وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آی اسپورت/ جیغ بنفش، زنگ خطر!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هنوز زمان زیادی از جشن باشکوه صعود سپیدرود به لیگ برتر سپری نشده که حرف و حدیث‌های مربوط به بحران مالی باشگاه دوباره اوج گرفته‌اند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از آی اسپورت، برای همه اهالی فوتبال در رشت، وضعیت این روزهای سپیدرود بیشتر به حقیقت نزدیک است تا شب رویایی قطعی‌شدن راهیابی این تیم به بالاترین سطح فوتبال ایران.

سپیدرود رشت در تمام هفته‌های فصل گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد اما بازیکنان این تیم متحد شده بودند تا به هر قیمتی آرزوی همیشگی شهر را برآورده کنند و اجازه ندهند فرصت خلق یک معجزه مهیب از دست برود.

معجزه سپیدرود سرانجام شکل گرفت. پسران نظرمحمدی پاداش‌ صعود تاریخی‌شان را با تزریق غرور و لبخند به همه پیاده‌روهای شهر گرفتند اما نه بازیکنان سپیدرود و نه هوادارانی که سال‌های سال پای محبوب زخم‌خورده نشسته بودند، قصد نداشتند با لیگ برتر شوخی کنند.

وضعیت باشگاه درست از همین نقطه مثل رنگ پیراهن‌اش قرمز شد. سپیدرود با شایستگی لیگ‌برتری شده اما هنوز مالک مشخصی ندارد. هنوز مدیری در باشگاه نیست که بتواند حقوق قانونی مهره‌های تیم را پرداخت کند و هنوز هیچ نشانه‌ای از تغییر برای رسیدن به سطح لیگ برتر، در این باشگاه دیده نمی‌شود.

در چنین شرایطی، دوران حضور سپیدرود در لیگ برتر چقدر طول خواهد کشید؟ اگر در روی همین پاشنه بچرخد، آن‌ها همه راهی که برای صعود آمده‌اند را با سقوط برمی‌گردند و به سرعت فراموش می‌شوند و شاید باز هم سه دهه طول بکشد تا این تیم دوباره به سطح اول برگردد.

سهم سپیدرود از این معادله‌های شوم، تنها سرگردانی است. برای سپیدرود، خوشبختی چیزی به جز سوتفاهمی در فاصله دو بدبختی نیست. فاصله جیغ بنفش با آژیر قرمز در رشت، همیشه کوتاه بوده و با هم کوتاه خواهد ماند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • سپیدرود - یوونتوسی گفت:

    بابا بعد از عمری یه تیم محبوب و ریشه ای از کلانشهر رشت میخواد روانه لیگ برتر بشه…. واقعاً مسئولین فوتبالی و غیر فوتبالی رشت کجا هستند بابا این تیم تو نظرسنجی برنامه نود دومین تیم پرطرفدار شهرستانی کشور شده!!!!حتی بالاتر از سپاهان اصفهان که 5 بار قهرمان لیگ برتر شده!!!تو رو به خدا به داد این تیم و مردم رشت برسید!!!