وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش حضور نظر محمدی در برنامه نود: باید ۳ تیم لیگ برتری شوند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود اظهار کرد: در جهت تایید صحبت تارتار باید بگویم کیفیت فنی لیگ یک امسال خیلی بالا بود؛ کار سختی است که ۱۸ تیم به صورت رفت و برگشت با هم رقابت کنند و تنها دو تیم به لیگ برتر برود؛ باید سهمیه صعود به لیگ برتر به سه تیم برسد چون عادلانه‌تر خواهد شد چراکه تیم‌ها هم هزینه می‌کنند.

به گزارش سایت سپیدرود، او با بیان اینکه استرس تا هفته پایانی همراه تیم ها بود، عنوان کرد: بهتر است اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری دوباره‌ای داشته باشند تا تیم‌های لیگ یک با انگیزه بیشتری کار کنند.

نظرمحمدی درباره ادامه همکاری با سپیدرود اظهار کرد: آقایان الماس‌خاله، مومنی و … حامی تیم بودند اما طی دو فصل گذشته که از لیگ دو به لیگ یک و از دسته اول به لیگ برتر آمدیم، شرایط مالی اسفناک بود که کار را سخت می‌کرد؛ اگر با کمبود امکانات مواجه شوید نمی‌توانید با تیم‌هایی که شرایط خوبی دارند رقابت کنید.

او یادآور شد: سپیدرود طی دو فصل اخیر با کمک‌های مُسَکن‌وار پیش رفت؛ جا دارد از تماشاگران عزیزمان تشکر کنم که موجب موفقیت ما شدند.

نظرمحمدی ابراز کرد: تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در ترکیب قرار می‌دادیم و ۲۰ هفته در صدر جدول بودیم؛ با تدبیر کادر فنی توانستیم مسائل و مشکلات را مدیریت کنیم و تیمی که در بیشتر هفته‌ها صدرنشین بوده معلوم می‌شود بدنسازی و تدبیر مناسبی داشته است.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه تماشاگران یار دوازدهم ما بوده‌اند، گفت: بچه‌ها با حمایتی که از روی سکوها داشتند موفق شدند در دو سال و نیم اخیر در رشت شکست نخورند.

سپیدرود در رشت یک نماد و زندگی مردم است؛ هنوز بعد از دو هفته مردم شور و شوق لیگ برتری شدن دارند و در کل اگر بخواهیم جذابیت لیگ برتر بیشتر شود باید سپیدرود را حمایت کنند؛ ما در لیگ ۲ هم ۱۵ هزار جمعیت داشتیم.

او درباره رقابت سپیدرود و ملوان اظهار کرد: امسال یکی از ارکانی که ملوان و سپیدرود را در رقابت نگه داشت همین رقابت‌ها بود؛ سپیدرود ۲۰ روز و ملوان یک هفته مانده به شروع لیگ یک با آقای مایلی‌کهن کار را شروع کردند که روز اول هیچکس حرف صعود این دو تیم را نمی‌زند اما این رقابت موجب شد هر دو تیم در آستانه صعود باشند.

نظرمحمدی ابراز کرد: طی دو سال گذشته بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند ولی لیگ برتر است و سه بازیکن بزرگسال را باید از لیست کاهش دهیم؛ میانگین سنی را پایین‌تر می‌آوریم و با چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی بومی خوب نیز صحبت‌هایی داشتیم تا به تیم اضافه شوند.

فردا جلسه‌ای با یکی از مربیان تیم‌های ملی پایه خواهم داشت تا از جوانان بیشتر بهره ببریم.

او درمورد ماندن یا رفتن در سپیدرود عنوان کرد: بحث ناز کردن یا کلاس گذاشتن نیست چون باید از نظر مالی و سخت افزاری وضعیت سپیدرود بهبود پیدا کند؛ الان تیم به آقای الماس‌خاله واگذار شده و کارهای ثبت آن در حال انجام است اما باید از نظر مالی تامین باشیم و اردو برویم تا به مشکل نخوریم.

نظرمحمدی اضافه کرد: کدام مربی دوست ندارد در شهر خودش کار کند یا در تیمی که برای آن زحمت کشیده ادامه دهد؟ من شرایطی دارم که باید مهیا شود تا در سپیدرود بمانم چون لیگ برتر شرایط متفاوتی دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    علی نظر محمدی به وضوح نسبت به مصاحبه های گذشتش, پخته تر شده و این قضیه کاملا توی 90 دیشب, مشهود بود.
    بازم باید بتونه بیشتر خودشو کنترل کنه چون لیگ برتر خیلی بیشتر از لیگ 1 تو دیده و همه ی نگاه ها رو به سمت خودش داره.
    ضمنااگه قرار بود کمیته ی انضباطی نسبت به واکنش های کنار زمین علی نظر محمدی, مثلا جلوی آلومینیوم و ملوان واکنش نشون بده, حالا تو لیگ برتر, این واکنش ها نسبت به پرسپولیس و استقلال وجود داره و بنابراین خیلی راحت تر و بی دغدغه تر احتمال محرومیت این مربی خوب وجود داره.
    مطلب دیگه ایم که وجود داره, بی انضباطی های تعداد قابل توجهی از تماشاگران هست که تو هر بازی خونگی سپیدرود, دردسر هایی رو براش ایجاد می کنن.
    این نوع رفتار ها مثل :
    پرتاب بطری و میوه و برف و ..
    و همینطور شعار های نامناسبی که بعضا به داور یا حتی بازیکنان انزلی چی داده میشه, توی لیگ برتر خیلی بیشتر تو چشمه و می تونه حسابی باعث محرومیت و دردسر واسه ما بشه.
    این حرفا رو من خودم به عنوان شخصی که تو اغلب بازی های سپیدرود حضور داشتم می زنم. نه کسی که توی خونش نشسته و فقط شعار دادن بلده.
    لطفا خودمون رو اصلاح کنیم.

  • فرهاد گفت:

    بنظر من علی نظر محمدی، بادی تاریخچه ای از سابقه باشگاه سپیدرود را در برنامه پربیننده نود بیان می کرد تا مردم شهرهای دیگر فکر نمی کردند سپیدرود مثل بعضی تیمها تازه به دوران رسیده است.
    من در فضاهای مجازی می بینم بعضی شهرها مثل کرمان و جم و ….. که تازه در عرصه فوتبال ملی ظاهر شدند ادعا می کنند سپیدرود تازه به لیگ یک آمده است. این بود اگر علی نظر، به تفصیل در این مورد می پرداخت برای شناخت عمومی مردم بخصوص این تازه به دوران رسیده ها خیلی خوب بود.

  • FarhaD_M4 گفت:

    در وهله اول حفظ بازیکنان خوب و جوان خود باشگاه مثل مصلح و قربانی و امثالهم برای ما طرفدارای این تیم مهمه.
    نکته دوم اینکه باید به این فکر باشیم که به سرنوشت تیم استقلال اهواز و تیمای دیگه دچار نشیم که همون سال اول سقوط کنیم. پس هدف اول ما موندن توی لیگ باشه.
    تکلیف تیم باید از الان مشخص بشه نه بزاریم دقیقه نود چهار تا بازیکن بگیریم و تمریناتو شروع کنیم که تو لیگ کم بیاریم.