از همه ی هواداران و همه ی رشتی های پراکنده در سراسر ایران و جهان ازت میخام در بازیهای آینده گلزنی کنی تا به همه نشون بدی افشین آقای گل یعنی چی
    زنده باد رشت و رشتی
    برادر کوچکتان اشکان غایبی ساسانی

  • sadeghasheri گفت:

    ونگ نبا زن آبرار. می دیلم بیگیفته به مولا:(

    تی سر فیدا بلامیسر. جوبران کی تو

    آبرار، آبرار غیرت قوربان برار

  • سینا بچه سام گفت:

    افشین ابوره غیرت قوربان بشم… تو در حق فوتبال رشت سنگ تموم گزاشتی داداش اون گل40 متری به ملوان تا عمر داریم یادمون نمیره تو اسطوره فوتبال رشتی افشین40متری افشین روس سوراخ کن همینه همینه این اشکات نشونه تعصبت به شهرتو نشون میده…

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    آقای جهانپور پس از باخت روز دوشتبه داماش اعلام کردند شرایط آب و هوایی مساعد نبود
    آخه استاد گرامی شما پیشتر فرمودید داماش به هفت هشت هفته برای بازسازی نیاز دارد.انصافأ شما بفرمایید اکنون هفته چندمه.آیا این هفت هشت هفته شما هنوز تموم نشده؟
    لطفا ا.س.ت.ع.ف.ا.ء

  • مهرشاد گفت:

    تعادل و جزئیات ،راز شماره یک برای موفق شدن سپیدرود
    سپیدرود رشت با انجام هشتمین دیدار خود در رشت در مصاف با پیام وحدت کاشمر نمایشی از خود به اجرا گذاشت که شاید کاسه های صبر نقد را کمی از گذشته بیشتر لبریز کرد ، اتفاقات و فرآیندی از دیدن چندین بازی چه داخل و خارج از خانه نشان از این داده می شد سپیدرود این فصل هم می تواند به نوعی بیماری در نوع تاکتیک و عدم کیفیت درست در بازی ها را با خود بهمراه داشته باشد .

