وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گسترش فولاد همچنان فروشی است!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مالک باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد هر زمان مشتری خوبی برای این باشگاه پیدا شود، آمادگی فروش آن را دارد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش‌سه، بعد از خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی حرف و حدیث های زیادی درباره آینده گسترش فولاد که مالکیتش را زنوزی برعهده داشت، به وجود آمد.

در این خصوص مسئولان باشگاه آبی پوش تبریزی قصد بر فروش امتیاز این باشگاه کردند اما از آنجایی که خریدار معقولی برای خرید امتیاز گسترش جلو نیامد، زنوزی و همکارانش تصمیم به ادامه فعالیت گرفتند. براین اساس تمرینات گسترش فولاد نیز آغاز شد تا آماده لیگ برتر هجدهم شود.

حالا اما با وجود اینکه گسترش فولاد آماده حضور در لیگ هجدهم می شود، مالک این باشگاه همچنان اصرار به فروش امتیاز دارد. زنوزی در این خصوص گفته است: «گسترش فولاد را فعلا در اختیار داریم اما ترجیحمان بر واگذاری این باشگاه است تا تمام تمرکزمان را روی تراکتورسازی بگذاریم».

با این شرایط هیچ بعید نیست در اواسط فصل جاری نیز اگر مشتری خوبی پیدا شود، زنوزی گسترش فولاد را به شخص یا اشخاص دیگری واگذار کند تا سرمایه گذاری شان روی تراکتورسازی باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.