وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آغاز بازی های سپیدرود در رقابت های لیگ برتر نوجوانان گیلان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان با حضور ۱۲ تیم و انجام ۶ بازی از هفته اول آغاز شد.

به گزارش سایت سپیدرود، در این دوره از از رقابت ها، تیمهای فوتبال نوجوانان کشاورز املش ، مهرآوش بندرانزلی ، صنعت چای رودسر، دخانیات گیلان، الماس اسالم تالش ، آینده سازان سیاهکل، فرهنگ ایثار آستارا ، فراز لاهیجان ، شهرداری خمام ، شهرداری فومن ، سپیدرود رشت و بنیادکار پره سر حضور دارند.

در هفته اول این رقابت ها که با بازی های کم گلی همراه بود، دیدار تیم های فوتبال نوجوانان کشاورز املش با مهرآوش بندرانزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم های فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان و صنعت چای رودسر نیز به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

همچنین در دیگر بازی های انجام شده ، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش با نتیجه یک بر صفر برابر آینده سازان سیاهکل به برتری رسید و تیم فوتبال نوجوانان فرهنگ ایثار آستارا نیز با یک گل فراز لاهیجان را شکست داد.

در دیگر بازی های انجام شده از هفته اول این رقابت ها و در یکی از حساس ترین بازی های این هفته، دیدار تیم های فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت با بنیادکار پره سر با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن یک بر صفر تیم شهرداری خمام را شکست داد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر این مسابقات در رقابت های کشوری نوجوانان حضور خواهد یافت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.