وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری سپیدرود رشت – پدیده مشهد + حواشی

(عکس ها از: آرمین زاهد)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود در چهارمین مسابقه از لیگ برتر متحمل سومین شکست خود شد تا وضعیت بیشتر از همیشه برای ریشه دارترین تیم گیلان بحرانی شود.

فریاد های حیا کن و رها کن امروز از سکوها مستقیم متوجه مسئولان ورزش و به ویژه فوتبال گیلان بود و باید دید کسی قرار است مسئولیت تصمیم های اشتباه را برعهده بگیرد و یا بازهم داستان فرار به جلو ادامه خواهد داشت.

در حالی که چهار هفته از آغاز لیگ می گذرد اما سپیدرود همچنان بدون اسپانسر در مسابقات شرکت می کند و از این امکان بالقوه درآمدزایی محروم شده است!

دکتر ثابت قدم شهردار سابق رشت هم درون استادیوم حضور دارد. وی از مشتریان جدی سپیدرود است و احتمال واگذاری این باشگاه به وی وجود دارد.

این مسابقه با استقبال کم هواداران سپیدرود روبرو شد تا شاید به نوعی اعتراض خود را به نابسامانی های مدیریتی و فنی نشان دهند. پس از صعود سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول این مسابقه کم تماشاگرترین مسابقه سه سال اخیر سپیدرود بود.

قبل از شروع بازی هیات فوتبال گیلان از علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که دیدار رده‌بندی جام جهانی بین دو تیم بلژیک و انگلستان را قضاوت کرد با اهدای لوح و تابلو فرشی نفیس، تجلیل به عمل آورد.

حسین کعبی که در هفته گذشته جدل لفظی اش با خداداد عزیزی سوژه رسانه ها شده بود، در دقیقه ۱۳ مسابقه به شدت از سوی هواداران سپیدرود تشویق شد تا پیام معناداری برای سرمربی سابق سرخ‌های شهر باران فرستاده شود.

هواداران سپیدرود با شعارهای “الماسخاله حیا کن ، سپیدرود رو رها کن” خواهان عدم دخالت هیات فوتبال در مسایل داخلی تیم محوب شان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.