وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آذری: مالک سپیدرود پایش را فراتر از ادب و بزرگتری می گذارد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود سعید آذری ضمن انتقاد از کیومرث بیات، مالک سپیدرود عنوان کرد بر اساس قوانین، پنجره نقل و انتقالاتی بعدی فولاد بسته شده است.

به گزارش سایت سپیدرود، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گو با رادیو و برنامه تهران ورزشی درباره اظهارات کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه پنجره نقل و انتقالی فولاد غیرقانونی باز شده، گفت:

امثال بیات که به ورزش می‌آیند باید حرمت خود را نگه دارند. من هر چه سعی می‌کنم حرمت واحترام بیات را به واسطه ریش سفیدش نگه دارم فایده ندارد حرمت امامزاده به متولی‌اش است.

اما بیات پای خود را فراتر از ادب، اخلاق و بزرگتری می‌گذارد. وی به مفاد آئین‌نامه‌ای و نقل و انتقالات اشراف کامل ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: بر اساس حق قانونی خود وقتی وارد فصل نقل و انتقالات شده باشید قاعدتا باید پنجره نقل و انتقال بعدی‌تان را ببندند. رای محرومیت باشگاه فولاد برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش در تاریخ ۱۵ شهریور به ما ابلاغ شد.

به همین دلیل اعاده دادرسی کرده وعزیزان ما در کمیته تعیین وضعیت و کمیته مسابقات همراه با دبیر کل فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استیناف تشکیل جلسه داده و خواسته ما را بر حق دانستند بر همین اساس پنجره نقل و انتقالاتی بعدی فولاد بسته شد.

آذری ادامه داد: باز هم از بیات می‌خواهم حرمت خودش را نگه دارد زیرا مباحثی در این پرونده است که دوست ندارم باز شود. اگر این مسائل مطرح شود برای خود بیات هم خوب نیست به عنوان کوچکتر از بیات می‌خواهم این بار حرکت کوچکترها را نگه دارد.

اگر قرار باشد از حق باشگاه فولاد دفاع کنم با تمام وجود این کار را می‌کنم و این موضوع برای بیات اصلا خوب نخواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.