وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آلومینیوم اراک یک – سپیدرود رشت صفر: جنجال های مهدی پاشا جواب داد؛ یک پنالتی، دو اخراجی و یک گل مردوی به ضرر سپیدرود!

در نهایت این مسابقه سراسر جنجالی و در روز سقوط اخلاق و داوری تیم سپیدرود با دو اخراجی و یک گل صحیح مردود اعلام شده و یک پنالتی به سود پاشازاده و جنجال هایش به پایان رسید، اما سرخ پوشان همچنان بر بام لیگ دسته اول ایران باقی ماندند.

آلومینیوم ۱ (دقیقه ۶۳ محمد علی اکبرخواه) – ۰ سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول آزادگان – چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه

ساعت ۱۴:۰۰ – ورزشگاه امام خمینی اراک

هوا: ابری – تماشاگر: ۵۰۰ نفر

نتیجه بازی رفت: سپیدرود ۱-۰ آلومینیوم

داور وسط: روح اله شریفی.

کمک داوران: محسن سلطانی، موسی محمدی راد.

داور چهارم: مرتضی عابدی.

کارت زرد:

میلاد قربانزاده دقیقه ۴۰، پویا نزهتی دقیقه ۶۱ (سپیدرود)

اخراج:

علی نظرمحمدی و علی عشوری زاد (سرمربی و مربی سپیدرود) – احمد نیک سیرت (کمک مربی آلومینیوم)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، میثم تهیدست، هادی موسوی، امیر تیزرو، حافظ یعقوبی، سید محمد میری، میثم فردوسی (از دقیقه ۷۵ سهیل حق شناس)، محمد رستمی (از دقیقه ۶۶ محمدرضا مهدوی)، میلاد قربانزاده، محمد لطفی (از دقیقه ۶۴ حسین کعبی)، پویا نزهتی.

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب آلومینیوم اراک:

میر رسول حسینی، ابوالفضل قربانی، هادی شکوری، اویس کرد جهان، محمد آشتیانی، امین پورعلی، حسین احمدلو (از دقیقه ۸۴ رضا کاردوست)، روح الله عرب، حامد بصیری (از دقیقه ۷۳ جواد مولایی)، محمدعلی اکبرخواه (از دقیقه ۸۴ رضا سلیمانی)، حسین مددی.

سرمربی: مهدی پاشازاده.

شرح بازی:

هر دو تیم سپیدرود و آلومینیوم در دو سال گذشته از لیگ دسته دوم به لیگ یک آمده اند و سابقه بازی جنجالی این دو تیم در دو فصل پیش هنوز از خاطر جامعه فوتبال ایران پاک نشده است.

حالا سپیدرود صدر نشین لیگ یک است و دیگر شخصیت صدرنشینی هم پیدا کرده است. سرمربی جوان این تیم نسبت به ابتدای فصل با اطمینان بیشتری از لیگ برتر حرف می‌زند. سپیدرود این روزها تبدیل به یک تیم دوست داشتنی در لیگ یک شده و لیگ برتری شدن این تیم با آن هواداران پرشورش می‌تواند اتفاق خوبی برای فوتبال ایران باشد.

تا این جای کار سپیدرود رشت با ۴۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌هاست و آلومینیوم اراک با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سپید رود رشت به پایان رسید.

نیمه نخست:

سپیدرود نیمه نخست را کوبنده و پرفشار آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی موفق شد تا چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه میزبان بدست آورد که حاصل آن دو کرنر و دو ضربه ایستگاهی بود که توسط میلاد قربانزاده و محمد میری نواحته شد و حاصلی برای سرخ پوشان البته به ارمغان نیاورد.

دقیقه ۱۹ بازی نخستین موقعیت خطرناک برای آلومینیوم بدست آمد که ضربه ایستگاهی محمدعلی اکبرخواه با فاصله اندک از کنار دروازه سید محمد حسینی به خارج فرستاده شد.

دقیقه ۲۹ خطای هادی موسوی بر روی مهاجم آلومینیوم را داور پنالتی تشخصی داد و ضربه پنالتی توسط حسین احمد لو به تیر دروازه برخورد کرد در حالی که سید محمد حسینی نیز جهت را درست تشخصی داده بود.

در نهایت علی رغم موقعیت هایی که دو تیم بدست آوردند نیمه نخست با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

سرخ پوشان نیمه دوم را نیز به مانند نیمه نخست توفانی آغاز نمودند و در همان نخستین دقیقه صاحب یک ضربه کرنر شدند که حاصلی برایشان در بر نداشت.

