وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آی اسپورت/ ۵ ماموریت مرگبار سپیدرود!

آی‌اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – شکست در مسجدسلیمان، صدرنشینی لیگ یک را از قرمزهای رشت گرفت. سپیدرود می‌توانست با یک نمایش محتاطانه‌تر، به یک امتیاز از این مسابقه دست پیدا کند اما با یک نمایش هجومی به جستجوی پیروزی رفت و در برابر حریف غافلگیر شد تا هفته بیست‌ونهم را با یک شکست تلخ به پایان ببرد و صدر جدول را به گل‌گهر تقدیم کند.

در روز پیروزی بی‌دردسر ملوان در خانه، سپیدرودی‌ها خوش‌شانس بودند که پارس جنوبی جم موفق به پیروزی نشد و رده دوم‌شان در جدول رده‌بندی را با تهدید جدی روبرو نکرد.

تیم نظرمحمدی هنوز هم در منطقه صعود به لیگ برتر دیده می‌شود اما ۵ مسابقه باقی‌مانده این تیم در لیگ‌یک، به اندازه‌ای دشوار هستند که صعود این تیم را به ماموریتی تقریبا غیرممکن تبدیل می‌کنند.

سپیدرود در هفته سی‌ام، میزبان مس کرمان خواهد بود. تیمی که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و با پیروزی در این جدال خارج از خانه، می‌تواند با تیم رشتی هم‌امتیاز شود.

بدون تردید نتیجه این بازی، تاثیر فوق‌العاده‌ای در سرنوشت قرمزها در پایان فصل خواهد داشت. تیم نظرمحمدی یک هفته بعد در زمین اکسین به میدان می‌رود و در هفته سی‌ودوم میزبان ایرانجوان بوشهر است.

تیمی که اگر چه در میانه جدول جای گرفته اما همواره تهدیدی جدی برای تیم‌های صدرنشین بوده است. حساسیت در دو جدال پایانی فصل برای سپیدرود بیشتر خواهد شد.

دو مسابقه دشوار که اولی در هفته سی‌وسوم، نبردی فینال‌مانند با گل‌گهر سیرجان در کرمان است و دومی، آخرین میزبانی فصل در جدال با تیم آماده نساجی مازندران.

در آغاز این فصل از رقابت‌های لیگ یک، هیچکس به سپیدرود به عنوان یک تیم مدعی برای لیگ‌برتری‌شدن نگاه نمی‌کرد اما این تیم فراتر از حد انتظار ظاهر شد و بیشتر از داشته‌هایش، درخشید.

آن‌ها تقریبا در تمام فصل در منطقه صعود دیده شده‌اند و همه سکته‌های خفیف و یا سنگین در نتایج، نتوانسته بالانشینی سپیدرود را به خطر بیاندازد.

حالا اما زمانِ نتیجه‌گرفتن از همه رویابافی‌ها در طول فصل فرارسیده است. چند نتیجه ناامیدکننده، لیگ‌برتری‌شدن سپیدرود را به وهم تبدیل خواهد کرد و چند بازی درخشان، این تیم را به سطح اول فوتبال ایران خواهد رساند.

هنوز اختیار سرنوشت، در دستان سپیدرود است. تیمی که با ۵ ماموریت مرگبار که اگر از کارزارهای کشنده پیش رو زنده خارج شود، لیگِ برتر را به چشم خواهد دید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • سامان اباييي گفت:

    بازی ها سخته فکر نکنم بتونه یه لغزش تیما ی دیگه میان جاش.اما ملوان صعود میکنه

  • گیله مرد گفت:

    به امید خدا سپیدرود و ملوان هردو صعود کنن…
    سامان جان اگه تو گیلکی باید اینطوری می نوشتی، مگه اینکه گیلک نباشی

  • حمید عشق رشت ،داماش ،سپیدرود گفت:

    کمیته داوران که هیچ فدراسیون که که هیچ اگه کل دنیا بسیج بشن که نذارن سپیدرود نره لیگ برتر ما خدا وهواداران رشتی وبازیکنان وکادر فنی باغیرت رو داریم مطمئن باشین که میریم لیگ برتر حالا هرکه هرچی دلش میخواد بلغور کنه به امید خدا ازاین ۵بازی هم امتیازات لازم رو میگیریم ودهن بعضی از این رسانه هارو که دارن موج منفی میفرستن میبندیم

  • قوی سپید گفت:

    ما صعود می کنیم ابراران اما شیمی وضع خوب نیست!

  • رانکوه گفت:

    با آرزوی موفقیت تیمهای گیلانی ملوان و سپیدرود که با صعود شان موجب خوشحالی مردم گیلان زمین میشوند و با آرزوی بازگشت شهرهای گیلک زبان شهسوار و رامسر به سرزمین مادریشان گیلان

  • شجاع گفت:

    به امید صعود تیمهای گیلانی