وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت استاد لارودی – سپیدرود؛ تیمی واقعی / لیگ یک، لیگ پرکلانتر

(استاد اردشیر لارودی / خبر ورزشی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – قاعده قدیمی کار خودش را می‌کند! بازی‌های پایانی لیگ برتر (و نیز لیگ یک) همچنان پراهمیت و تأثیرگذار،‌ نقش خود را ایفا می‌کند!

در لیگ یک غوغایی برپاست، لیگ یک، دیگر شهر بی‌کلانتر نیست،‌ بلکه شهری است با چندین مدعی و چندین کلانتر! از یک سو سپیدرود و نیروی ۲۰هزار نفری‌اش، از سوی دیگر، ‌ملوان و ملوان‌پروران، با ورزشگاه ۷، ۸ هزار نفری‌اش! از سوی سوم و چهارم، ‌گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی شهر کوچک  جم! نساجی قائمشهر هم که بود که نه قدر خودش را شناخت و نه قیمت جماعت ۲۰هزار نفره تماشاگرانش را به‌جا آورد!

در نساجی، حتی اجازه ندادند محمود فکری و مسگرساروی کارشان را پیش ببرند! خودزنی از درون!

در لیگ یک، تیم‌هایی که حواس جمع‌تری دارند و از تمرکز کافی برخوردارند، قوی‌تر عمل می‌کنند! در لیگ یک، تیم‌هایی در حال قدرت‌نمایی‌اند که هواداران عاشق‌تر و بیشتری دارند!

مثل سپیدرود که تیمش مجمع‌الجزایر تجربه و باتجربه‌هاست! مثل ملوان که امسال، دارد می‌فهمد پارسال، چه اندازه با او بد تا کردند! مثل ملوان که اگر وارد لیگ برتر شود قطب شمالی فوتبال ایران را دوباره پرهیاهو، پرنشاط و جوان کرده است!

مثل گل‌گهر سیرجان و برخلاف پارس جنوبی جم، ‌که از یک شهر کوچک با تماشاگرانی اندک اما مدیریتی کاربلد و یک مربی توانا – و جوان- می آید.

مهدی تارتار کارش را تا به اینجا در تیم شهر جم استان بوشهر خوب انجام داده، همانطور که علی نظرمحمدی در سپیدرود! همانطور که مایلی‌کهن در ملوان و یا وینگو بگوویچ در گل‌گهر!

از ما به شما نصیحت، تیم «بادران» را هم دست کم نگیرید! شاگردان محمد ربیعی، جز طرفدار و هوادار و تماشاگر همه چیز دارند، ولی در فوتبال اصل کار تماشاگر است!

نعمتی که ملوان دارد و سپیدرود هم دارد ولی بادران و اکسین و پارس جنوبی ندارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    یه پیشنهاد واسه مجموعه ی سپیدرود:
    اگه سپیدرود موفق به صعود به لیگ برتر بشه، با توجه به سطح بالاتر لیگ برتر، حتما نیاز به تقویت تیم توی چنتا پست مختلف هست.
    بنابراین با توجه به این نیاز و نظر به اینکه حسین ابراهیمی به همراه ماشین سازی به لیگ ۱ سقوط کرده، یکی از هوشمندانه ترین آپشن ها این می تونه باشه که مسؤلین سپیدرود، خیلی زود،باب مذاکره با بازیکن مذکور رو باز کنن و هرطور شده واسه جذب ایشون واسه لیگ برتر احتمالی آینده اقدام کنن تا سپیدرود از مزایای یه بازیکن گیلانی خوب که سابقه ی سال ها بازی توی همین استادیوم عضدی رو داره، بهره مند بشه.
    امیدوارم درصورت امکان،این اتفاق خوب و مفید، خیلی زود محقق بشه.
    زنده باد سپیدرود بزرگ..

  • موسوی پنالتی نده به ایرانجوان گفت:

    هوای موسوی داشته باشیم …

  • رانکوه گفت:

    انشاءالله فردا بازم سپیدرود و ملوان میبرند و بقیه نتایج به نفع ما میشه

  • گیله مرد علوی گفت:

    آدم عقده ای.موسوی با خانواده تو کاری کرده که هی درموردش تو سایت پیغام میزازی؟!!

