وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش ویژه: ورزشگاه های لیگ دو امنیت دارد؟ / وضعیت جنگی پس از بازی ایرانجوان خورموج با شهرداری کامیاران!

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – با مشخص شدن حریفان سپیدرود در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم کشور، یکی از نگرانی های کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران باشگاه ریشه دار شمال، شرایط و کیفیت اغلب پایین ورزشگاه های شهرهای میزبان تیم فوتبال سپیدرود است.

از آنجا که استان گیلان و شهر رشت یکی از فوتبالی ترین و قدیمی ترین استان های کشور در سطح نخست فوتبال کشور است و همواره تیم های گیلانی در بالاترین رده فوتبال کشور حضور داشته اند، لذا نگرانی و دغدغه ای برای تیم های مهمانی که به شهرباران سفر خواهند کرد، وجود نخواهد داشت.

مخصوصا اینکه از آغاز لیگ برتر حرفه ای ورزشگاه دکتر عضدی رشت همواره در چک لیست های ناظرین سخت گیر کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین و بالاترین نمره ها را کسب کرده و همیشه مسئولین برگزاری مسابقات در ورزشگاه پیرشهرباران به دلیل وجود شرایط ایده آل و اجرای دقیق قوانین و ضوابط مد نظر مسئولین سازمان لیگ مورد تقدیر قرار گرفته اند.

اما این آرامش خیال بی تعارف برای حضور در پنج شهری که قرار است سپیدرود به آنها سفر کند وجود نخواهد داشت. برای دانستن دلیل این دلمشغولی کافی است به نام شهرهای میزبان سپیدرود دقت نماییم: خورموج، اراک، کرمانشاه، خرم آباد، ارومیه.

همگی این شهرها به جز کرمانشاه ( و آن هم برای تنها یک سال )، هرگز سابقه میزبانی در سطح اول فوتبال کشور را نداشته اند و با توجه به حساسیت بازی های مرحله دوم که هر بازی حکم فینال را خواهند داشت، این نگرانی خیلی بی منطق نخواهد بود.

حال با شنیدن خبرهای تاسف برانگیزی که از سوی تماشاگران میزبان و پس از مسابقه دو تیم ایرانجوان خورموج با شهرداری کامیاران رخ داد در می یابیم که داستان این ناامنی دیگر از یک دغدغه ساده به یک معضل و نگرانی بزرگ تبدیل شده است و بر مسئولین سازمان لیگ است تا با بررسی دقیق و موشکافانه محل برگزاری بازی های لیگ دسته دوم، امنیت هواداران و بازیکنان تیم های مهمان را تضمین نمایند.

اینکه دست روی دست بگذاریم و خدای نکرده شاهد یک اتفاق دلخراش در جریان یکی از مسابقات حساس مرحله دوم باشیم، آن روز دیگر نه فرصت جبران خواهد بود و نه هرگز از منظر افکار عمومی هیچ گونه توجیحی قابل پذیرش است.

گزارش زیر عینن از یکی از سایت های محلی بوشهر برداشته شده است:

حکایت پایان بازی ایرانجوان خورموج و شهرداری کامیاران همه را سر در گم کرده بود. در یک سوی میدان فریاد شادی سکوت را شکسته بود و در سویی دیگر جنگ هواداران نفس ورزش را به شماره انداخته بود.

اتفاق تلخی که شیرینی بعد از برد را به تلخی تبدیل کرد درگیری هواداران خورموجی بود طرفداران تیم منحل شده پاس خورموج با یک حرکت از سوی هواداران ایرانجوان باز هم کار به درگیری کشید تا خوشحالی بعد از برد ایرانجوان با این حرکات به ناراحتی تبدیل شود. یک تماشاگر ایرانجوانی با پرتاب پرچم کرنر به سمت تماشاگران پاس جرقه این درگیری را زد!!!

درگیری نیروهای انتظامی و تماشاگران و حتی تدارکات ایرانجوان هم در نوع خود کم نظیر بود .

بعد از گل نخست یک تماشاگر خود را به زمین رساند و برای لحظاتی بازی متوقف شد!!

بعد از گل دوم تعدادی از تماشاگران میدان را عرصه تاخت و تاز خود کردند!!!!

یکی از اعضای کادر فنی شهرداری کامیاران دو بار قصد بیرون کشیدن تیم خود از زمین را داشت که با دخالت دیگر همکاران از این کار منصرف شد!!؟

این تصاویر گوشه ای از حکایت جشن و جنگ در خورموج است.

شادی-فوتبالی-در-خورموج جشن-در-خورموج جشن-و-جنگ-فوتبال-در-خورموج جشن-و-جنگ-فوتبال-در-خورموج...جنگ-فوتبالی-در-خورموج جنگ-فوتبالی-در-خورموج..

