وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آی اسپورت/ دو تصمیم کلیدی در سپیدرود: بازگشت سرهنگ و سنگربان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدتی بعد از صعود باشکوه سپیدرود به رقابت‌های دسته اول فوتبال ایران، همه طرفداران پرشمار این باشگاه توقع داشتند تیم قرمزپوش شهر رشت برای فصل جدید حفظ و تقویت شود اما تغییرات متوالی از راه رسیدند و سپیدرود زمان زیادی را برای تغییرات مدیریتی و کادر فنی از دست داد.

به گزارش آی اسپورت، در شرایطی که باشگاه‌های مدعی لیگ یک، جذب بازیکنان را به پایان رسانده‌اند و فصل بدنسازی را آغاز کرده‌اند، مالک و سرمربی جدید سپیدرود همین امروز معرفی شده‌اند.

بعد از انصراف حسین غلامی از تیمداری و با تایید مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان، مالکیت باشگاه محبوب یک بار دیگر در اختیار محمد پورمحسن قرار گرفت.

بعد از بازگشت سرهنگ، اعضای هیات مدیره باشگاه علی نظرمحمدی را نیز به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردند.

سپیدرود با فرشاد پیوس به لیگ یک رسید و در روزهای گذشته با هومن افاضلی مذاکره کرده بود اما در نهایت دروازه‌بان سابق پگاه گیلان، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

این باشگاه از همه مولفه‌های لازم برای موفقیت در فوتبال، فقط هوادار را دارد. انتظار می‌رود سپیدرود پرتماشاگر ترین تیم دسته اول فوتبال ایران باشد اما نهایتِ جاه‌طلبی این باشگاه، تلاش برای بقا در دسته اول خواهد بود.

آن‌ها هرگز پول و امکانات کافی برای رقابت با تیم‌های ثروتمند در این سطح از فوتبال ایران را در اختیار ندارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.