  • پدرام گفت:

    رانکوه فاکش

  • ميلاد 1 گفت:

    با ” گیله مرد علوی ” موافقم اخوی
    عیب کسان منگر و احسان خویش
    دیده فرو بر به گریبان خویش

  • پارسا گفت:

    آقایون خواهشن یاد بگیریم که به همدیگه توهین نکنیم ما ناسلامتی آدمای با فرهنگی هستیم ودیگران باید از ما یاد بگیرند اینجا فقط نظرها گفته میشه ونظر هر شخصی قابل احترامه وهمه ما با هم یک هدف داریم واون هم صعود تیم محبوبمون سپیدروده پس بیایید با هم متحد ومهربان باشیم درود بر ارتش سرخ گیلان وبه امید برد سپیدرود برابر ایران جوان بوشهر

  • علی (بندرعباس) گفت:

    بچه های سپیدرود تا لیگ برتر فقط چند گام مونده تو رو به خدا بزنید این ایران جوان رو بترکونید و یکی از گامها رو پیروز بردارید..ما منتظر لیگ برتر هستیم …البته برای ملوان هم آرزوی موفقیت داریم…

  • علی (بندرعباس) گفت:

    آقای پدرام لطف نموده و ادب رو رعایت کنید !!! سپیدرود و ملوان متعلق به استان سر سبز گیلان هستند و هر کس از هر نقطه این استان عزیز میتونه آزادانه نظرش رو در مورد این دو تیم بده….

  • مهدی گفت:

    با فراز درباره جذب حسین ابراهیمی موافقم. سهمیه لیگ برتری هم محسوب نمیشه و فقط کمی درایت و دوراندیشی و البته حمایت لازم داره. بازم هستند بازیکنان بومی که سهمیه لیگ برتری محسوب نمیشن و پتانسیل لیگ برتری دارن. مثل مهیار نوری و رضا کاردوست و پورصف شکن و میرجوان و روح الله باقری و . . . ضمنا شش سهمیه لیگ برتری هم بنظرم باز از بومی ها استفاده بشه و امثال فروزان و سیدمحسن حسینی و میعاد یزدانی و حمید خدابنده لو و محمدرضا مهدیزاده و . . .

  • آبرار گفت:

    موسوی پنالتی نده به ایرانجوان …
    آقا من رشتی ام بخدا … ایرانجوان تیم ضد حمله ای هست واسه همین میگم … موسوی خیلی بی مهابا میره توی پای بازیکن حریف … این بازی هم حساسه واسه ما … میترسم تو ضد حمله ها موسوی بچنگ بده مارو …

  • سپیدرود گفت:

    مهدی ؛ بازیکن سابق داماش هادی محمدی که الان تو تراکتور بازی میکنه هم خوبه
    امیدوارم این چندبازی رو با موفقیت پشت سر بذاریم و با خیال راحت برسیم به نقل و انتقالات

  • کاوه گفت:

    مهدی باهات موافقم فقط دروازه بانو ((فروزان)) بیخیال که یه شیر به اسم سید محمد حسینی تو دروازه داریم که خدایی جاش تو دروازه تیم ملیه/اگه همه بازیهای سپیدرودو دیده باشی شما هم همنظر میشی با من.اما اگه ندیدی بهت پیشنهاد میدم که ببینی چه جاهای مارو نجات داده.درود به غیرتش درود به غیرت همه بازیکنها کادر فنی و کل هوادارای پور شور.که ایشالا سعود میکنیم بعد به ایران نشون میدیم تیم و هوادار یعنی چه

  • کاوه گفت:

    مهدی باهات موافقم فقط دروازه بانو ((فروزان)) بیخیال که یه شیر به اسم سید محمد حسینی تو دروازه داریم که خدایی جاش تو دروازه تیم ملیه/اگه همه بازیهای سپیدرودو دیده باشی شما هم همنظر میشی با من.اما اگه ندیدی بهت پیشنهاد میدم که ببینی چه جاهای مارو نجات داده.درود به غیرتش درود به غیرت همه بازیکنها کادر فنی و کل هوادارای پور شور.که ایشالا سعود میکنیم