وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گلزن الگیلانو: با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس می رویم / پنالتی صحیح در الگیلانو

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مهاجم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه پنالتی در الگیلانو صحیح بوده است گفت: گلر حریف با دست راست خود، سد راهم شد و با پیروزی در الگیلانو باروحیه بالا به مصاف پرسپولیس تهران می‌رویم.

به گزارش سایت سپیدرود، محمد غلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پیروزی در الگیلانو اظهار کرد: جو خوبی بر دربی حاکم نبود و برخلاف صحبت‌های پیش از مسابقه از سوی بزرگان فوتبال گیلان شاهد جو ملتهبی بودیم.

وی با اشاره به مصدومیت داور و کمک وی در الگیلانو گفت: خوشحالم در این جو ملتهب مقابل رقیب سنتی به پیروزی دست‌یافتیم و هوادارانی که به انزلی آمدند شادمان به رشت بازگشتند.

مهاجم سپیدرود رشت با اذعان به اینکه پنالتی در الگیلانو صحیح بوده است افزود: در حال دریبل گلر حریف بودم که وی سد راهم شد و با دست راست، تعادلم را برهم زد، خوشبختانه پنالتی را با تمرکز کافی به گل تبدیل کردم.

غلامی با اشاره به سکوت خود پس از به ثمر رساندن گل در دربی تصریح کرد: این سکوت بیانگر خیلی مسائل بوده و نشان داد که خدا جای حق نشسته است، سال‌های زیادی برای ملوان بازی کرده و زحمت کشیدم ولی نخستین باری بود که در ورزشگاه انزلی مورد توهین قرار می‌گرفتم.

وی بابیان اینکه از پیروزی مقابل ملوان خوشحال است خاطرنشان کرد: انتقام جام حذفی فصل گذشته را از رقیب سنتی گرفتیم و این پیروزی باعث بالا رفتن روحیه تیمی‌مان شده است، از قبل می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و برای تک‌تک ثانیه‌های مسابقه برنامه داشتیم.

گل‌زن الگیلانو با اشاره به حمایت وصف‌ناپذیر هواداران سپیدرود افزود: هواداران سپیدرود از ساعت‌ها پیش از آغاز مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند و در طول مسابقه با حمایت و تشویق خود توانستند محرک خوبی برای بازیکنان شوند.

غلامی گفت: پس از حضور کریمی در سپیدرود، شرایط تیممان دگرگون شد و بازیکنان باروحیه خوبی تمرین می‌کنند، ازنظر بدنی و همین‌طور روحی روانی در شرایط خوبی قرار داریم و آماده ادامه لیگ برتر هستیم.

وی با بیان اینکه دیدار هفته آتی این تیم مقابل پرسپولیس سخت است تصریح کرد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا است، بازی مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی سخت است ولی ما سپیدرود هستیم و پس از برد روحیه‌بخش در دربی باروحیه‌ای بالا به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.