در دقیقه ۵۰ ضربه سر روح اله عرب با اختلاف اندک از کنار دروازه سید محمد حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۵۵ پویا نزهتی در یک موقعیت عالی پس از جا گذاشتن مدافعان آلومینیوم با یک ضربه شوت توپ را به سمت دراوازه شلیک کرد و هادی شکوری در حالی که توپ کاملن داخل دروازه رفته بود، با ضربه سر از داخل دروازه بیرون فرستاد اما در کمال تعجب داور این صحنه را گل تشخیص نداد!

دقیقه ۷۷ ضربه ایستگاهی محمدرضا مهدوی با فاصله اندک از دروازه آلومینیوم راهی اوت شد.

در نهایت این مسابقه سراسر جنجالی و در روز سقوط اخلاق و داوری تیم سپیدرود با دو اخراجی و یک گل صحیح مردود اعلام شده و یک پنالتی به سود پاشازاده و جنجال هایش به پایان رسید، اما سرخ پوشان همچنان بر بام لیگ دسته اول ایران باقی ماندند.

اتفاقات ویژه:

۱- هواداران عاشق و متعصب سپیدرود در هوای برفی استان های گیلان و مرکزی و در حالی که تردد در جاده های اتصالی دو شهر رشت و اراک هم به دلیل بارش برف در چند روز گذشته به سختی انجام می شد خود را با یک دستگاه اتوبوس به دیار امیرکبیر و قائم مقام رسانده بودند تا به مانند تمامی نیم قرن گذشته پشتیبان فرزندان دیار باران برسانند.

۲- پس از مهار پنالتی آلومینیوم، سید محمد حسینی از شادی خود را به بغل علی نظرمحمدی پرتاب کرد که در عین تعجب احمد نیک سیرت کمک مربی آلومینیوم به حالت دعوا خود را به نیمکت سپیدرود رساند و با سرمربی سپیدرود به دلیل شادی کردن!!!؟ درگیر شد که در کمال تاسف نظرمحمدی و نیک سیرت توسط داور میدان اخراج شدند!!

۳- معدود هواداران اراکی حاضر در استادیوم از دقیقه صفر تا پایان بازی به صورت بی امان و تعجب آوری با رکیک ترین واژه ها اقدام به سردادن شعارهای ناموسی به مردم گیلان کردند که این خیل عظیم از بی فرهنگی جای تعجب و تاسف دارد و بد نیست چشم های ضعیف کمیته انضباطی ورزشگاه های خالی از هواداری که با ۷۰ تا ۸۰ نفر دست به چنین حرکاتی می زنند را هم ببیند. آقای حسن زاده این شعارهای ناموسی هواداران آلومینیوم به تمام گیلانی ها بود از جمله حضرت عالی!

۴- پس از آنکه آقای داور گل مسلم و صد در صد سالم پویا نزهتی را نپذیرفت, علی عشورای زاد به آرامی به داور چهارم این مسابقه اعتراض نمود که بلافاصله با اخراج داور روبرو شد تا عدالت داور در این مسابقه ناعادلانه فوران بزند!!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

68 دیدگاه ارسال شده است

  • فرشاد گفت:

    این بازی پخش مستقیم میشه؟

  • omid گفت:

    بچههای با غیرت شما امروز با ۲ جبهه باید میارزه کنین یکی اراکیا و دیگری با حواشی پاشازاده به امید حق و غیرتی که تو شما سراغ داریم انشالله با دست پر برمیگردین کلید صعود ما تو این بازیه

  • سامان اباييي گفت:

    میبازبن این بازی رو

  • علی (بندرعباس) گفت:

    خاک تو سر شبکه استانی مرکزی و اراک لااقل بازی رو از شبکه واموندشون پخش می کردند از اینترنت تماشا می کردیم ..به امید پیروزی تیم سپیدرود…

  • مهدی گفت:

    Mehdi MSS:
    آخه تیمهای بیخودی که حتی هیچ هواداری ندارن و حتی پخش زنده هم ندارن چرا بیخودی وقت لیگ رو گرفتن و هواداری سایر تیمها رو از دیدن مسابقات تیم خودشون محروم میکنن.برن انصراف بدن کسایی که لایق هستن بیان بالا.باید سپیدرود توی لیگ برتر باشه.نساجی مازندران باشه.حتی ملوان هم لیاقت نداره.توی بازی رفت سپیدرود با ملوان با اینکه بازی شهریور ماه توی تابستون بود نتونستن سکو های کم خودشون رو پر کنن حتی.فیلمهای بازی موجود هست میتونن ببینن همه.اما برگشت همون بازی وقتی توی رشت برگزار شد از ساعات اولیه صبح علی رغم بزرگتر بودن ورزشگاه رشت نسبت به انزلی و علی رغم زمان بازی که در زمستان بود،تمومی سکوها پر شد قبل از ساعت دوازده و هزاران هزار نفر هم ناچارا از پشت فنس ها به تماشای این دیدار واستادن.مقایسه با مردم

  • کوروش گفت:

    سامان …. فاکش

  • سینا گفت:

    هی ابای گومشو از سایت بورو بیرون ، مثل اینکه شما زبون خوش سرتون نمیشه ، حتما باید توهین بشنوین ؟؟!!!

  • میثم گفت:

    سید هادی موسوی عزیز رکوردار و سلطان پنالتی دادن شدی بردار..یکمی بیشتر احتیاط کن جوان متعصب سپیدرودی

  • armin گفت:

    نظر محمدی چرا یکم نمیتونه با سیاست رفتار کنه آخه چقد باید اخراج بشه یکم جلو خودشو بگیره دیگه داره کم کم پخته میشه
    الان بازی بعد که تماشاگرا محروم هستن نظر محمدیم نمیتونه از سکو بازیو ببینه؟
    هادی جانم داره سنگ تمام میزارهااا هر بازییی یعنی !!!! مگه میشه

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آبرار امید بازیکنها باس با سه جبهه مقابله کنن دوتاشو که گفتی سومیش هم داوری هستش

  • فرهادسپیدرود گفت:

    اراکیهای وحشی هرچی رو که لایق خودشون و خانواده خودشون هستش رو به زبون میارن و دارن ناموس خودشونو معرفی میکنن

  • سیامک گفت:

    با با جان از اراکی جماعت که بیش از ۶۰درصد معتاد کشور داره چه انتظاری دارید ان خدا جای خوبی نشسته نسار خودشون وخانواده گرامیشان

  • رشتی گفت:

    سامان پاره پاره
    ……

  • فرهادسپیدرود گفت:

    ان زلی ویلا داره……

  • عمادِِِ گفت:

    نظرمحمدی چرا نمیتوته یه ۲ساعت با ارامش رفتار کنه…چرا همش تیم را به حاشیه دوست داره ببره…این رفتار یه روزی تاثیر مخربش را در محموعه تیم بزودی نشون میده

  • وحید گفت:

    آمار پنالتی های لیگ یک آن هم برای تیم های میزبان بسیار مشکوک هست

  • سامان اباييي گفت:

    بوی باخت میاد

  • فرهادسپیدرود گفت:

    این پنالتی هارو چرا واسه ما نمیگیرن؟؟ بازی با پارس جنوبی پنالتی مسلم رو نگرفتن اونوقت برعلیخ ما پنالتی های مسخره مثل بازی با خیبر و مولوان و هیمن سپاسی!!

  • امین(سپیدرود) گفت:

    آقا این روس ها چی میگن تو سایت ما ؟ ویزا گرفتین اومدین اینجا ؟ آقای عماد روسوف و سامان اباییوف … ویزاتونو ببینم

  • omid گفت:

    برادر اون که داوری جبهش رو میگی اونش برای ما رشتیا دیگه عادی شده با داوری که نمیشه مبارزه کرد هر بلایی داوری بخواد بیاره سر تیم هیچ کاری نمیشه در مقابل جبهه داوری کرد

  • سیامک گفت:

    اگر گاوبندی هم بکنیم نباید بذاریم روسها بالا بیان البته همین هفته مس کرمان سقوط انها را می پیچه نگران نباشند

  • وحید گفت:

    این نتیجه مهم نیست
    از هفته ۲۵ تا ۲۸ بازی های سپیدرود آسان و بازی های رقبا سخت هست. باید امتیازات لازم برای قهرمانی و فاصله انداختن را کسب کنیم. سپیدرود تقریبا بیشتر بازی های سختش تمام شده

  • سامان اباييي گفت:

    اینم اسون بودا باختین خخخ

  • omid گفت:

    برادر فرهاد جبهه داوری رو نگفتم چون با داوری نمیشه مبارزه کرد هر بلایی که سرت بخوان بیارن راحت میارن و کاری هم نمیتونی بکنی وگرنه هممون میدونیم داوری همیشه علیه ماست ولی هیجکاری نمیشه کرد

