وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آشنایی با داور سپیدرود و پرسپولیس / خاطره تلخ کامیابی نیا از قضاوت بیژن حیدری

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – با اعلام اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر بیژن حیدری و کمک‌هایش به عنوان قاضی جدال دو تیم سپیدرود و پرسپولیس معرفی شدند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس که اکنون صدر جدول را در اختیار دارد برای تثبیت جایگاه خود امیدوار به کسب نتیجه مقابل تیم قعرنشین لیگ است. بیژن حیدری قضاوت این دیدار را برعهده دارد؛ داوری که آخرین قضاوت خود برای پرسپولیس را در دربی و مقابل استقلال ثبت کرد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یک گل به برتری دست یافتند.

حیدری در اوایل دوران داوری علاقه خود را به کارت قرمز پنهان نمی‌کرد و همین مساله قضاوت‌های پرکارتی را برای او در پی داشت اما اکنون با بالا رفتن تجربه‌اش از به خشونت کشیده شدن بازی جلوگیری می‌کند.

پرسپولیس با قضاوت بیژن حیدری مقابل استقلال ( برتری یک بر صفر)، استقلال خوزستان (برتری یک بر صفر)، تراکتورسازی (برتری سه بر صفر)، سپاهان ( تساوی دو بر دو) و ملوان ( برتری دو بر صفر) را پشت سر گذاشته است.

فرشاد احمدزاده (۲بار)، امید عالیشاه، رامین رضاییان، بابک حاتمی، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا (۳ بار و یک کارت قرمز)، جلال حسینی،حسین ماهینی (۲ بار)، محسن مسلمان و محسن ربیع خواه از این داور کارت دریافت کرده‌اند.

نکته جالب توجه اینجاست که بیژن حیدری در این فصل یک بار داوری بازی سپیدرود را برعهده داشته که برای این تیم سوتش خوش یمن بوده و سپیدرود پس از ۳ باخت متوالی در ابتدای فصل موفق شد تا در رشت پیکان تهران را یا یک گل شکست دهد.

خاطره تلخ کامیابی نیا از قضاوت بیژن حیدری

هافبک دفاعی پرسپولیس بزرگترین اشتباه خود را روبروی بیژن حیدری مرتکب شد و اکنون یک بار دیگر با او روبرو خواهد شد.

کمال کامیابی نیا در جریان دیدار با تراکتورسازی در فصل گذشته روی یک خطای ساده و در نهایت درگیری با فرزاد حاتمی از بیژن حیدری کارت قرمز دریافت کرد که اعتراض او موجب محرومیت سه جلسه‌ای‌اش شد.

کامیابی نیا هرچند خیلی زود از این تصمیم خود ابراز پشیمانی کرد و عذرخواهی خود را بابت الفاظ به کار برده درباره بیژن حیدری اعلام کرد، اما مجبور شد ۴ جلسه دور از ترکیب سرخپوشان باشد.

او در دیدار مقابل سپیدرود بار دیگر برابر این داور قرار خواهد گرفت و البته طی دیدارهای اخیر نشان داده از این تجربه درس بزرگی گرفته و درگیر مسائل حاشیه‌ای در جریان بازی که منتهی به اخراجش شود نمی‌‎شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.