وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آمادگی تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت برای حضور پرقدرت در لیگ برتر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودبیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور در سه مرحله از نیمه آذرماه برگزار می‌شود که تیم سپیدرود رشت، شهربابک کرمان و ذوب‌آهن اصفهان در گروه ب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی آقازاده، مدیرعامل باشگاه ورزشی سپیدرود رشت صبح امروز در جلسه هماهنگی جهت شرکت در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته با تشکر از فعالیت‌های تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت و سرمربی این تیم، اظهار کرد: باشگاه تمام توان خود در جهت پشتیبانی از این تیم به کار می‌گیرد.

سرمربی تیم والیبال نشسته سپیدرود نیز در این جلسه با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که تیم والیبال نشسته هیچ‌گونه هزینه مالی برای باشگاه سپیدرود نداشته باشد، اظهار کرد: هزینه‌های تیم از طرق دیگر تأمین شود و تاکنون در این موضوع موفق هم بوده‌ایم.

مجتبی قنبری هدف ما این است که حداقل یک حداکثر دو مرحله از میزبانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته را در رشت برگزار کنیم، گفت: تلاش ما این است در صورت موافقت باشگاه، دیگر ورزش‌های جانبازان و معلولین، ازجمله فوتبال هفت نفره را با همین روش در قالب باشگاه سپیدرود راه‌اندازی کنیم.

وی از راه‌اندازی تیم‌های ورزش‌های جانبازان و معلولین در قالب نام باشگاه سپیدرود استقبال کرد و آن را در راستای مسؤولیت اجتماعی این باشگاه دانست و قول همکاری در این خصوص داد.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور در سه مرحله با توجه به شرایط ویژه کرونایی با چند هفته تأخیر از نیمه آذرماه برگزار می‌شود که تیم سپیدرود رشت، شهربابک کرمان و ذوب‌آهن اصفهان در گروه ب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.