وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آشنایی با رقیبان سپیدرود – بخش سوم: ایرانجوان خورموج

مهرشاد عبادتکار

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – مرحله نخست رقابت های فصل ۹۳-۹۴ لیگ دو به پایان رسید و تیم های صعود کننده به مرحله دوم حریفان خود را شناختند.

بر این اساس سپیدرود در گروه یک این مرحله با تیم های آلومینیوم سازی اراک، بعثت کرمانشاه، خیبر لرستان، ایرانجوان خورموج بوشهر و شهرداری ارومیه هم گروه شد تا در یک دوره رقایت سخت و نفس گیر برای صعود به لیگ دسته اول مبارزه را شروع کنند.

قصد داریم تا زمان شروع رقابت ها تیم های هم گروه سپیدرود را بیشتر به هواداران معرفی کنیم. سومین تیمی که در گروه شش تیمی گروه نخست به شما معرفی خواهیم کرد، تیم ایرانجوان خورموج خواهد بود.

این تیم در مرحله نخست با تیم های شهرداری ارومیه، استقلال آبی ب تهران، شهرداری کامیاران، خلخال دشت، نفت امیدیه، تربیت ایلام و شهرداری یاسوج هم گروه بود و بعد از تیم های شهرداری ارومیه و استقلال آبی ب تهران به عنوان تیم سوم به دور دوم صعود کرد.

ایرانجوان فصل گذشته در لیگ سه بازی می کرد که موفق شد به لیگ دو صعود نماید و حالا امیدوار است خیلی زود و در طی دو سال به لیگ یک هم صعود کند.

نقطه قوت این تیم تماشاگران پرشور این تیم می باشند که ورزشگاه کوچک سه هزار نفری این تیم همواره مملو از تماشاگر است و جو سنگینی هم برای تیم های مهمان به وجود می آورند.

این تیم در روز آخر برای صعود به دور دوم می بایستی حتما تیم شهرداری کامیاران را با اختلاف دو گل شکست می داد که موفق به این کار هم شد تا بالاتر از کردهای دلاور به دور دوم صعود نمایند.

تیم نخست شهر خورموج در بازی های خانگی از 8 بازی انجام داده 4 برد، سه تساوی و یک شکست در کارنامه خود داشتند. ضمن اینکه 13 گل زده و 5 گل خورده داشتند.

در بازی های خارج از خانه 3برد، 3 مساوی و 2 شکست داشتند.7 گل زده و 8 گل خورده داشتند. که 56 درصد امتیازات این تیم در بازی های خانگی و 44 درصد نیز در بازیهای خارج خانه رقم خورد.

سرمربی این تیم بهنام ابولی می باشد که از مربیان سرشناس و بومی استان بوشهر محسوب می شود. از شاخص ترین بازیکنان این تیم می توان از جاسم یاسر اللهی، سعید صداقت، رضا احمد شاهی، مهدی جمالی، سعید دشتستانی و فرهاد سلیمی را نام برد.

خیلی ها شانس زیادی برای صعود این تیم به مرحله دوم به دلیل تجربه کم قائل نیستند ولی آنها با اتکا به هوادارانش در بازیهای خانگی امیدوار به صعود هستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    … در کل فوتبال بوشهر همیشه حرفی واسه گفتن داشت …اما این تیم مقابل سپیدرود حرفی واسه گفتن نداره ؛ البته سپیدرود نباید هیچ تیمی رو دست کم بگیره ! آره آقا مهرشاد درست میگه؛ نقطه قوت این تیم هواداراش هستند !
    اگه سری به سایت دشتستان اسپرت بزنید ؛ می بینید این تیم و چقد دوس دارن …
    به امید پیروزی و صعود سپیدرود کبیر

  • فرهادسپیدرود گفت:

    یه زمانی سپیدرود تو رشت .بازیکنهایی مثل سیاوش ناصح..حمید رستمی..حسین اژدری..علی احمدی صفت..رضا بهشتی ..مهران مطلبی..ایرج خوالی..سید علی محمدی..محمد علی تابار.مجید غردی و…شاهین بوشهر رو 5-0 شکست داد..الان این تیم که معلوم نیست از کجا اومده واسه ارتش سرخ شاخ شده!!!!!!!!!!

  • Mammad_Ba گفت:

    پرشور بودن تماشاگران رو بهشون نشون میدیم تا یاد بگیرن..
    اون موقعی که همه یک صدا میگیم: سپیدرود قهرمان…….. بایرمونیخ ایران

  • sadegh asheri گفت:

    سپیدرود بزرگ است،هیچ بزرگی کسی را کوچک نمیبیند…

    به امید سرافرازی مردم شهر چترهای رنگی.