    ابتدا باید فلاش بکی به فصل گذشته داشته باشیم ، استراتژی ساختاری سپیدرود فصل گذشته هجوم در بی نظمی بود ، بیس بازی و یک توده فشار از هر نقطه که می توانستیم توپ را به منطقه خطر تیم ، چه شش قدم و چه چهارچوب ارسال کنیم ، اینکار معمولا برای تیم های مانند سپیدرود طبیعی ست ، فضای همراه با رعب وحشت برای تیم حریف از فشارهای سر سام آور به مانند اینکه حریف در مقابل فقط می بیند که ایستاست و تیم میزبان بیشتر از یازده نفر بازیکن در زمین دارد .
    حال باید به این نکته اشاره کرد نظم در مقابل بی نظمی ، اولین حرکت خنثی بشری ست اینکه در مقابل یک آشفتگی تاکتیکی تیم شما نظم خود را فدای تحت تاثیر رفتار حریف در نوع آرایش تیمی اش فدا نکند . اینکه وقتی با بن بست در گل زنی مواجه میشویم خودمان تحلیل نرویم وفکر های مختلف و پراکنده را حتی در صورت بارور شدن بتوانیم بالفعل کنترل کنیم ، سپیدرود در فصل گذشته هم در خیلی از دیدارها در گیر مهره ها و و رسیدن به قالب ترکیبی باب میلش بود ، مانند اینکه حاجتی در مرکز باشد ، بین محمد همرنگ ، محمد مصلح و با امدن سامان نورمحمدی چگونگی بازی گرفتن به چه صورتی انجام گیرد و اینکه تلاشهای میثم فردوسی و میعاد یزدانی با توجه به این آخری از خلاقیت هدر نرود .
    اگر بگوییم همان تیم را دوباره با کادر فنی اش در رقابت قرار دهیم اولین تغییری که بوجود می آید بحث تفکری ست تا چینش عزل و نصب بازیکن باب میل ، اتفاقی که معمولا بعد از عدم نتیجه گیری تحقق می یابد ، ولی نوش دارویی پس از مرگ سهراب .
    منتهی سپیدرود در این فصل به مهمترین عامل دسترسی داشت. زمان تمرین، باز بودن دست برای گرفتن بازیکنان باب میل با توجه اینکه در فوتبال روز دنیا با تفکرات یونیورسال (مربیگری یکی از مشاغل سلیقه ایی ست ) . حضور بازیکنان با تجربه از دید کادر فنی و (پا به سن گذاشته) از نظر حضار ببینده اولین شکاف تردیدی را برای عموم ایجاد می کرد ، افرادی که از ظن اهالی فن می توانند نظرات رو احساسی و دور از منطق بنامند !، سپیدرود رشت که حالا قرار است ۴٫۱٫۴٫۱ بازی کند بازی با یک مهاجم در جلو و درست در تعریف یک مهاجم و پشت سر قرار گرفتن وینگرها و بالهایی در چپ و راست ، یکی از علائم این نوع تاکتیک تیم رفتار زنجیره ایی ست ، توپ رسانی باکیفیت بالا بعلت در کنار هم بودن و ایجاد شکل های مختلف هندسی . حالا باید یک نکته را گوشه ذهن خود داشته باشیم ، اجرای این نوع تاکتیک ها در سطحی از فوتبال کشور است که لقب لیگ دو ایران را یدک می کشد . یعنی یک رشته بازی فشرده و تحت فشار و به معنای واقعی یک بازی( بزن بزن ) ، نوعی از بازی که می تواند ۹۰ دقیقه مستقیم هدایت شود بازیکنان توپ را در آسمان مشاهده کنند و هافبک های میانی زیربه اصطلاح ( پل )از ارسال های هوایی زمین گیر شوند ، سپیدرود در این شیوه دو سال پی در پی در بازیها همینگونه بوده به فراخور روند بازیها شدت و کمیتش هم زیادی و کم پیش می رفت .
    حالا سپیدرود مدل ۹۴_۹۵ کیفیتی را بهمراه دارد که علل بکار گیریش در لغزندگی های تاکتیکی باید در درونش ابتدا جستجو شود ، نحوه تمرینات ، پیاده کردن کار تمرین شده درون بازی ، و توانایی های فردی بازیکنان فعلی در اجرا دستورات فنی برای منعکس کردنش در زمین ، نکته بیش از هر چیز حائز اهمیت است دید فنی نفر اول یک تیم و نگاه و نگرشش به تیم است ، اینکه بخواهد به این واقعیت مهم برسد توانایی و بستر هر فرد و پتانسیل کنونی اش همراه با میزان امادگیش در تمرین محک حضور در یازده نفر را داشته باشد .
    ولی در همه بازیها یک جای کار شدیدا لنگ می زند ، مثل هول هولکی کشیدن یک تصویرطرح با پیش فرض اینکه قصد به تصویر کشیدن اثری را داریم ، مداد را دست می گیریم و بعد از چند دقیقه بی حوصله می شویم ، و طرح نهایی که در ذهنمان رژه می رود همانطور در تخلیات ما جا خشک می کند و ما می مانیم و یک کار ناتمام .
    سپیدرود رشت در اولین دیدار های این فصل خود اصرار داشت رو به بازی تک ضرب بیاورد ارنج تیمی در تئوری این قانون رو کاملا می پذیرد در شرایط تاکتیک ۴٫۱٫۴٫۱ بخاطر انعطاف پذیری و پیوند زنجیره ایی اش امکان این مهم را به افراد درون زمین خواهد داد ، اما نه ، این عملکرد سازمان بندی شده بود و نه صحه صدری را در هر بار از پس اجرایش بهمراه داشت ، رسیدن هر چه سریعتر به دروازه حریف .
