وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آقای حسنی استیضاح وزیر ورزش بخاطر سپیدرود چه شد!؟

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مردادماه سال جاری بود که محمدصادق حسنی نماینده رشت پای نامه تذکر به وزیر ورزش را به خاطر تیم فوتبال استقلال تهران امضا کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سپیدخبر، البته این تذکر و نامه نمایندگان سبب خیر برای این تیم سوگلی وزارت خانه و پایتخت نشین شد و جناب وزیر با استفاده از رهنمودهای حسنی و سایر همکارانش در خانه ملت نقش تسهیل‌کننده برای جذب چند میلیاردی ۳ بازیکن برای استقلال را ایفا کرد.

پس از آن حسنی در نشست خبری مجمع نمایندگان استان در واکنش به سؤالات در خصوص امضا پای نامه نماینده تهران در لیگ برتر و در مقابل آن بی توجهی به وضعیت سپیدرود مدعی شد که آبیِ آبیِ آبی است و خود را یک استقلالی می داند!

البته حسنی در گفتگویی در جمع چند خبرنگار پس از نشست مدعی شد که از دی ماه سال گذشته استارت استیضاح وزیر را زده است.

اکنون اما بعد از دو شکست ۶ گله و ۵ گله سپیدرود در رشت مقابل سپاهان و استقلال، این تیم وضعیت نامناسبی در جدول داشته و تنها به لطف کسر شش امتیاز از تیم فوتبال استقلال خوزستان در رتبه پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

حال باید از حسنی که خود را هوادار استقلال تهران و از سوی دیگر نماینده مردم رشت در مجلس می داند پرسید که وضعیت استیضاح وزیر با توجه به اوضاع اسفناک سپیدرود به کجا رسیده است و چه زمانی حسنی پای نامه های محرک برای تسهیل گری جناب وزیر را امضا خواهد کرد!؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.