وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آشنایی با مالک جدید باشگاه سپیدرود: یک دکتر رشتی با سوابق قابل دفاع

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – عصر روز دوشنبه در جلسه ای با حضور مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال استان گیلان، دکتر جواد تن زاده به عنوان مالک باشگاه سپیدرود انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سایت سپیدرود، در این جلسه که دکتر مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی مالک فعلی باشگاه سپیدرود، دکتر علی افتخاری چهره ی شاخص ورزش استان، جمشید محمدی مسوول امور حقوقی هیات فوتبال و دکتر جواد تن زاده حضور داشتند، پس از بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی انتقال تیم فوتبال سپیدرود رشت، حاضرین در پایان با امضای صورت جلسه ای مقرر کردند تا ظرف ۴۸ ساعت آینده ۸۰ درصد سهام این تیم به دکتر جواد تن زاده و ۲۰ درصد باقی مانده به کیومرث بیات انتقال یابد.

در وهله ی نخست، آنچه که خیال هواداران پرشمار سپیدرود را راحت خواهد کرد، این است که وی زاده و اهل رشت است و بنابراین به مانند هر رشتی دیگر دل در گروی عشق به سپیدرود دارد و این یعنی سپیدرودی های نیازی نیست تا برای مالک جدید شان از میزان عشق و علاقه و حساسیت بالای مردم استان نسبت به این میراث پنجاه ساله سخن بگویند و خود وی در تنظیمات پیش فرضش به مانند هر رشتی دیگر از آن باخبر است.

تحصیلات آکادمیک و مدارج علمی و مدیریتی وی نویدبخش خبرهای خوبی برای رشتی هست که تن زاده می تواند ساختاری مناسب و شکل و شمایلی اصولی به چهارمین باشگاه پرطرفدار ایران بدهد. اتفاقی که اگر رخ دهد می توانیم امیدوار باشیم که پس از سال ها یکی از معدود باشگاه های خصوصی کشور به صورت درست مدیریتی و به شکل یک باشگاه واقعی اداره شود و از حالت گنجشک روزی و دیمی خارج شود.

برای آشنایی با مالک جدید میراث کهن رشتی ها، نگاهی می اندازیم به سوابق مدیریتی دکتر جواد تن زاده، تا جامعه ی فوتبال وی را بیشتر و بهتر بشناسد:

مدارک تحصیلی

جواد تن زاده دارای دو مدرک دکتری مهندسی عمران است؛ یکی در گرایش راه و ترابری و دیگری در گرایش خاک و پی. دکتری راه و ترابری او سال ۸۶ از دانشگاه استکهلم سوئد اخذ شده است و دکتری خاک و پی (ژئو تکنیک) او نیز در سال ۹۲ از دانشگاه علوم و تحقیقات اصفهان.

سوابق علمی و آموزشی

تن زاده مبتکر طرح آسفالت های ضد یخ مسلح شده با نانو مواد است که موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع نیز شده است. کسب مدرک فناوری اطلاعات ITIL V3  از موسسه EXIN انگلیس در سال ۲۰۰۹ ، مدرک طراحی و آنالیز روسازی بتنی فرودگاه از موسسه فدرال هوانوردی امریکا FAA در سال ۲۰۱۳، تالیف ۴ عنوان کتاب تخصصی در زمینه راه سازی و ایمنی راه و روسازی و حمل و نقل و ترافیک ، ۱۰ عنوان مقاله ISI در زمینه راه و روسازی و ترافیک و مقالات متعدد در کنفرانس های تخصصی تنها بخشی از سوابق علمی و آموزشی او محسوب می شود.

مسئولیت ها

دکتر تن زاده در سال ۸۰ مشاور حمل و نقل و ترافیک رئیس پلیس راهور تهران شد. پس از آن در سال ۸۱ به عنوان مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران  قبول مسئولیت کرد. معاون عمران و مسکن بنیاد مستضعفان در سال ۸۲ مسئولیت بعدی او بود. تن زاده در سال ۸۶ بار دیگر در شهرداری تهران و این بار به عنوان معاون برنامه ریزی و مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک مشغول فعالیت شد و پس از آن در همان سازمان در سال ۸۸ رئیس کمیته های تخصصی شبکه معابر حمل و نقل عمومی شد.

کمی بعد تن زاده به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان تهران در سازمان شهرک های صنعتی و صنایع کوچک حضور یافت. معاونت برنامه ریزی و امور تولیدی این شرکت در سال ۸۹ مسئولیت بعدی تن زاده بود.

جوان موفق رشتی در ادامه به عنوان مشاور مدیرکل سازمان هواپیمایی و شرکت مادر فرودگاه های کل کشور منصوب شد. مشاور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی در سال ۹۲ در وزارت راه و شهرسازی و کارشناس ارشد دبیرخانه شورای عالی فنی از سال ۹۵ در سازمان برنامه و بودجه نیز در سوابق درخشان جواد تن زاده دیده می شود.