    می شود عجول بودن و میانبرهای غیر متعارف از اینکه صبر لبریز می شود و استمراری در تحقق نقشه وجود باطنی پیدا نمی کند .
    هشت بازی ست محمد همرنگ وقتی در پرسینگ شرکت می کند ، روبروی چهار مدافع کاملا فضایی به وسعت شعاع یک نیم دایره را بوجود می آورد . حال این اتفاق در مورد بازیکنی صدق می کند که کیفیت بالای فنی را بهمراه دارد یک قلدر و بازی خراب کن برای حریف یک تضمین مطمئن که در صورت خراب شدن بازی تیمی هیچگاه نگاهی به سمت او نمی چرخد .
    سپیدرود ورژن جدید با عمق و لایه به اصطلاح توی در حریفان غریبه است اینکه علاقه ایی به سمج بودن به نفوذ و زدن به دل حریف را ندارد ، اتفاقی که با بودن بازیکنانی به مانند یزدانی ، و فردوسی ضرب اهنگ تیمی را چندین برابر می کند ، از عمق یورش ببریم و اور لب ها رو برای پلن بعدی تحرکات بدی در نظر بگیریم .
    در لیگ دو و لیگ های کمی آماتور تر یک اصل همیشه پا بر جاست اینکه نوع بازی حریف در گرو چگونگی نحوه بازی خودی شکل می گیرد اگر سر درگم باشیم حریف فضا را می گیرد و شروع می کند به چشم بسته پیشروی کردن و شجاعت کاذب از عدم عملکرد صحیح تیم مقابل ، انقدری که وقتی به نتیجه بازی نگاه می کنیم می بینیم تلاش و زحمت تیمی برای به تساوی رساندن خرج می شود .
    وحالا مهمترین اصل قضیه تغییر مهره هاا و جابه جایی آنها در نود دقیقه های مختلف ، اگر مصدومیت و شادابی بازیکن را به کنار قرار دهیم ، یک عقب گرد به زمان مهیا شدن تیمی قبل از شروع بازیها این مهم را حاکی ست که تیم از نظر نفرات باید روی یک بالانس ۷۵ تا ۸۵ درصدی مانور دهد اینکه شاکله اصلی پیدا می شود و توانایی که همان شاخصه های حضور بازیکنان مبنای بازی کردن را به خود اختصاص می دهد ، محمد میری ، میثم میر پسندیده ، میثم فردوسی ، حامد پورعمرانی ، حامد حاجتی ، امین ترکاشوند ، فرشاد اسماعیل زاده و بازی با نفرات مختلف برای بدست آوردن بهترین دستاورد از چینش های متعدد ، هشت بازی و هشت نوع ارنج یازده نفره می تواند گواه این مسئله باشد تغییر تاکتیک در بعضی از زمانهای بازی الزامی ست اینکه از ۴٫۱٫۴٫۱ به مدل های مختلف با طراحی های گوناگون تغییر موضع دهیم و از بازیکنان بخواهیم . وقتی ما در قالب ۴٫۱٫۴٫۱ تعریف شد ه بازیکنان رو می چینیم متوجه یک اصل لاینفک می شویم به یک شکل لوزی از شعاع حرکتی بالها بوجود آمده که اگر نیمه پایینی لوزی را در زمین خودی و نیمه بالایی را در زمین حریف ببینیم ، یعنی بالهای تعریف شده روی دست هافبک دفاعی فضایی را همیشه می توانند در صورت عدم انجام وظیفه درست خود بوجود آورند و آن باز خلاء در مرکزیت میدانداری و علاقمندی به حضور در دایره بزرگ است ، حال گاها به این مسئله میرسیم که آیا بالها بازیکن نوک تیم را چند بار درطول زمانی پیدا می کنند و از پیدا کردن بازیکن می خواهیم به هدف و فضایی برسیم ؟ فضایی که بدست می اید برای وینگرها مناسب آنها اضافه می شوند و شروع خلق شدن شکل های هندسی درون زمین می شود و اگر این اتفاق نیفتد تقریبا نه تنها نقشه ها همه بر آب می شود بلکه فضاهای ایجاد شده از تماس بالها درمواجه با بازیکن نوک هم همیشه چیز جز یک علامت ضرب در برای یاد اوری پی در پی باقی می ماند .
    آریگو ساچی می گوید: به‌ازای یک زیدان، یک ماکه له‌له. به تعبیری یعنی: به‌ازای هر سرویس گیرنده، یک سرویس دهنده. این مفهوم می‌تواند راز بزرگ بردن باشد، مفهوم تعادل و بالانس تاکتیکی داشتن که از پس انتخاب مهره‌های متعادل به هم برمی خیزد. رازی که می توان نمود عینی اش را به خوبی درتسخیر رتبه های اول تا سوم لیگ برتر توسط استقلال تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن تا پایان نبرد آخرین هفته لیگ برتر ایران دید.(به ماند این گفته در مقایس کیفیت بالاتری از فوتبال است ) اما بعناون سرمشق می تواند کاربرد داشته باشد . دراین تیمها، گونه‌ای تعادل نفری دیده می‌شود که تبدیل به تعادل تیمی شده‌است. سرویس دهنده‌ها و سرویس گیرنده‌ها به طور موزونی در کالبد این تیم‌ها جریان دارند. مسئله‌ای که در بقیه تیم‌ها به‌ شدت با فقر آن مواجه هستیم. با واکاوی تک به تک مهره ها و چینش آنها در زمین می توان به نکاتی هر چند جزیی که همیشه دیده نمی شود اذعان داشت ، اینکه گاهی نفرات خوب نمی توانند بازیکنی برای ده پسته باشند و توانایی بالندگی در یک ، یا یک پست تعریف شده مختص به خود را دارند .

