وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آخرین اخبار از ارتش سرخ

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – پس از کسب چهارمین امتیاز ارزشمند سرخ پوشان در لیگ برتر و آغاز تعطیلات لیگ برای حضور بازیکنان در تمرینات تیم ملی، بازیکنان سپیدرود نیز به مرخصی رفتند تا پس از چند روز استراحت و تجدید قوا دوباره مراحل آماده سازی خود را از سر بگیرند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، آخرین اخبار مربوط به ارتش سرخ به قرار زیر می باشد:

بنا به اعلان رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص سه مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر را اعلام کرد که در آن بین تیم فوتبال سپیدرود نیز شامل جریمه شد.

دیدار سپیدرود رشت برابر پیکان تهران مورخ ۲۷ مرداد در ورزشگاه عضدی رشت، تیم سپیدرود رشت به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل که دارای سابقه قبلی نیز بوده، به جریمه نقدی یکصد میلیون ریالی محکوم شد.

همچنین علی بهارمست مدیر تیم سپیدرود رشت به دلیل انجام رفتار غیرمسئولانه که طبق ماده ۶۳ آیین نامه انضباطی تشخیص داده شد، به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پس از تساوی سپیدرود رشت برابر سپاهان اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تمرینات این تیم تعطیل شد و شاگردان علی نظر محمدی آخر هفته جاری تمرینات را سر می‌گیرند و آنها به اردوی خارج استان نمی‌روند تا تمرینات در شهر رشت پیگیری شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت روز پنجشنبه نهم شهریور در دیداری تدارکاتی در رشت به مصاف تیم فوتبال دانشجویان ایران خواهد رفت. این دیدار بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه در شهر رشت برگزار خواهد شد.

حسین کعبی، ستاره پیشین تیم ملی، که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نمایش قابل قبولی در ترکیب اصلی سپیدرود داشت اما جریان بازی با پیکان در هفته چهارم از ناحیه آشیل پای راست دچار مصدومیت شد و نتوانست نیمه دوم را آغاز کند تا به مصدومیت بدهنگامی دچار شود.

کعبی در هفته پنجم برابر سپاهان غایب بود و روند درمانش را پیش گرفته تا با آب درمانی و فیزیوتراپی خود را برای دیدار حساس سپیدرود در اواسط ماه جاری آماده کند.

سپیدرود در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی در یکی از سه تاریخ ۱۶، ۱۷ و یا ۱۸ شهریور در رشت بربر ملوان انزلی قرار می گیرند و درچارچوب هفته ششم لیگ برتر روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.