وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آقای حسنی شما باید نماینده مردم رشت و هواداران سپیدرود باشید

حرف تازه

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی باز هم دست به اقدامی عجیب زد.

پس از شکست سه بر صفر سپیدرود رشت در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل سایپا، که نتیجه حواشی فراوان به وجود آمده مدیریتی در ماه های اخیر و عدم آماده سازی به موقع بازیکنان بود و هنوز هم مشکلات این باشگاه فراوان است محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در اقدامی تامل برانگیز بابت هرج و مرج و سوء مدیریت در باشگاه استقلال تهران به وزیر ورزش تذکر داد!

ظاهرا آقای نماینده فراموش کرده است که از کجا و از مردمان کدام شهر رای گرفته و تیم محبوب شهر باران یعنی سپیدرود مهلک ترین ضربات را در ماه های اخیر متحمل شده است.

لازم است به محمدصادق حسنی یادآوری کنیم که مردم رشت به عشق سپیدرود و داماش به ورزشگاه ها می روند و اگر جز این فکر می کند بهتر است در دیدار سپیدرود رشت با استقلال در فصل جاری در رشت در جایگاه تیم میهمان بنشیند تا نظر هواداران این تیم را به طور ملموس تر متوجه شود و به خوبی درک کند که اگر استقلال سی میلیون هوادار هم داشته باشد در شهر رشت سپیدرود و داماش حرف اول و آخر را می زنند.

محمدصادق حسنی بهتر است به طور شفاف توضیح دهد که تا امروز برای رفع مشکلات سپیدرود و داماش چه گام هایی برداشته است؟!

آقای حسنی شما نماینده مردم رشت هستید. طوری عمل نکنید که با گذر زمان هرروز بر تعداد موافقان نظر شهردار اسبق رشت اضافه شود! در حالی که روزی همین مردم به حمایت از شما در برابر آن مواضع پرداختند.

به خودتان بیایید و نماینده بهتری برای رشت باشید! مشکلات رشت آنقدر پرشمار است که اگر نیت شما در اولویت قرار دادن آن مشکلات باشد وقتی برای برگزاری جلسات مرتبط با مشکلات استقلال تهران و تذکر به وزیر ورزش برای شما باقی نخواهد ماند!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • مسلم اكبري گورنداني گفت:

    درود.یکی باید وظایف نماینده مردم بودن را، بی ایشان تذکر دهد.به جز آقای کوچکی نژاد هیچ نماینده ای برای حل مشکی تیم سپید رو حرفی نزد. البته از قرار معلوم جناب جعفر آبادی برای حمایت ازخانم بخشی و آقای الماسخاله(به نوعی برای زمین زدن دکتر تن زاده) گامهایی برداشت.و ایشان هم به نوعی به خاک سیاه نشاندن تیم شریک است.به عنوان یک هوادار برای تیم سپید رود آرزوی موفقیت می کنم.ولی متولیان امر ورزش استان،سوء مدیریت خود را به اثبات رساند که شان ورزش گیلان،داشتن تیمی در حد لیگ برتر نیست!!

  • نبی زاده گفت:

    جا داره یه سلامی هم عرض بکنیم خدمت اون فرهیخته ای که تیم شهر خودش داره نابود میشه ولی نگران تیم های دیگه ست …
    سلام خائن …