  • omid گفت:

    دیگه بیرون خونه چشم من اب نمیخوره با این داوریای بی وجدان بتونیم کاری کنیم هیچ راهی نداریم فقط باید همه بازیای خونگیمون رو ببریم ۱۸ امتیاز خانگی رو باید حتما بگیریم جای تک خطا هم نداریم امیدوارم اقلا داورایی که رشت میان سر ما رو نبرن

  • omid گفت:

    از بین رفسنجان اکسین گل گهر مسجد حتما نیاز به یکی ۲ برد داریم با این وضع داوریا مگه میذارن کیه که جوابگویه ما باشه لعنت به بی وجدنها

  • اراکی گفت:

    دوستان گیلانی ای کارا نتیجه رفتار خودتون تو بازی رفت هست اون موقع ک با ناداوری بردید و بازیکناتون بی احترامی کردن .در ضمن یادتون باشه خیلی از بزرگترین ادمای ای مملکت از این خطه بودن تو نظراتتون یکم شعور داشته باشین.مردم این شهر خیلی با فرهنگ تر از خیلی جاهای دیگه هستن اینو میتونید از کسایی ک اومدن اینجا بپرسید.

  • میثم گفت:

    اراکی عزیز دعا کن صعود کنیم وگرنه از خجالت شما مردمان بدور از تمدن و بی ریشه در میایم

  • رشتی گفت:

    اراکی اراکی
    تی ….

  • میثم گفت:

    شما که چندساله فهمیدین تو اراکم میشه فوتبال بازی کرد انتظار بیشتری ازتون نمیره ما بجز کری با انزلی به هیچ قومیتی توهین نکردیم بخصوص شما که اصلا نه فوتبال دارین نه تماشاگر حتما سر کلاس درس فوتبال ما بیاین البته قبلش حتما تو شهر ما برین حموم تا غبار گرمای کود حیوانی که روی بدنتون نشسته پاک بشه

  • سینا گفت:

    خخخ ، ابای جان رگو ریشت منو کشته ، مگه میشه به یه آدمو انقدر کوچیک کرد اما اون آدم بازم پررو باشه ، واقعا چقدر پوست کلفتی تو بشر ، رگو ریشت کجاست ؟!اصلا داری ؟؟؟!!!!!

  • رضا گفت:

    مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
    ضمنا نمایندگان شما در استادیوم حاضر بودن و ما فرهنگ مثال زدنی تون را ملاحظه کردیم با فرهنگا خخخخخخخ

  • پیمان گفت:

    فدراسیونی که به داوران و به دلیل شلم شوربا بودن لیگ و مسئولین آن حقوق تیم ها را نادیده می گیرند، خود گنه کارند و بدون مسئولیت روزی جواب کارهای خویش را خواهند داد.
    داوری در ایران به دلیل قضاوت های نادرست آن ها بی جان و بی تحرک است.

  • فرهادسپیدرود گفت:

    hاتراکی هفتاد پشتت شعور نداشته و ندارن…اراکی وحشی

  • گیلان گفت:

    یه چیز بگم بهتون بر نخوره با سیاست فدراسیون فوتبال نه ملوان بالا میاد نه سپیدرود ؟؟؟؟

  • omid گفت:

    گیلان تمام بازیا داره واسه ملوان پنالت گرفته میشه دیگه داورا خودشون که نمیتونن گل بزنن

  • omid گفت:

    سامان برو لونه خودت پارس کن اغرین پسرم اینجا جات نیست خخ

  • omid گفت:

    مطمین باش ما صعود هم اگه نکنیم توجدول بالای ملوانی میمونیم همینو عشقه ملوان ۱۱ بازی کرده بیرون ۱۱ امتیاز اورده از ۶ تا بیرونه باقیماندش خودشو بکشه ۴ ۵ امتیاز دیگه بگیره خونه هم که عرضه بردن نداره ۸ ۹ امتیاز دیه بیاره مجموع با ۵۶ ۵۷ امتیاز تهش زیر مایه خخخ

  • omid گفت:

    فعلا هفته دیگه ما میبریممو ملوان میبازه بازم اختلاف ما میرسه به ۳ ۴ هفته دیگه ملوان میره برای سقوط ازاد به رتبه چهارم پنجم خخخ

  • omid گفت:

    گرچه ملوان از مس امتیاز هم بگیره باز به نفعه مایه دیرورزم مساوی بهترین نتیجه بود

  • sadegh گفت:

    خدا از دشمنان و هتاکان مردم شهر و دیارم نگذره. واگذارشون کردیم به خدا. خدا خودشون جوابشون رو میده. فوتبال و ورزش کثیف این کشورم خدا زدست و هرجای دنیا میرن داوری و بی عدالتی سرشون رو میبره. این آه اونایی که بی عدالتی در سطح ورزش کشور سرشون رو بریده و خدا جای حق نشسته. آه و نفرین یک شهر پشت این بی عدالتی فدراسیون و تیم داوری و مردم اراک و بدخواهان و دشمنان شهرم.

