وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ابراهیمی: داور بعد از گل سپیدرود همه سوت ها را به نفع نفتی ها زد / من مقصر درگیری با مربی حریف نبودم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین ابراهیمی، بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: من مقصر درگیری با مربی نفت مسجدسلیمان نبودم و او نباید در کار ما دخالت می‌کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، حسین ابراهیمی در گفت و گو با خبرگزاری میزان، در مورد دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر که با نتیجه یک – یک به پایان رسید و حواشی زیادی هم داشت، اظهار داشت: بازی سخت و پرتنشی بود.

ما می‌دانستیم روز سختی داریم و حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم هر چه از زمان بازی بگذرد بازی برای حریف سخت‌تر می‌شود. با صحبت‌های مربیان بازی را کنترل کردیم و در موقعیت مناسب به گل رسیدیم ولی حواشی به وجود آمده بعد از گل تیم ما، بازی را تحت‌ تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: بازی بسیار جنجالی بود. از زمان ورود تیم ما به اهواز مشکلات آغاز شد و حتی به دلیل مسائل امنیتی بازی نتوانستیم به شهر مسجدسلیمان برویم و در شوشتر اقامت کردیم. در نتیجه قبل از بازی و در آن گرما ۲ ساعت در راه بودیم تا به ورزشگاه برسیم. به محض ورود به ورزشگاه، هواداران حریف بالای تونل ما ایستاده بودند و رعب و وحشت ایجاد می‌کردند.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به درگیری‌اش با مربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بعد از گل من هم مثل دیگر بازیکنان به حلقه شادی تیم پیوستم و پس از آن در حال خروج از نیمه زمین حریف بودم که مربی تیم نفت مسجدسلیمان به طرفم آمد و من را هُل داد و با الفاظ نامناسب قصد داشت من را سریع‌تر به زمین خودمان بفرستد.

من از او خواستم دخالت نکند و بعد درگیری بالا گرفت. همه اینها قبل از برخورد بطری با سر فیروز کریمی اتفاق افتاد. واقعا من مقصر درگیری نبودم و این حق طبیعی تیم ما است که گل زدیم و خوشحالی کنیم. مربی تیم حریف حق نداشت وارد زمین شود و من را هُل بدهد.

ابراهیمی افزود: من از رفتاد داور تعجب می‌کنم. بعد از گل ما سوت‌هایی می‌زد که همه به نفع تیم نفت مسجدسلیمان بود. یک پنالتی برای آنها گرفت و پنالتی ما را نگرفت.

شک ندارم داور تحت ثاتیر اتفاقات روی سکو‌ها قرار گرفته بود چون خودم شنیدم که بازیکنان حریف به او گفتند؛ اگر بازی را به نفع مسجدسلیمان تمام نکنی نه تو زنده از اینجا خارج می‌شوی نه ما. داور هم سعی کرد کاری کند که همه راضی باشند، ولی تیم ما راضی نبود و مردم یک شهر و یک استان واقعا ناراحت شدند.

وی ادامه داد: هواداران ما ۲۴ ساعت در راه بودند و خستگی به تن آنها ماند. نباید حق هواداران ما خورده می‌شد چون تیم ما هیچ چیز ندارد نه پول دارد، نه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری. ما فقط هوادارانمان را داریم و آنها هم فقط ما را دارند.

نمی‌شود که به خاطر ترس، وجدان را زیر پا گذاشت. متاسفانه اگر ۱۰۰ کارشناس هم بیایند بگویند داور به ضرر ما سوت زد دیگر فایده‌ای ندارد. در بازی با فولاد هم پنالتی تیم ما نادیده گرفته شد و یک پنالتی می‌تواند باعث قهرمانی یا سقوط یک تیم شود.

بازیکن تیم سپیدرود افزود: ناظر بازی هم می‌گفت که داور در اعلام پنالتی اشتباه کرده ولی چه فایده، ما امتیاز این بازی را از دست دادیم. بازی ایران و استرالیا ۹ دقیقه وقت اضافه نداشت که بازی ما داشت.

تمام سوت‌ها را هم که به نفع حریف می‌زد و سرعت را با سوت‌های بی‌مورد از تیم ما می‌گرفت. این انصاف نیست که داور حق تیم ما را بخورد که یک جوری بازی تمام شود. همه اعضای تیم ما از این موضوع ناراحت هستند.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات تیمش تصریح کرد: تیم ما مشکلات زیادی دارد. برای یک سفر خارج از استان دو، سه روز در راه هستیم و خیلی‌ها مشکلات تیم ما را نمی‌دانند.

