وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آغاز سال تحصیلی تازه شاد باش باد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سایت سپیدرود رشت به مناسبت آغاز سال تحصیلی تازه اطلاعیه ای صادر نمود.

۱- فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش است و این باشگاه ، آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه بزرگ معلمان، استادان، دانش آموزان و دانشجویان به عنوان سرمایه های انسانی با ارزش جامعه و پیشگامان توسعه و تعالی کشور، تبریک عرض نموده و سالی پر از موفقیت های علمی و آموزشی را برای همه این عزیزان آرزو می نماید.

۲- تربیت‌بدنی، بخش مهمی از تعلیم و تربیت است که از طریق حرکت و فعالیت‌های بدنی، جریان رشد را در تمام ابعاد وجودی انسان تسهیل می‌کند و موجب شکوفایی استعدادها می شود و به عنوان یک پدیده اجتماعی، به دلیل تنوع در کارکردها، اثرهای متقابلی روی سایر پدیده‌های اجتماعی دارد.

توسعه تربیت بدنی و ورزش زمینه ساز تأمین و تربیت نیروی انسانی سالم است و در واقع، بخشی از برنامه‌های توسعه ملی به شمار می آید.

۳- ورزش دارای ویژگی میان رشته‌ای و میان بخشی است و سازمان ها، مؤسسه ها و بخش های مختلف جامعه را درگیر خود می کند؛ از این رو ، امروزه، ورزش ابزاری عمده‌ ای برای تربیت است و می توان از این ظرفیت مهم  برای تحقق اهداف فرهنگی، تربیتی و بهداشتی در جامعه استفاده کرد.

۴- سایت فرهنگی – ورزشی سپیدرود رشت با ضروری دانستن بهره گیری از ظرفیت موسسات و باشگاه های ورزشی در جهت عمومی‌کردن ورزش، توسعه ورزش در آموزشگاه ها و مدارس و دانشگاه ها و …، آمادگی خود را برای عقد تفاهم نامه های همکاری مشترک با تربیت بدنی آموزش و پرورش و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان گیلان در زمینه‌ برگزاری کلاس های آموزشی، ورزشی و برگزاری جشنواره ها و مسابقات و دیگر فعالیت های مرتبط با حوزه ورزش را اعلام می دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.