    نویسنده:عماد واسع

    http://www.roodesepid.com
    رود سپید تنها سایت هواداران سپیدرود مردمی(تشکل مستقل هواداران سپیدرود)

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    مهرشاد گرامی لطغا وارد وبلاگ کنار اسمم شو و اونجا شمارمو بردلر و تماس بگیر.کار مهمی با شما دارم

  • mohammad گفت:

    Doostan SEPIDROOD bord
    ma Havadara ham hamin BORD va dar nahayat SOUD be lige1ro mikhaym
    khodaro shokr Ravande tim khoub va SADRe jadvale gOrouheshe va enshaallah be kouriye cheshme DOSHMANAN in ravand edameDAr khahad boud
    pas lotfan baraye tim Hashiye dorost nakonid
    lotfan tou masAele fanni dekhalat nakonid
    lotfan sarmorabi va bazikonanrO takhrib nakonid
    lotfan Hemayat khodetounro 2chandan konid
    hameye bazi az jomle in bazi hame zahmat keshidan khob motaasefane toopamoun nime aval gol naraft va ba taavizhaye bemoghe telesm shekasto FARSHAD ESMAEILZADEiy ke chandnafar 3haftast be zedEsh neveshtan Dahaneshouno bast
    khodaro shokr
    afshin ashouri baziye zaeifesho ba gol jobran kard va baz ham miAd yazdani gole Akharemouno rou kare tarkibi zad
    in tim ghabele tahsin va hemayate
    lotfan/lotfan faghat hemayat va DOA konid baraye movafaghiyat tim

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    فدای صداقت اون بیسوادی که وقتی ازش پرسیدن عشق چند حرفه ؟
    گفت ده حرفه !
    همه بهش خندیدند
    دل شکسته رفت
    ولی زیر لب زمزمه میکرد :
    دنیا فقط رشت
    دنیا فقط رشت
    دنیا فقط رشت…

  • عیسی گفت:

    ادبیات آقای واسع بسیار مغلق و درهم و نافهم است . نویسنده نتوانسته است منظور خود را بدرستی تبیین نماید . یادداشت اگر چه تحلیل فنی بازی است اما بشدت کلشه ای و گویا کپی پیس یک مطلب از جای دیگری است . ایشان تحلیل فنی بازی را باید واقعی و با زبان فنی و قابلیت درک ارایه داد . با مغلق نویسی کسی تحلیل گر فوتبال نمی شود .

