وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ابراهیمی: اشتباه از خودمان بود که از پارس جنوبی شکست خوردیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: در بازی با پارس جنوبی غافلگیر شدیم بازی را واگذار کردیم.

به گزارش سایت سپیدرود، حسین ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری میزان، در خصوص شکست تیم سپیدرود مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: اختلاف ما با پارس جنوبی سه گل نبود و ما نیمه دوم به قصد جبران بازی به میدان رفتیم اما نتوانستیم کاری از پیش ببریم و بازی را واگذار کردیم.

زننده تنها گل سپیدرود در این بازی ادامه داد: با گل سوم تیم پارس جنوبی تیم ما غافلگیر شد. اگر آن گل را دریافت نمی‌کردیم شاید بازنده از زمین خارج نمی‌شدیم چون برای پیروزی در این بازی انگیزه داشتیم.

وی افزود: شاید عواملی باعث شد تا تیم ما از نتیجه دلخواه باز بماند ولی باید قبول کرد که ما هم اشتباهاتی داشتیم و باید از خودمان شروع کنیم. ما انتظار چنین باختی را نداشتیم.

ابراهیمی به غیبتش در بازی با ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: در بازی با پارس جنوبی کارت گرفتم و به این ترتیب بازی با ذوب‌آهن را از دست دادم. از این رو نمی‌توانم هفته آینده به میدان بروم. امیدوارم بازیکنان بتوانند سه امتیاز لازم را از این بازی بگیرد.

وی در پایان گفت: با شروع دوباره تمرینات روی بازی با ذوب‌آهن تمرکز کردیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و مربی کارآمدی دارد. البته بازی سختی برای ما خواهد بود و باید با تمرکز کافی به میدان برویم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.