    اراکی ها فقط ناموس خودشون رو معرفی کردن و اینکه شغل اصلیشون چیه و خانوادشون چیکاره بودن و عراقی ها باهاشون چیکار کردن. حقا که اراکی هستید.

  • sadegh گفت:

    رضا و اراکی برید تو همون …خونتون پی ام بذارید بی … شما خوب خودتون و خانوادتون و شغل ابای و اجدادیتون و بهمون معرفی کردید همه فحشای عالم معرفی شماست و خانوادتون و برازندتون نه ناسزا و حرف ناحق.

  • آبرار سرخ شمال گفت:

    این چه وضعیه من خودم توی استادیوم اراک بودم از یکساعت قبل بازی اینا به ما فحش ناموس دادند تا آخر . این حسن زاده ملوانی کجاست . بیچاره علی نظر که بازم قربانیشد. اینا همش دارن برنام ریزی میکنن که ملوان دوباره بره لیگ برتر . همیشه حق مردم مظلوم رشت باید پایمال بشه؟ این مهدی پاشا زاده که اومده بود برای درگیری فیزیکی – همینکه الان زنده ایم خدا رو شکر . آقا یه فکری برای این داوری ها بکنید من که بازی بعد میرم فقط برای اعتراض به کمیته داوری هرکی پایه اس یا علی بگه

  • حسین گفت:

    به نظر من ملوان دوباره قوی شده ولی بازیهای سختری نسبت به سیپدرود داره. رقیب اصلی ما فقط ملوانه. گل گهر و مس کرمان و پارس جنوبی فقط دفاع می کنن. من فقط از تیم مس رفستجان و همین الومینیم می ترسیدم که هر دوتاشون خیلی امتیاز از دست دادن

  • حسام گفت:

    این بازی تمام شد باید به بازی بعدی فکر کنیم. در مقابل استقلال اهواز که با حنطه دو بازیه که نباخته و ما باید بدون تماشاگر بازی کنیم و بدون مربی و دو تا بازیکن اصلی

  • پدرام گفت:

    دقت کردین بعد هر بازی با تیم هر شهر داریم سریع سر و کله یه اسم با نام کاربری همون شهر پیدا میشه!!!مثلا اراکی اصفهانی مشهدی مازندرانی لرستانی همین چندروز پیش هم که به یکی از دوستامون تهمت تراکتوری بودن زده بودن یکی به اسم تراکتوری پیدا شد!!!اینا تو این سایت چه میکنند؟نخیر اینا آباهای بیکارند که فقط جوسازی میکنند مرگ بر آبایی که میاد تو این سایت

  • رضا گفت:

    آقا صادق ترمز فاکش یواش تر
    می منظور در جواب اون اراکی بی فرهنگ بو

  • پدرام گفت:

    رضا شلخت روسی سامان کرکس مرداب گل الود اتزلی گمشید بیخود هم تو سایت ما دنبال پدر و مادر نداشته خود نگردید اقا نیست نیست زوره مگه نیست

  • امین گفت:

    واقعا اینجاش رو خوب اومدی به حسن زاده هم فوهش وارد شده پس ایشون شاید دوس داره فوهش بخوره… چون این این آلومینیوم اراک حدود دو سال پیش ما از تهران رفتیم ورزشگاه اینا بدتر از بازی امروز بود یعنی یک بار نشده من بشنوم در ورزشگاه عضدی به مردم استان های دیگه فوهش بدن البته که بدو خوب همه جا هست ولی واقعا برای حسن زاده متاسفم باید بری مردک تو به درد این مملکت نمیخوری

  • پدرام گفت:

    رضا دوپهلو حرف زدی فحش خوردی اینقد شلخت اینجا زیاد شده که دنبال پدر و مادر نداشته شون میگردن
    بازم میگم مرگ بر ابایی که میاد اینجا نظر میده

  • رضا گفت:

    من نه آبرارم نه آبای
    ولی گیلانی با فرهنگ عشق است
    مواظب دو بهم زنان ببید شیمی میان اختلاف تانودید

  • رضا گفت:

    یه عده اومدن تو سایت شما که نه رشتی اند نه انزلیچی و نه گیلانی فقط مثل سیاست کثیف اختلاف بینداز و حکومت کن دارن بین این دوتا شهر اختلاف می اندازن و متاسفانه عدهای ناآگاه و بی اطلاع دارن با کامنتهای نا جالبشون بر این آتش اختلافات پوچ و آبکی می دمند .