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    سوم آذر٬جشن کهن و باستانی ایرانزمین بر شما مبارک و به کامه باد
    شرحی کوتاه بر جشن ملی و باستانی ایرانیان

    آذر در اوستا « آتَر/ آتَرش» و در پهلوی « آتُر / آتَخش » و در فارسی امروز « آذر / آتش »است. آذر، ایزد نگاهبان آتش و فروزه اهورامزداست برای همین گاه او را در شمار امشاسپندان آورده اند. در فرهنگ ایران، آتش یکی از پدیده‌های طبیعی ستودنی است چون گرمای زندگی را در کالبد دیگر پدیده‌های هستی جاری می سازد و با نور خود که نشانی از آذر اهورایی است جان و دل یاران اهورامزدا را روشنایی می بخشد پس « سوی پرستش » اهورا مزداست و آتش پرستاران در آتشکده از آن پرستاری می کنند. جشن آذرگان از جشن‌های ویژه آتش در فرهنگ ایران است که در ستایش آذر اهورایی برگزار می شود.

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    سوم آذر٬جشن کهن و باستانی«آذرگان» بر شما مبارک و به کامه باد

    شرحی کوتاه بر جشن ملی و باستانی ایرانیان یعنی آذرگان

    آذر در اوستا « آتَر/ آتَرش» و در پهلوی « آتُر / آتَخش » و در فارسی امروز « آذر / آتش »است. آذر، ایزد نگاهبان آتش و فروزه اهورامزداست برای همین گاه او را در شمار امشاسپندان آورده اند. در فرهنگ ایران، آتش یکی از پدیده‌های طبیعی ستودنی است چون گرمای زندگی را در کالبد دیگر پدیده‌های هستی جاری می سازد و با نور خود که نشانی از آذر اهورایی است جان و دل یاران اهورامزدا را روشنایی می بخشد پس « سوی پرستش » اهورا مزداست و آتش پرستاران در آتشکده از آن پرستاری می کنند. جشن آذرگان از جشن‌های ویژه آتش در فرهنگ ایران است که در ستایش آذر اهورایی برگزار می شود.

  • جوادزكريا گفت:

    با آقاي محمد كاملا همنظر هستم

  • عابد گفت:

    با نظر آقای عیسی کاملا موافقم . حداقل میشود بیست مورد غلط نوشتاری و ساختاری ادبیات فارسی در این یادداشت پیدا کرد . حال بنده خداها کادر فنی که میخواهند از این مطلب ، چیزی بیاموزند ، تصور کنید دچار چه سرگیجه ای خواهند شد.
    بهتر نیست ایشان از ساده نویسی شروع کنند؟؟

  • اشکان غایبی ساسانی/رشت برای خودِ رشتی ها٬شهری یک دست تمامأ رشتی/www.nasha.blogfa.com گفت:

    محمد کاملا موافقم

  • بهزاد مكرمي گفت:

    آخ آقامحمد خوب گفتي حرف دل خيليارو زدي.تيم ميبره ميگن قشنگ بازي نكرد و مربي فلانه بيساره و بعد براي تيم تركيب هم ميچينيم.چه برسه سپيدرود ببازه.خدا رحم كنه
    اين بازي همه غيرتشون نشون دادن.خوش فكري و تعويض هاي طلايي مربي هم جواب داد.2تعويض همزمان پورعمران و اسماعيل زاده بازي رو عوض كرد و تيم گل زد
    ممنون فرشاداسماعيل زاده هستيم كه طلسم دروازه شكوند البته از دروازبان تا مهاجم حتي افشين چاووشي اي كه گل هاي زيادي نزد واسه تيم زحمت كشيدن و بقول آقامحمد اين تيم بايد حمايت بشه نه كهرشناسيتون گل كنه