فعالیت بنگاه های اقتصادی تن زاده

دکتر تن زاده در زمینه اقتصادی نیز چهره ای موفق به شمار می رود. یکی از زمینه های فعالیت اقتصادی او در زمینه تولید برق و فروش آن به دولت است که ظاهرا به زودی حدود ۵۰ درصد نیز رشد خواهد داشت. در سوابق او فعالیت های فرهنگی مختلفی نیز به چشم می خورد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است

  • yasin گفت:

    ماشاالله ایشالله قدمش بسازه و سبب خیر و برکت باشگاه بزرگ سپیدرود بشه .

  • باوفا گفت:

    شما ما یه افتخار رشت وگیلان وایران عزیر هستید امثال شما در چشم ما جا دارید سیل خروشان سپید رود از صمیم قلب به شما خیر مقدم عرض میکنیم باشد تا روزی که انشاله سپید رود حر ف اول را در فوتبا ل ایران بزند به کمک شما واین هوا داران خونگرم وخوش قلب سپید رود —انشا اله موفق باشید

  • مهدی گفت:

    دوستان، دکتر تن زاده یک رشتی اصیل و متعصب است که دوران دانش آموزی را در رشت و همچنین دوران تحصیلات دانشگاهی در رشته عمران را تا مقطع کارشناسی در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه گیلان سپری نمود.
    اگر خاطر عزیزان باشد، تیم سال گذشته ی سپیدرود در لیگ یک، با فاکتور غیرت و تعصب “بومی” ، تمام تیمهای تا بن دندان مسلح را ناکام گذاشت و سهمیه لیگ برتر را برای رشت و رشتی به ارمغان آورد. غیرت و تعصب رشتی همیشه پاسخگوست و من امیدوارم این فاکتور، در مدیریت باشگاه هم بسان کادر فنی و بازیکنان، موثر واقع شود. کمترین تاثیر این “بومی بودن” آن است که دکتر تن زاده قریب به 40 سال در رشت حضور داشته و اهمیت سپیدرود کبیر برای رشتیها را با تمام وجود حس کرده و نیاز نیست این موضوع را برایش توضیح دهیم.او بخوبی میداند که عشق و امید و نفس خیل عظیمی از رشتیها و گیلانیان در اختیار او قرار گرفته و با نوعدوستی و وطن پرستی که در ایشان سراغ دارم، انشاالله بخوبی این امید بزرگ را به بالاترین جایگاهها رهنمون خواهد شد.

  • امین (سپیدرود) گفت:

    کاش همچین اشخاصی وارد شوارای شهر میشدن
    بلکه چهره ی شهر به واسطه تعصب و دانش بهترمیشد
    امیدوارم اجازه بدن کار کنه
    ولی همچنان دلیل وجود بیات مشخص نشد
    اصلا چرا اومد ؟
    این همه وعده !
    اگه خوب بود چرا مدیر جدید !
    اگه بد بود چطور تونست تیم رو بگیره؟
    اصلا پول داشت ؟
    اگه وسط فصل دوباره بگن مدیر عوض شه چی ؟

  • مهیار گفت:

    خداروشکر ماشالله داره خلاصه به خیر گذشت ایران رشت سپیدرود داماش

  • پاسکیاب گفت:

    انشاالله موفق بشه.فقط متوجه نشدم منابع مالی ایشون از کجا؟و از چه روشی هستش؟تمام پست و مقامهایی که در این مطلب گفته شد پست و مقامات دولتی بودند.

  • فرهادسپیدرود گفت:

    مهندس ببینیم چیکار میکنی…چشم یک شهر و استان به شما و کادر مدیریتی شما هستش

  • مسعود بشارتی گفت:

    سوابقش که عالیه عالی، انشالله که تو تیم سپیدرود هم موفق باشه ما روامیدوارکرد

  • علی گفت:

    سلام
    این اقا چه سابقه ای ورزشی داره؟
    چه کسی ایشونو تعرفه کرده؟
    ایشون هیچ انگیزه ای غیر از انتخابات شورا نداره، سبقه ایشونو نشون داده،
    (خواهشا چاپ کنید)

  • يه آشنا گفت:

    با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز،من این آقای دکتر میشناسم ،ایشون در تحصیلات یکی از نخبه های گیلان و ایران هستن،ولی متاسفانه هیچگونه تخصصی در ورزش ندارن ،و مطمئن باشید حضورش کوتاه مدت و ١٠٠٪‏ برای معروفیت هست،من خودم ایران زندگی نمیکنم ولی عاشق رشت و سپیدرود هستم،امیدوارم هر ایرانی در تخصص خودش کار کنه،آدمین بچاب

  • وحید گفت:

    آقای مسئول سایت بی جهت خودت را علم دوست نشان نده.
    شما کامنت های اخیر بنده را که دکترای خود را از دانشگاه های سطح بالاتر گرفتم چون به مذاقتان خوش نیامد چاپ نکردید.
    بنده به عنوان یک طرفدار واقعی سپیدرود که به تنهایی روزی پنجاه بازدید از سایت شما دارم چنانچه رویه خود را تغییر ندهید فقط به سایت رودسپید که اخبار بدون کپی دارد مراجعه می کنم

  • پیام گفت:

    تا چند سال پیش استاد ما در دانشگاه ازاد بندرانزلی بود دکتر تن زاده.خدا خیرش بده به همه نمره قبولی داد…چطور یهو از فوتبال سر دراورد؟