وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ سپیدرود صدرنشین شد

رشت – ایرنا – با انجام هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت در مکان نخست قرار گرفت.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد تا به صدر جدول این رقابت ها صعود کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که حال و روز خوشی از لحاظ امکانات مالی ندارد و مالک این باشگاه به دلیل مشکلات عدیده این تیم از سمت خود کناره گیری کرده و اداره ورزش و جوانان گیلان برای مشخص شدن مالک جدید ، باشگاه سپیدرود را تحت اختیار هیات فوتبال قرار داد.

با توجه به این اوصاف، بازیکنان سپیدرود به دلیل مشکلات مالی در تمرینات حضور نیافتند و در دیدار جام حذفی نیز حاضر نشدند اما هفته گذشته حسین هدایتی مالک اسبق باشگاه استیل آذین تهران کمک مالی مناسبی به این تبم انجام داد تا بازیکنان و کادرفنی دوباره در تمرینات حاضر شوند تا برابر مس رفسنجان قرار گیرند.

با این اوصاف تیم فوتبال سپیدورد رشت در حضور حدود هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت رو در روی تیم فوتبال مس رفسنجان قرار گرفت.

در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدود رشت با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط داشت و موفق شد در همین نیمه به گل برتری دست یابد.

در دقیقه بیستم این دیدار ، میلاد قربانزاده بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک ضربه سر زیبا و دقیق ، توانست تنها گل این مسابقه را به ثمر برساند.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم سپیدرود رشت و مس رفسنجان فرصت های گلزنی داشتند اما در نهایت این نیمه بدون گل پایان یافت تا این دیدار سرانجام با برتری یک بر صفر سپیدرود رشت خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را امیر عرب براقی با کمک های مهدی عالیقدر و اسد حاج محمد بر عهده داشتند که در جریان این دیدار، امیرحسین موسی زاده از مس رفسنجان و حسین کعبی از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت در پایان این مسابقه گفت: بازیکنان حدود 10 روز از تمرین دور بودند و فقط توانستند چهار روز مانده به این دیدار تمرین کنند.

وی اظهار کرد : با توجه به این امر ، پیش بینی ما این بود که از نظر بدنی در این بازی سخت کم خواهیم آورد که چنین اتفاقی نیز اواخر بازی افتاد اما خوشبختانه توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: ما فقط توانستیم بازیکنان را از نطر روحی روانی آماده این دیدار کنیم و با کمک مالی که انجام شد ، بازیکنان به تمرین بازگشتند و آماده رویارویی با مس رفسنجان شدند.

وی بیان کرد: پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود چون می توانستیم با برتری در این مسابقه ، روند صعودی خود را حفظ کنیم که در نهایت با برتری یک برصفر ، خوشبختانه این امر تحقق یافت.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: البته با بازی های خوبی که بازیکنان سپیدرود تاکنون انجام داده اند ، توقع از این تیم بسیار بالا رفته اما هدف ما ماندن در لیگ و کسب رده خوبی در جدول است و به فکر صعود نیستیم چون از لحاظ امکانانت سخت افزاری و توان مالی چنین قدرتی را نداریم.

میشو کریستیچویچ سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز گفت: بازی بسیار سختی بود اما هر دو تیم جوانمردانه بازی کردند.

وی اظهار کرد : تماشاگران خوبی نیز از این بازی استقبال کردند و طرفداران تیم سپیدود رشت با شور و شوق خاصی تیم خود را تا لحظه آخر تشویق و همچنین حمایت کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار هر دو تیم سپیدرود و مس رفسنجان فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند که سپیدرود توانست یک بار به گل دست یابد اما متاسفانه بازیکنان مس رفسنجان نتوانستند از فرصت های خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: هدف ما این است که در دیدارهای آینده خود علاوه بر ارائه یک بازی زیبا ، بتوانیم با به ثمر رساندن گل ، نتیجه دلخواه را نیز کسب کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است