وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آشنایی با حریفان سپیدرود: تیم نخست – آلومینیوم سازی اراک

مهرشاد عبادتکار

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – مرحله نخست رقابت های فصل 93-94 لیگ دو به پایان رسید و تیم های صعود کننده به مرحله دوم حریفان خود را شناختند.

بر این اساس سپیدرود در گروه یک این مرحله با تیم های آلومینیوم سازی اراک، بعثت کرمانشاه، خیبر لرستان، ایرانجوان خورموج بوشهر و شهرداری ارومیه هم گروه شد تا در یک دوره رقایت سخت و نفس گیر برای صعود به لیگ دسته اول مبارزه را شروع کنند.

قصد داریم تا زمان شروع رقابت ها تیم های هم گروه سپیدرود را بیشتر به هواداران معرفی کنیم. در ابتدا از تیم آلومینیوم سازی اراک شروع می کنیم که شاید مهم ترین رقیب سپیدرود در این مرحله باشد.

این تیم در مرحله اول در گروه یک رقابت ها با کاسپین قزوین، خیبر لرستان، آراد اصفهان، صنعت ساری، کارون خوزستان، پرسپولیس گناوه، ملی پوشان تبریز، شهدای شهرکرد و البدر بندر کنگ هم گروه بود که البته البدر در همان شروع رقابتها انصراف داد و این گروه با 9 تیم پیگیری شد که در نهایت آلومینیوم سازی با اقتدار کامل و با کسب 34 امتیاز به همراه کاسپین قزوین و خیبر لرستان به دور دوم صعود کرد.

نکته جالب توجه اینکه این تیم تنها تیم بدون شکست در هر چهار گروه بود و در واقع تنها خط تیره مسابقات مربوط به این تیم بود.

آلومینیوم سازی با تنها 8 گل خورده کمترین گل خورده را باز هم در بین تمامی تیم های حاضر در لیگ دو داشت.

این تیم در بازی های خانگی 5 برد، سه تساوی، 7 گل زده، 2 گل خورده و 18 امتیاز کسب کرد. آمار گل زده پایین این تیم در باز یهای داخل خانه یکی از نکات منفی این تیم می تواند به شمار برود.

در بازی های خارج از خانه نیز آلومنیوم سازی 4 برد، 4 تساوی، 16 گل زده، 6 گل خورده و 16 امتیاز کسب کرد. این تیم در بازی های بیرون از خانه 9 گل بیشتر از داخل خانه زده که نکته جالب توجهی می باشد.

سرمربیگری این تیم را در نیم فصل اول علی نیکبخت بر عهده داشت که در پایان نیم فصل اول علی رغم اینکه این تیم شکستی نداشت بعد از چهار تساوی پیاپی از کار برکنار شد و مهدی پاشازاده مربی اخراجی شهرداری تبریز در لیگ یک جایگزین وی شد که البته وی هم با دو تساوی کار را شروع کرد ولی در نهایت توانست آلومینیوم را بدون شکست و صدرنشین به دور بعدی هدایت نماید.

این تیم از هفته هشتم، شش تساوی پیاپی کسب کرد که از این لحاظ هم رکوردار می باشد.

از شاخص ترین بازیکنان این تیم می توان به داوود حقی بازیکن سابق تیم های پیکان، استقلال اهواز و راه آهن که مهارت خوبی در ضربات ایستگاهی دارد، اشاره کرد.

دیگر بازیکنان شاخص این تیم مهران جعفری بازیکن گیلانی سابق ملوان و گهر درود که سابقه گلزنی به داماش با پیراهن ملوان را دارد، جواد رزاقی بازیکن سابق ابومسلم و آدمیرا واکر اتریش، میثم آقایی بازیکن سابق آلومینیم بندر عباس، پوریا خاورپور بازیکن سابق نساجی، امیر محبی بازیکن فصل قبل پدیده مشهد، حامد بصیری و حسین احمدلو را می توان نام برد که همگی در لیگ برتر و لیگ یک سابقه بازی دارند.

با اینکه این تیم مقتدرانه و بدون شکست راهی دور دوم شد ولی اغلب کارشناسان گروه یک رقابت های لیگ دسته دوم را آسان ترین گروه مرحله اول می دانستند و معتقدند این تیم محک حیلی جدی در برابر رقیبان نخورده است.

باید دید این تیم اراکی که شاید بیشترین هزینه را در بین تمامی تیم های لیگ دویی انجام داده است چه نتایجی در مرحله دوم کسب خواهد کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهادسپیدرود گفت:

    اراک هم شاخ شده!!!!!!!!!!!!!!!..اونوقتا سپیدرود تیمهای از استانهای اراک..لرستان ارومیه و …5 تا 5تا میزد ..حتی همین شاهین بوشهر لیگ یکی تو رشت 5-0 از ارتش سرخ باخت..الان اینا اومدن شاخ شدن!!!
    دنیایه بیدین چی ببسته
    پیچا نقاره چی ببسته

  • مورینیو // "خدای ورزش جهان" گفت:

    باید مواظب باشیم..

  • فرهاد گفت:

    واقعا”! کار سپیدرود به کجا رسیده زمانی با تیمهایی مثل تراکتور،آرارات ، ماشین سازی و….. رقابت داشت الآن آلومنیوم سازی و …… !!
    بهرحال سرنوشت است دیگر باید ساخت

  • فرهاد گفت:

    آقا راستی زمان شروع بازیها را اعلام فرمایید

  • لاهیجانی گفت:

    انشاالله جلوی سپیدرود رود اولین باختش رو تجربه میکنه
    زنده باد گیلان

  • داماش=سپیدرود=♥ گفت:

    به امید خدا میبریم

    ما سپیدرودیم

  • اشکان غایبی گفت:

    من یک رشتی اصیل ساکن نهران هستم و تیم سپیدرود رو از اعماق وجودم دوس دارم.آیا کسی هست که بتونه چند دست لباس و یا پرچم سپیدرود رو به من در رشت بده تا من با همراهی تعدادی از دوستانم به ورزشگاههای شهرهای اراک،خرم آباد،خورموج،ارومیه و کرمانشاه بریم وتیممون رو تشویق کنیم؟اگر کسی هست با این شماره لطفا تماس بگیره تا برای دریافت پیراهن باهاش قرار بزارم.ممنون۰۹۳۵۱۴۴۳۷۴۶

    هوادار عزیز، نظر شما پس از تایید منتشر خواهد شد.

    نام (ضروری)

  • حسین گفت:

    مطلب خوبی بود.ممنون ازتون.منم فکر کنم تیم اراکی مهم ترین رقیب ما هستش ولی ما سپیدرودیم و همه رو میبریم.منتظر اطلاعات از بقیه رقیبانمون هستیم

  • مجتبی گفت:

    سلام . ما اراک رو با همه تعاریفی که ازش کردید میبریم و له می کنیم …

  • آرمان گفت:

    ممنون از آقا مهرشاد گل فامیل دور بنده…♥

  • علی خمامی گفت:

    به امید پیروزیهای پیاپی ارتش سرخ سپیدرود

    وهمینطور داماش(یک روح در دو پیکر)

  • علی خمامی گفت:

    سپیدرود قهرمان ارتش سرخ گیلان بایرن مونیخ ایران

  • فوتبالیست گفت:

    از این گروه اراک مستقیم صعود میکنه سپیدرود هم پلی آف میره آلومینیوم هفته گذشته پیکان رو دو صفر برد سه تا هم به استقلال تهران زد