  • omid گفت:

    خداییش فوروارد خوب باید بگیریم به خدا مرحله بعد تیما ادموکچل میکنن یکیش پارس جنوبی گمونم پاشازاده مربیشه از اونتیم وحشت دارم عین المینیوم اراک پارسال میمونه خداکنه با اون همگروه نشیم تو روخدا فورواردا دقت کنین امسال موقعیت از دست ندیم حسرت بهدل نمونیم این بعثت کرمانشاه هم ازش خوشم نمیاد تیم قوی نیست اما پارسال 4 امتیاز از ما گرفت سبب شد اوت بشیم خدا کنه بالا نیاد

  • omid گفت:

    همه و همه دور بعد ورزشگاه رو پر کنیم 15 امتیاز خانگی دور بعد رو باید بگیریم تنها راه صعود همینه رشت روجهنم تیما کنیم هیچ تیمی نباید تو رشت با امتیاز برگرده کلید صعود فقط همینه تو روخدا حداقل 5 بازیه دور بعد ورزشگاه رو پر کنیم فقط 5 بازیه 90 درصد از این دور صعودمون قطعیه

  • sadeghasheri گفت:

    یادمون نره که تو این بازیم دقیقه 43 داور یه پنالت واضح رو برامون نگرفت! که اگه میگرفت اصلاً روند بای تو نیمه دوم عوض میشد و تیم حریف اونجور شدید نمیرفت تو لاک دفاعی و بچه ها هم استرس نمیگرفتن. باور کنید مافیای فوتباله یا کس خاصیه نمیدونم ولی یکی اون بالا هست که هر هفته داوری ها به ضرر ما رقم میخوره!چرا ما نباید یکی و تو فدراسیون داشته بشیم تا هوامون و داشته باشه؟! ببینید کسی جرات داره حق اصفهانی ها رو بخوره؟؟؟یه هفته اشتباه، دو هفته اشتباه، سه هفته اشتباه، دیگه این نمیشه که هر هفته سوت ها علیه ما به صدا دربیاد! بعد جالبه که باشگاه سپیدرود و داماش هم اصلاً شکایت نمیکنن!!! این بیشتر عذابم میده! مالک جدید داماش که اصلاً اعلام کرد ما شکایت نمیکنیم تا برامون حاشیه درست نشه!!! دیگه چه حاشیه ای بیشتر ازین که تو شهر خودمونم غریبیم و داوریا رو به نفع تیمای مقابلمون میگیرن! باید کسی تو باشگاه باشه تا مسئولین فدراسیون حتی تهدید به شکایت به فیفا کنه تا آقایون حساب کار دستشون بیاد که تیم های این شهر یتیم نیستن و صاحب دارن.باید به صورت جدی این قضایا پیگیری بشه تا حداقل هر هفته شاهد این فجایا در داوری های تیممون نباشیم. اگه اشتباه داوری خب یه بارم باید اشتباه به نفع ما سوت بزنن دیگه پس چرا همش سوت ها علیه ماست؟؟؟!!! یه حسن زاده هم تو فدراسیون داریم که گیلانیه و فقط از منافع ملوان حمایت میکنه و کاش اصلاً نبود چون فکر کنم اونه که داره چوب لا چرخ داماش و سپیدرود میذاره! شانس ماست دیگه. یه گیلانیم به جایی میرسه… خدا ازشون نگذره. یه بار تو فینال جام حذفی با استقلال بازی داشتیم و ازشونم سر تر بودیم ولی همین مافیای فوتبال جام و ازمون گرفت! جالبه که هیچکیم صداش در نیومد!!! در حالی که یه دروازبان پرسپولیس و داور به اشتباه اخراج میکنه تمام رسانه ها هجمه علیه داور و … راه میندازن و داور رو هم چهار جلسه محروم میکنن! واگذارشون میکنم به خدا چون از دست من کاری برنمیاد ولی