وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری: حاشیه های یک روز باران زده!

عکس ها از: سعید ابراهیم خانی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نخستین مسابقه ارتش سرخ گیلان در سال تازه با تساوی خاتمه یافت. آن هم در یک روز بارانی که انبوه مشتاقان خود را به ورزشگاه عضدی رسانده بودند.

جایگاه ویژه ورزشگاه عضدی در نخستین بازی رسمی سال نود و چهار به انند تمامی بازی های سپیدرود شاهد حضور افراد سرشناس و آشنای شهرباران بود.

دکتر عزیز عبداللهی رییس شورای سیاست گذاری باشگاه سپیدرود، دکتر غلامی مالک و محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه، استاد مسعود رهنما رییس سازمان ورزش و جوانان گیلان، استاد احمد صومی از بتیانگذاران باشگاه سپیدرود، دکتر تامینی نماینده مردم کلانشهر رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر ثابت قدم شهردار منتخب کلانشهر رشت، مهندس رضا رسولی عضو شورای شهر رشت، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان برخی از چهره های ویژه این مسابقه بودند.

این مسابقه علاوه بر استقبال هواداران و مسئولان مورد توجه اصحاب رسانه هم واقع شده بود و علاوه بر حضور پرشمار خبرنگاران ساکن گیلان، بسیاری از خبرنگاران پر آوازه گیلانی شاغل در پایتخت را هم به ورزشگاه پیرشاهرباران کشانده بود.

حضور چهار هزار هوادار در زیر بارش شدید باران از نکات ویژه این مسابقه بود. به یاد دارید که برای تیم ملی المپیک ایران در ورزشگاه آزادی تنها دویست تماشاگر خود را به استادیوم رساندند.

در بین دو نیمه از تیم جوانان سپیدرود به دلیل صعود به مرحله دوم لیگ جوانان کشور توسط مدیریت باشگاه تقدیر به عمل آمد.

IMG_4672 IMG_4686 IMG_4772 IMG_4792 IMG_4800 IMG_4809 IMG_4819 IMG_4882

IMG_5024

(توجه: برای دیدن عکس ها با کیفیت بالاتر بر روی عکس کلیک نمایید)

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهادسپیدرود گفت:

    3 امتیاز مفت از کف رفت

  • فرهادسپیدرود گفت:

    من نمیدونم که اقای ناظمی چه نکته مثبتی تو بازیکنی مثل میعاد یزدانی دیده که 90 دقیقه ثابت از این بازیکن استفاده میکنه ؟؟اونم تو پست هافبک کناری که عملا نقش یه پیستون رو بازی میکنه و مدام در رفت و برگشت باید باشه در حالیکه میعاد نهایتا یک نیمه میتونه بازی کنه چون از لحاظ قدرت بدنی در حد زیر صفر هستش و از لحاظ تنفسی از دقیقه 60 به سختی نفس میکشه ..اصرار زیاد به تکروی و دریبل زدن از نکات منفی این بازیکن هستش حال اینکه دربلینگ و بازی تکنیکی بدون داشتن استقامت بدنی یعنی جفت پوچ…نیمه دوم بازی با بعثت پا به توپ شدن میعاد ترمزی بود بر حملات سپیدرود…ودر کمال تعجب ضربات کرنر رو هم همین بازیکن میزد در حالیکه ضربه سانترش تا خط هیجده هم نمیرسید…امیدوارم بازیکنی تو این پست در حد و اندازه نام سپیدرود جایگزین بشه..جاوید ارتش سرخ

  • فرهاد گفت:

    در برابر تیم بی نام و نشان بعثت کرمانشاه بد بازی کردیم و خیلی راحت 2 امتیاز را از کف دادیم. آنطور که من متوجه شدم در ایام عید 5 روز به بازیکنان استراحت داده شده بود این یعنی دور شدن از شرایط تمرین و مسابقه، همین باعث شد بازیکنان ما مثل سابق نباشند. اگر بعثت تیم با کیفیتی بود بدون شک ما را شکست می داد. امیدوارم در بازی با آلومنیوم جبران بشود.اگر بتوانیم آلومنیوم را در اراک شکست دهیم که عالی است اگر نه باید تساوی را بگیریم تا در بازی هفته بعد که با این تیم در رشت داریم 3 امتیاز را بگیریم و صدر جدول را نیز پس بگیریم. به امید پیروزی سپیدرود

  • کیومرث گفت:

    به امید پیروزی و موفقیت سپیدرود دربازی بعدی

  • رسول رضایتی گفت:

    این عکس آخری یک دنیا حرفه
    بعد از سال ها واسه دیدن بازی عشقم صف ایستادم <3
    ایران سپیدرود، ما تیم اول این گروه میشیم و مستقیم صعود میکنیم، شک ندارم

  • علیرضاکرمانشاه گفت:

    سلام خدمت هموطنان رشتی .
    جونم کرمانشاه نیمه دوم جلو5000تماشاگر رشتی عالی بازی کردیم یکیم که زیر طاق بود دروازه بانتون در آورد.
    بله جناب فرهاد سپید رود اگه این گل نمیشد مطمئن باش ما پیروز می شدیم و الان نمیگفتی مفت.
    اما تو اون یکی دو روزی که رشت بودم مردم رشت رو خیلی باشعور و با فرهنگ دیدم.
    نتایج تیم اراک یک مقدار مشکوک میزنه بهتره فدراسیون نماینده ویژه ای سر بازی های اراک بفرسته. اما نگران نباشید اراک واقعا تیم نیست و اگه خوب بازی کنید میتونید ببرید یا حداقل مساوی کنید باهاش.
    به امید صعود بعثت کرمانشاه و سپید رود رشت از این گروه.یا علی

  • فرهادسپیدرود گفت:

    اقای کرمانشاهی ….تیم شما قهرمان لیگ ایران و باشگاههای جهان…اگه ما نخوایم با یه جاش هم صحبت بشیم باست چیکار کنیم؟؟؟کلاس رشتی ها به امثال شما کرمانشهایهای جاش نمیخوره…دنیا فقط رشت..تا ابد سپیدرود