  • پدرام گفت:

    خودتو گول نزن رضا این سامان ابایی بی بوته که وسط پخش بازی با نیش باز میاد میگه میبازید هه هه از مریخ نیومده اینقد توهم توطیه نکنید اینا همون شلختای بی وجودن که با تبانی داماشو انداختن تا کی خودتونو گول میزنید که یه عده میان گیلانی نیستن هستن خوبشم هستن لابد حسن زاده هم گیلانی نیست از مریخ اومده بخواین نخواین این اختلاف هست ماهم جوابشونو میدیم

  • پدرام گفت:

    مرگ بر بایی که بیاد اینجا ضد تیم ما نظر بذاره

  • گیله مرد علوی گفت:

    سامان … نخور

  • علی (بندرعباس) گفت:

    مردم اراک کلاً ….. هستند ، معلوم نیست ترک هستند!!لر هستند!!!من قبلاً برای کار پیدا کردن رفتم تو اون خراب شده …. بازار …اراکی ها یه عمری با قمیها دعوا داشتند و آخرش از همدیگر جدا شدند!! الان مردم ساوه باهاشون دعوا دارند !! کلاً اکثرشون مردمی بی … و بی …..چون شهر صنعتی هست از هر نژادی و از هر کوه و ده کوره ای فرار کردند اومدن اونجا ساکن شدند ، توقع هم از آنها بیشتر نیست ، …گیلان رو اصلاً با همچین شهر بی در و پیکری قیاس نکنید ، چون در اینصورت به شخصیت مردم گیله و دیلم خدشه وارد میشه…عشق است گیلان خودمون و سپیدرود

  • سامان اباييي گفت:

    من انزلی چی هستم افتخار میکنم انزلی چی وملوانیم.پرچمو من دادم توی رشت بالا

  • پدرام گفت:

    آره دیدیم همون پرچمی که روش نوشته بودی من سامان از … دنبال پدر و مادر نداشته ام در شهر شما میگردم!
    الانم که در به در سایت ما دنبال انها میگردی اقا میگم نیست
    نکنه …. ولادمیر پوتینه ؟!!اخه اون پرچم که ما دیدیم پرچم روسیه بود
    انصافا سیر نمیشی اینقد تو سایت ما …خوری میکنی؟!

  • یاسین و بیهوشی های بیمارستان قایم رشت گفت:

    زنده باد سامان و ملوان انزلی

  • omid گفت:

    پرچم نبود ….. رو برده بود بالا مهر زنیت سنپترزبورگ خورده بود روش خخخخ

  • یاسین حاجتی و بیهوشی های بیمارستان قایم رشت گفت:

    زنده باد ملوان

  • یاسین حاجتی بستری در بیمارستان بهشتی انزلی گفت:

    مرگ بر سامان ابایی و نیروی دریای انزلی

  • ملوانان و بستری های بیمارستان بهشتی انزلی گفت:

    سامان بچه …

  • ملوانان و بستری های بیمارستان بهشتی انزلی گفت:

    نه آاقا پدرام ما ابای های بی شخصیت سیر نمبشیم تو سایت شما فلان چی خوری میکنیم اخه گشنمونه!

  • جواد مسجودي گفت:

    انزلی چیه …. برو بیرون شما همه …هستید ….. ننگ گیلان هستید شما ها شما ک هستید د شما در… رشتیا هستن

  • پویان گفت:

    سلام اگر بچه ها بازم به خودشون بیان و مثل همیشه بازیاشونو ببرن ما دهن همه بد خواهان رو میبندیم از کمیته داوران تا بقیه شهرها که نمیتونن تیم سپیدرود عزیزمونو ببینن

  • پویان گفت:

    حق مارو تو هر بازی میخورن هیچکسم پاسخگو نمیشه اقا یکبار مرد باشین بگین با تیمهای رشت مشکل داریم