وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

یادداشت وارده: قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه!

روابط عمومی باشگاه سپیدرود از تمام فوتبال دوستان و هواداران سپیدرود دعوت به عمل می آورد تا نوشته ها و نظرات خود در خصوص وقایع مرتبط با سپیدرود را به آدرس ای میل info@sepidroodsc.com برای ما ارسال کنید تا در وقت مقتضی آن را در سایت رسمی باشگاه منتشر نماییم.

ما به شما اطمینان می دهیم که تک تک نوشته ها و نظرات شما را به دقت مطالعه می کنیم و آن را در اختیار افراد ذی ربط خواهیم گذاشت.

یادمان هست و یادتان باشد که تنها دلیل ماندگاری رودخروشان شمال ارتباط ناگسستنی اش با سرچشمه ی همیشه جوشانش که همان هوادارانند، می باشد. سپیدرود و سپیدرودی ریشه در تاریخ گیلان زمین دارد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – امروز صبح حالم اصلاً خوب نبود! مطابق اکثر بازی ها استرس شدیدی داشتم؛ اما از دیشب یه حس دیگه ای به من می گفت: امروز جو ورزشگاه یه طوری میشه! و شد. معدود هواداران به محمد آبشک فحاشی کردند؛ اون هم فقط چند لحظه … ولی اون چند لحظه هم زیاد بود!

نمیگم حق بود یا نه، به شخصه با فحش میانه خوبی ندارم.

ولی سر حرفم با محمد آبشک هستش!

محمد دوست داشتنی! تویی که قرار بود برای شهر من اسطوره بشی… تویی که قرار بود واسه ما تندیس تعصب بشی! تو قرار بود واسه ما فابرگاس بشی! کجا رفتی آخه خوش انصاف! بابا این چه انتخابی بود محمد؟ این چه انتخابی بود دوست داشتنی!؟

من هرگز فراموشت نمی کنم! من فراموشت نمی کنم؛ چون تو ما رو در سردار جنگل تنها نمی ذاشتی! هر وقت سه کارته بودی یا مصدوم بودی بازی های سپیدرود رو می اومدی سردارجنگل! همون زمینی که امروز مث تو تنها شده. من هرگز یادم نمیره بعد از بازی ها اگه ورزشگاه نبودی به آقا سامان زنگ میزدی و نتیجه بازی رو می پرسیدی!

محمد؛ چی دیدی تو شهر ما که رفتی؟ از چی گرفته بودی؟ چه کسایی خسته ات کرده بودن ؟

بابا اینه رسم لوطی گری؟ من از این ناراحت نیستم که کجا رفتی … از این ناراحتم که می ترسم نابود بشی؛ … می ترسم از روزی که دیگه جایی واست تو این شهر نمونه! محمد جان همون جا پس بمون!!!! … دیگه واسه همیشه !!!! من اگه به جای مشاورانت بودم؛ بهت پیشنهاد میدادم که اگه حداقل داماش نمی رفتی , می اومدی سپیدرود , همون جایی که سکوی پرتابت بود ! محمد به ما بد کردی … من بازی داماش؛ ملوان هرگز یادم نمیره، خطاهایی که به عمد رو مازیار انجام می دادی و کری هایی که قبل از بازی می خوندی! ولی امروز می شنوم میگی با کمک هواداران ملوان تو لیگ می مونی! این حرفا رو امیدوارم فقط از روی سیاستمداری زده باشی!!

محمد جان ! حرف آخر … محمد غلامی و پژمان نوری هر دو تا تو رشت بازی کردند ولی تو انزلی کسی به اون تو نگفت ! چرا؟ چون اونا رضوانشهری هستند !!!! ولی تو پسر شهر ما بودی؛ و اگه انزلی چی ها به مازیار و سیدجلال و سعید یوسف زاده می نازن ! ما هم به تو می نازیدیم …!!!! اما الآن چی ؟ … دیگه به کی بنازیم ؟!

محمد بدجور غرور ما رو شکستی ! من بهت فحش نمی دم ؛ ولی شاید از روی درد زیاد و غرور شکستگی به خودم کلی فحش بدم!! که چرا تو رو این همه واسه خودم بزرگ کرده بودم !! من تو رو مثل یه عکسی می بینم این روزها که انقد بزرگت کردم که از کیفیتت کم شد!

به سلامت پسر دوست داشتنی سابق شهر باران، دیگه برنگرد …

این شعر مرحوم پاشایی تقدیم به تو دوست داشتنی خاطره ها

(میخوای بری از پیشم دیگه عشق من بی همسفر ؛ میری سفر ؛ دلواپسم واسه تو ! دلواپسم واسه تو عشق من برو،تنها برو ، اما بخند این لحظه های آخر رو …
تو رو خدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه ! قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه ! قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه ! همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه ! کی مث تو میشه ؟

بعد من هر جا میری یاد من نیفت هر چی بشه! من عاشقم ؛ راحت برو عشق من ؛ گریه نکن آخه طاقت ندارم و می میرم و …می خوام تو رو ؛ راحت برو عشق من … کی مث تو میشه ؟!

مجتبی شهری

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

16 دیدگاه ارسال شده است

  • حامد گفت:

    زحمت کشیدی ولی این آدم ارزش قلم فرسایی نداشت و نداره .