مسئولین سپیدرود و داماش وظیفه دارن تا از حق تیممون دفاع کنن و در صورتی که شکایتشون تو فدراسیون پاسخ داده نشه با ارسال فیلماهی بازیهاشون و به قول مافیایی ها اشتباه داوریا به فیفا پیگیر حق خورده این تیمای رشتی در مرجع عای تر باشن. هنوزم یادمون نرفته که تو بازی مرگ و زندگی داماش با ذوب اصفهان که هر کس میبرد تو لیگ میموند و اون تیم دیگه سقوط میکرد؛ دو پنالت واضح ما رو که داورم دید خوبی رو صحنه ها داشت رو نگرفتن و یه گل آفسایدم ذوبیا زدن و آفسایدشون نگرفتن تا اون بازی و که حقمون حداقل مساوی بود و سه یک ببازیم و سقوط کنیم حتی یه مسئول از شهر و استانمون نبود که دست مافیا رو تو این بازی رو کنه یا حداقل یه شکایت ساده کنه!!!!!! حالا فرض کنید حق تراکتور یا استقلال یا پرسپولیس یا یه تیم ترک و اصفهانی دیگه رو اینجوری میخوردن… والا مسئولین شهر و دیارم بیشتر من و با این بیخیال بودنشون عذاب میدن تا این مافیای فوتبال کثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثیف.تا کی باید تیمامون یتیمی بکشن؟! بعد دوستان از نحوه بازی تیم و استرس تیمی حرف میزنن!!! آخه این استرس و کیه که به تیم تحمیل میکنه؟! وقتی بچه ها میبینن که پنالت واضحشون گرفته نمیشه و توپ سالمشون گل اعلام نمیشه و توپ حریف که از خط دروازه نگذشته گل اعلام میشه خب چطور دیگه بتونن با تمرکز بازی کنن؟؟؟!!! هر هفته ما باید برای برد هم تیم حریف و ببریم هم تیم داوری و ! والا که نه بچه های تیم مشکل دارن نه مربیای تیم بلکه از خارجه تیمه که برامون مشکل درست میشه. باید جلوی این مشکلات گرفته بشه تا تیم با تمرکز و روان بازی کنه و استرس از ساق پای بچه ها دور بشه.
    به امید روزی که امثال مهندس قهرمانی که هم کار بلدن و هم متعصب به گیلانشون در راس تمام پستهای مهم شهر و دیار گیل و دیلمم دیده بشن تا کسی حتی جرات نکنه به فکر خوردن کوچکترین حقی حتی از فوتبال این شهر بیافته.

  • مازیار ع گفت:

    خدا رو شکر بردیم ای کاش سرمونواز تو برف بیرون بیاریمو و تو باد این بردها نخوابیم تا مثل سال قبل دور دوم دچار مشکل نشیم.بردیم ولی تیم از نظر فنی مشکل داره.بخواین قبول کنین یا نکنین این یه واقعیته
    .
    .
    .
    ایران.فقط رشت.سپیدرود کبیر

  • کیان کریمی گفت:

    تیم از لحاظ ساختار دفاعی مشکل داره .دردفاع فردی هم مثل دفاع تیمی مشکل داریم تو همین دوهفته 5 گل خوردیم واین در حالی که هنوز تو مرحله اول لیگ هستیم .تو مرحله بعد که بازیها سخت تر و نزدیکتر میشه هر گل میتونه حکم سه امتیازو داشته باشه پس باید قدرگلهای زدمونو که با سختی بدست میاد داشته باشیم .

  • omid گفت:

    اره بازی ذوب داماش با ناداوریه اکبریان 2 پنالت مسلم گرفنه نشد خدا جای حق نشسته با اون 2 یک داماش افتاد و فوتبال رشت با یه سوت 20 سال عقب افتاد