وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش خبرگزاری ایرنا از سپیدرود: جدایی پیوس از سپیدرود

خبرگزاری ایرنا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور نیز با انجام هفته هجدهم پیگیری شد که نمایندگان گیلان نتوانستند در این هفته نتایج خوبی کسب کنند و در نهایت با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

در رقابتهای انجام شده، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی خانگی مقابل تیم نیروی زمینی تهران قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریفش شد تا یک شکست خانگی در پرونده این تیم ثبت شود.

تیم فوتبال سپیدرود که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی گروه خود و نیز صعود به لیگ دسته یک کشور است، در این بازی خانگی نتیجه را به حریفش واگذار کرد تا با صدر جدول فاصله گیرد و از ۲ بازی متوالی خود فقط یک امتیاز کسب کند.

البته این ۲ نتیجه ضعیف باعث شدتا فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به صورت توافقی از این تیم جدا شود و حال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که در ادامه این مسابقات کدام مربی هدایت سپیدرودی ها را برعهده خواهد گرفت.

تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان نیز در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در هفته هجدهم در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم یاران سلامت ایرانیان قرار گرفت که در نهایت برابر حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

با این وجود تا پایان هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۲۶ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم‌های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم‌های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

پیوس از سپیدرود رشت رفت

فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر پنجشنبه با تایید این خبر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این جدایی با توافق مسئولان باشگاه و نیز فرشاد پیوس پس از برگزاری جلساتی انجام شد.

رادنی دیدار افزود: در جلسه ای که با حضور مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با فرشاد پیوس در خصوص وضعیت فنی تیم و بررسی شرایط ادامه همکاری وی با باشگاه برگزار شددر نهایت تصمیم بر آن شد که فرشاد پیوس سرمربی، مرتضی کرمانی‌مقام مربی و مصطفی چراغی مربی بدنساز به صورت توافقی از این تیم جدا شوند.

وی ادامه داد: البته این تصمیم گیری در پایان جلساتی که طی روزهای چهارشنبه(دیروز) و پنجشنبه (امروز) برگزار شد در یک فضای دوستانه و با احترام فی مابین گرفته شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با کسب ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه نخست این رقابتها قرار دارد.

این در حالی است که سپیدرودی ها که یکی از شانس های صعود از گروه خود به لیگ دسته یک کشور هستند در ۲ بازی متوالی خانگی خود به یک تساوی و یک شکست دست یافتند و از صدر جدول فاصله گرفتند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.