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

15 دیدگاه ارسال شده است

  • محمود گفت:

    از اینجا بیشتر از اینا میخوایم انتظار داشته باشیم
    تاسف و دیگر هیچ

  • محمود گفت:

    البته منظورم مردم دوست داشتنی بوشهر نیست ،کلّاً ایـــنا

  • مورینیو // "خدای ورزش جهان" گفت:

    “باید تموم بازیها به میزبانی رشت برگزار بشه،،،

    “میزبانی رو بهشون یاد میدیم،،،

    تماشاگرای گیلانی کلاسشون در حد لالیگا و بوندس لیگا و لیگ جزیره هست”،،،،،

  • مجتبی گفت:

    … سپیدرود در وهله اول به امتیازات کامل داخل خانه نیازمنده و بعد از اون باید به فکر بازی های بیرون خونه باشه و بدون توجه به حواشی … البته افشین خان ؛ خودش آب دیده شده توی لیگ 1 و لیگ برتر … این ورزشگاه ایرانجوان خورموج هر چی باشه از زمین شهرداری یاسوج که بدتر نیست … از زمین ورزشی نفت و گاز گچساران که بدتر نیست !!! به هر حال به امید صعود سپیدرود عزیز …
    ولی راستش و بخواید خودم هم دلهره برام ایجاد شد …
    تا خدا هست دلیلی برای نا امیدی نیست

  • فرهاد گفت:

    آقا هیچ جایی را از رشت و استان گیلان متمدن تر پیدا نمی کنید یک آدمهایی در این جاهایی که اسم بردید پیدا می شود که قابل گفتن نیست
    2 سال قبل سپیدرود با یک تیم آبادانی بازی داشت یک پدر و پسر آبادانی آمدند در بین ما که رشتی بودیم و هوادار سپیدرود تیم آبادانی را تشویق کرد یک بابایی که بنظر می رسید آدم عصبی بود شروع کرد به این آقای آبادانی بد و بیراه گفتن که بقیه هوادارانی که آنجا بودند این بابا را آرام کردند و به اون آقا هم گفتند اگر می خواهی تیم آبادان را تشویق کنی برو آنطرف تر حالا فکر می کنید اگر مثلا” یک رشتی برود آبادان بخواهد تیم خود را تشویق کند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟! نیازی به گفتن ندارد! حالا ماها که آنجا بودیم به اون آقا توهین نکردیم حتی یکی از دوستان گفت ما گیلانی ها آدمهای مهمان نوازی هستیم و سعی کرد آن فرد که خیلی هم عصبی بود را آرام کند. پرسش من این است جاهای دیگر هم اینطوری اند معلوم است که نه

  • "FCDAMASH.IR" گفت:

    داعشی

  • مورینیو // "خدای ورزش جهان" گفت:

    به خاطر اتفاقات بازی شهرداری تبریز احساس شرم می کنم……

  • مجتبی گفت:

    داداش گلم (داعشی یعنی چه؟ ) … این چه حرفی بود داری میزنی ؟!!!!! جدا از اینکه به فرهنگ ما گیلانی ها و رشتی ها نمی خوره که به یه قوم ایرانی دیگه بخوایم همچین وصله هایی بچسبونیم ؛ از نظر امنیتی هم این حرف شما بار حقوقی واسه سایت باشگاه داره که همچین کامنتی رو تأیید کرد …
    دوست من ! از روزی که سپیدرود به مرحله دوم صعود کرد من سعی کردم به همه وبلاگ ها و سایت های تیم هایی که باهاشون بازی داریم بزنم ؛ تا متوجه بشم که در مورد سپیدورد چی گفتن ؛ یا مثلاً چه قدر تماشاگر دارن ؛ یا از چیزهای دیگه این تیم ها با خبر بشم ! حالا فکرش رو بکن ؛ یه هوادار همین تیم ایران جوان خورموج بیاد سایت تیم ما رو ببینه ؛ بعدا فکر نمیکنی در بازی سپیدرود واسه تیم ما مشکل پیش بیاره !!!!!!
    مثل اینکه آقایان گرداننده سایت به فکر منافع تیم نیستند که همچین کامنتی رو تأیید میکنن …
    آقای پورمحسن هم انگار خبری نداره … آقا رادنی هم خیلی وقته که انگار دیگه نیستی …

  • محمد گفت:

    چیزی که هستش اینه که سپیدرود شانس اول شدن در گروه رو نداره زیرا آلممینیوماراک اول میشه در دور اول باخت نداشته ایشالا که صعود کنیم لیگ 1

  • عليرضا گفت:

    بعنوان يك سپيدرودي انتظار دارم كه مسئولين باشگاه محبوبم به اراجيف اين سايت مازندراني كه لينكش رو ميزارم اعتراض كنند و عليه اش شكايت كنند تا بيخود و بي دليل به ديگران تهمت تباني رو نزنند. خواهشا حتما پيگيري كنين. مرسي.
    http://www.mazandlig.com/news.aspx?id=56829

  • Mammad_Ba گفت:

    اونقدر راحت بازی ها رو میبریم که هیچ کس جرات نکنه چنین کارایی بکنه

  • fcdamash.ir گفت:

    مستر مجتبی خواهشا” خودشیرنی تموم کن””””

    حوصله ما رو بردی““`

    تو رو سننن!!

    end““““`

    نظرات؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  • مجتبی گفت:

    علیرضا جان ؛ چرت و پرت اون سایت رو ؛ خود مردم مازندران دادند … آخه واسه هر … که حرکتی بکنی درست نیست ! اونا دارن می سوزن ؛ و باید بسوزن …تیم شون بازی اول سپیدرود و برد ؛ بعد الآن سپیدرود اومده مرحله بعد ؛ این داره اینا رو اذیت میکنه …

  • alfi گفت:

    azizan aramesh yadetoon!

  • پورلشکری گفت:

    شما واقعا باید از خودتون شرم کنید بعد میگید فرهنگی .شرم برشما