وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آی اسپورت: افزایش انتظارات/ تهدیدی برای سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود در حالی فردا در دومین دیدار خود از سری رقابت های دسته اول به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت که موفق شده بود در دیدار اول خود با وجود دور بودن بازیکنانش از شرایط ارمانی به دلیل سپری کردن فصل بدنسازی سه امتیاز را برای خود کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از آی اسپورت، سپیدرودی ها چندین سال در شیراز به موفقیت نرسیده اندو باید دید فردا چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد؟

پس از جدایی فرشاد پیوس که در فصل گذشته موفق شده بود با تیم خوب بسته شده نظرمحمدی سپیدرود را به لیگ دسته اول رهنمون کند بالا رفتن انتظارات مسئولین وهوادارن برعهده گرفتن هدایت این تیم کار را برای هر مربی دشوار می کرد به خصوص که باشگاه سپیدرود در ابتدای فصل با شرایط ناپایدار مالی روبرو بود و وضعیت مالکیتی این تیم نیز شرایط نامعلومی داشت.

علاوه بر آن از دست دادن زمان به دلیل مذاکره با برخی مربیان دیگر عامل دیگری بود که باعث دیرتر شروع شدن تمرینات سپیدرود شود. اما نظرمحمدی با اتکا به روابط خود با بازیکنان بومی استان وبازیکنان کشوری تیمی معقول ومناسب برای حضور در دسته اول باشگاه های کشور جمع وجور کرد.موضوعی که شاید با حضور مربیان دیگر در راس کار این تیم به راحتی امکان پذیر نبود.

حضور بازیکنانی نظیر رستمی، مهدوی، قربانزاده، کعبی ونزهتی یکی پسا ز دیگر در فصل نقل وانتقالات ،تیم سپیدرود را ازنظر کیفی در شرایط مناسب تری قرار داد وازطرفی حصور بازیکنانی نظر تامینی ،فردوسی ،حاجتی ،حق شناس، موسوی اسکلت فصل گذشته تیم را نیز حفظ شد.

اما تمام این مسایل نباید باعث شود انتظارات از تیم سپیدرود بالا برود و باعث ایجاد فشار کاذب برروی بازیکنان این تیم شود وکسب نتیجه ای معقول که با رتبه ای خوب در دسته اول و ماندگاری درفصل بعد ماراتن رقابت های دسته اول همراه باشد باید برای عاشقان این تیم که سال ها در رقابت های دسته دوم دست و پا میزد رضایت بخش باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • aidin گفت:

    باشه ما درک میکنیم فقط سعی کنین تو رشت به تیمی نبازین، ترجیحا یه نیم نگاهی به صعود داشته باشین اگه نشد فدای سرتون.

  • ميلاد هوادار خونيين سپيد رود گفت:

    يه سپيد رودي. هميشه سرش با لاست و سعي كنيد تا بهترين نتيجه روبگيريد

  • امین گفت:

    با این وضعیت مالی که نمیشه به سعود امید داشت … بابا ی کم دست سپیدرود رو بگیرید … ما حلاک شدیم از بس سپیدرود رو تو لیگ برتر ندیدیم

  • ميلاد هوادار خونيين سپيد رود گفت:

    اره بخدا كمك كنيد به تيم كبير سپيد رود …

  • sadegh_asheri گفت:

    حق هواداراست که از سپیدرود کبیر فقط و فقط برد بخوان. نباید جلوی هیچ تیمی خودمون و دست کم بگیریم بلکه باید همه حتی از شنیدن نام تیم سپیدرود بترسن چه برسه بخوان واسمون شاخ بشن. خواهشاً اینقدر انتظارات رو پایین نیارین. ما سپیدرودیم. ارتش سرخ گیلان. رود خروشان دیار گیل و دیلم. باید ببریم.حداقل برای برد تو هر بازی بجنگیم و این انتظار برخلاف ادعای مطروحه اصلاً هم زیاد نیست.