  • هانی گفت:

    یه 30-40 نفری بیشتر نبودن که فحاشی می کردند.اونم طرفدار سپیدرود نبودند.چون اگه بودند از اول تا آخر بازی فقط تیممون سپیدرود رو تشویق می کردند نه اینکه به حاشیه ها…
    دم لیدرهای سپیدرود گرم که رفتند بینشون و فحاشی ها رو تموم کردند.دو نفر از قدیمیا جلوی من نشسته بودند که با چندتا جوون حرف می زدند می گفتند یادش بخیر قدیما.دوره جام تخت جمشید نهایت فحش شیر سماور بود ولی الان کسی جرات نمیکنه فرزندشو بیاره استادیوم.
    واقعا چرا؟

  • محمد گفت:

    عالی بود.
    دوس دارم از ممد بپرسم چرا این کارو کرد..
    سپیدرود عشق بی پایان

  • فرهاد گفت:

    من فکر می کنم انتشار اینجور نامه ها جز ایجاد جو و دشمنی بین مردم دو شهر هیچ سودی ندارد واقعا” بعضی ها دیگر …….!!!!!!!

  • فرهاد گفت:

    درود بر آقای هانی حرف دل ما را زدی

  • مهرداد گفت:

    در سپيدرود يا در داماش ميتوانستي به تيمهاي بزرگ ايران بري يا به فوتبال اروپا (مثل آقاي اديب قدس )ترانفسر بشي .
    نه در تيم انتخاب شده خودت محو بشي.

  • مصدقی گفت:

    سلام . نمی دانم این تعصبه یا توقع؟ اگر قرار است حرفه ای باشیم باید حرفه ای هم رفتار بکنیم؟ ما بپذیریم که توانایی تامین مالی درخواست آبشک را نداریم و ابشک هم منافع خود رامی بیند به نظرم این بحث ها نه تنها فایده ای ندارد بلکه باعث تولید حواشی می شود . از طرفی دیگر نباید آینده یک جوان را که از سرمایه های ورزشی استان است رانابود کنیم و این فشارها عادلانه نیست . ارتش سرخ نیازی به آقای ابشک و امثال او ندارد و با تدبیر کادر فنی و مدیرعامل باشگاه مسیر پیشرفت تیم ما هموار می شود

  • سپيدرودي گفت:

    آبشك ديگه تموم شد.
    نبايد بخاطرش متن مي نوشتيد
    ولي به هر حال ممنونم

  • علی 2 گفت:

    فکر میکنین کم انزلیچی و…تو رشت مرکز استان کار و زندگی میکنه که تو لباس رشتی میخوان مارو به جون هم بندازن و پشت سر بگن رشتیهاباهم متحد نیستن.فکر میکنین سال قبل بازی داماش با استقلال کی شیشه اتوبوس استقلال رو شکست که مرحمی باشه واسه ابروریزیشون که شیشه اتوبوس داماش رو تو انزلی شکسته بودن!!! میخواین چندین مغازه تو رشت رو ادرس بدم که انزلیچیها خریدن و بدون مزاحمت دارن کار میکنن ولی اگه یه رشتی بره تو شهرشون……

  • رامین گفت:

    ما باید همین بازیکنانی که الان غیرت به خرج داده برای سپیدرود بازی میکنند را مورد تشویق وحمایت قرار دهیم

  • مهربان گفت:

    به نظرم کامنت مشروح اقا مجتبی نیازی نبود که به یک یادداشت اصلی سایت تبدیل بشه ایشان نظری گذاشتند و دیگران دیدند چه ربطی داره که روابط عمومی باشگاه به این کامنت مشروعیت بده ایا این به این معنی است که باشگاه راضی است به ابشک توهین بشه ؟ این درسته؟ اخلاقیه؟ من به شعور اقای مصدقی احترام می گذارم .

  • محمد گفت:

    سلام
    نمی دونم چرا ما فقط بلدیم سرمایه هامونو نابود کنیم ، البته اینکار بیشتر مختص گیلان هستش .
    به هر حال بازیکنی که پیشنهاد لیگ برتری داره باید به عقلش شک کرد تو لیگ 2 بازی کنه
    تیم ما شرایط بسیار خوبی رو با درایت و مدیریت افشین خان و مدیریت باشگاه و بازیکنان داره سپری میکنه
    فقط تیم رو حمایت کنیم و حرفه ای تر باشیم تا موفقیت کامل تیم
    وقت به خیرر

  • sadegh asheri گفت:

    سلام
    نمی دونم چرا ما فقط بلدیم سرمایه هامونو نابود کنیم ، البته اینکار بیشتر مختص گیلان هستش .
    به هر حال بازیکنی که پیشنهاد لیگ برتری داره باید به عقلش شک کرد تو لیگ ۲ بازی کنه
    تیم ما شرایط بسیار خوبی رو با درایت و مدیریت افشین خان و مدیریت باشگاه و بازیکنان داره سپری میکنه
    فقط تیم رو حمایت کنیم و حرفه ای تر باشیم تا موفقیت کامل تیم
    وقت به خیرر

    کاملاً موافقم آبرار گل بوگوتی

  • pouyan گفت:

    اینکه آبشک واسه ادامه فوتبالش ترجیح داد بره انزلی از رو شرایط پیش آمده بوده و اینکه الان ما خودمون رو جای ایشون بزاریم که اگه چنین میشد و چنان می شد صحیح نیست دوستان ما داریم تو ایران زندگی می کنیم خواهشا قلو نکنید !! آبشک محصول سپیدرود بوده امیدوارم هرجایی که هست موفق باشه ….. ایران فقط سپیدرود

  • آبرار گفت:

    اگه برگرده که عواقب بدی در انتظارش هست . . .
    هیچوقت فکر برگشتنو نکن.
    تو مثل تف سر بالا بودی واسه ما رشتیا

  • داماش=سپیدرود=♥ گفت:

    آبشک دیگه تموم شدست برای من

    همون یه جملت کافی بود ، دیگه اینور برنگرد