وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آخرین وضعیت تیم فوتبال سپیدرود برای دیدار برابر شاگردان دایی / سپیدرود با هوادارانش به دیدار سایپا می‌آید

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی میهمان سایپای تهران است که هیچ یک از بازیکنانش برای این بازی محروم نیستند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری مهر، سرخ پوشان شهر رشت از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در تهران به مصاف سایپا می‌روند. علی نظرمحمدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که هیچ یک از بازیکنان آن محروم نیستند و از این نظر سپیدرود محدودیتی برای استفاده از بازیکنانش ندارد.

سپیدرود در حالی هیچ بازیکن محرومی برای این بازی ندارد که سید هادی موسوی و حسین ابراهیمی دچار مصدومیت هستند و روزهای گذشته بیشتر به فیزیوتراپی مشغول بودند تا تمرین. وضعیت این دو بازیکن هنوز به طور کامل مشخص نیست و حضور این دو در دیدار مقابل سایپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سپیدرود با هوادارانش به دیدار سایپا می‌آید

تیم فوتبال سپیدرود در هفته نهم میهمان سایپای تهران است و قرار است تعدادی از هواداران این تیم برای حمایت از آن از رشت به تهران بیایند.

تیم فوتبال سپیدرود که در هفته‌های اخیر نتایج بهتری نسبت به ابتدای فصل گرفت و تا حدودی از منطقه خطر در جدول دور شد، در هفته نهم لیگ برتر میهمان تیم سایپا است. این تیم که هواداران زیادی در رشت دارد و یکی از پر هوادارترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر است در این دیدار خارج از خانه خیلی احساس غربت نخواهد کرد چرا که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته چیزی نزدیک به هزار هوادار این تیم در راستای حمایت از آن از رشت به تهران می‌آیند.

باشگاه سپیدرود هوادارانش را که مایل به حضور در تهران هستند ساماندهی کرده تا بتواند چیزی در حدود هزار نفر از هوادارانش را در سفری یک روزه به تهران بیاورد. هواداران این تیم صبح جمعه راهی تهران شده و پس از اتمام دیدار با سایپا بلافاصله به رشت باز می‌گردند.

تیم فوتبال سپیدرود در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ روز ۲۱ مهر در تهران به دیدار تیم سایپا می‌رود. سپیدرود در پایان هفته هشتم با ۸ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و حریف این تیم سایپا با ۱۲ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.