دوری از خانواده، خستگی سفر و در نهایت میزبانی نامناسب حریف، دیگر توانی برای تیم ما باقی نمی‌گذارد. مخاطب من مسئول برگزاری مسابقه است که یک مرتبه ساعت بازی را تغییر می‌دهد. حریف می‌دانست قرار است ساعت ۱۷:۳۰ بازی کند و در این ساعت تمرین کرده بودند.

سازمان لیگ باید حداقل ۴۸ ساعت قبل به ما اطلاع می‌داد تا ما هم برنامه ریزی کنیم. مگر وقتی نفت مسجدسلیمان به رشت آمد و تیم ما را شکست داد، چنین مسائلی مطرح شد؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی امنیت برقرار نیست اصلا چرا بازی برگزار می‌کنند؟ اگر سنگ یا بطری که به فیروز کریمی خورد به چشمش اصابت می‌کرد چه کسی پاسخگو بود؟

هرچند می‌دانم هدف این سنگ بازیکنان ما بودند، ولی به کریمی که نزدیک بازیکنان ما بود برخورد کرد. من جرات کرنر زدن نداشتم و نمی‌دانم این سنگ‌ها را از کجا می‌آوردند و چرا با این همه خشم پرتاب می‌کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است

  • خشم گفت:

    ز شاش شتر خوردن و سوسمار
    بعضی ها را به جایی رسیده ست کار

    که سقوط داماش و سپیدرود کنند آرزو
    لقمه بزرگ سرانجام گیر خواهد کرد در گلو

  • مسجد سلیمان گفت:

    اقای خشم اونارو خودت بخور.تا چندروز دیگه میفتین تو فاضلابی که بودین،ماهم لیگ برتری میمونیم

  • مهدی گفت:

    آقای مسجد سلیمان و همینطور خشم لطفا به همدیگر توهین نکنید و منصفانه به قضیه نگاه کنید.از اینکه جو استادیوم بخاطر حساسیت بازی ملتهب بود و ناهنجاریهای دیده شد شکی نیست.اما داور بازی تنها در خصوص پنالتی گرفته شده برای نفت اشتباه کرد که آن هم حق به حقدار رسید وگرنه بیشتر سوتهایش درست و.وقت اضافه محاسبه شده هم با توجه به اتفاقات پس از گل سپیدرود درست محاسبه شده بود.گلها هر دو تیم هم کامل درست بود.متاسفانه تیمهای و هوعداذتن طاقت عدم نتیجه را ندارند و.دیگران را متهم میکنند.در بازی داماش نیز به راحتی میتونه دید که گل دوم.تیم داماش که مردود اعلام شد ابتدا گلزن توپ را با دست خود لمس و هدایت کرده و سپس گل به ثمر رسیده.جو استادیوم رشت را هم که همه دیدن بسیار بدتر از مسجد سلیمان بود.از کتک زدم داور توسط هواداران و کادر فنی داماش تا شکستن و تخریب اموال عمومی.شماها که اتهاماتی راذعلیه یکدیگر بکار میبرید پس باید اتهام تیم تراکتورسازی مبنی بر تبانی و شرط بندی محسن فروزان را نیز بپذیرید که حتی باعث بازداشت او و همسرش شد.چه اگر آن برد با باخت یا مساوی عوض میشد حالا وضعیت جدول کاملا تفاوت داشت.

  • مهدی گفت:

    مجبور شدم جواب چندتا لر مسجدسلیمانی که مثل آدمهای هرجایی توی سایت تیمهای بااصالت میچرن و توی روزهای اخیر اینجا زیادی دری وری گفتن و گنه تر از دهن کثیف سوسمارخورشون چرند گفتن رو بدم. استان گیلان علیرغم 1000 کیلومتر فاصله با مرز عراق بیشتر از میانگین جمعیتیش، شهید و ایثارگر در 8 سال جنگ داده و این نشون میده غیرت گیلانیان خیلی بیشتر از شماهایی بود که اولا بالاجبار اونجا گیر افتاده بودین و ثانیا خیلیهاتون بعنوان جنگ زده، فرار کرده و به ما پناه آورده بودین و بچه های جنگ زده ی شما میومدن مدارس ما و بصورت چندشیفته درس میخوندن و جای ما رو تنگ میکردن. الان شدید شجاع و جلوی صدام رو شماها گرفتین؟! ارواح عمه تون!! سپیدرود باید اول فصل قربانی مشکلات مدیریتی نمی شد تا به شما لرهای مسجدسلیمانی حالی میکرد لوله کردن یعنی چی. آخر فصل می بینیم کی گریه میکنه وحشیها . . .

  • مهدی گفت:

    آهای مسجدسلیمان، منظورت از فاضلاب همون جایی هست که فصل پیش، شما توش بودین و وقت نکردین لجنهایی که به تنتون مونده رو هنوز پاک کنین؟! ما که فصل پیبش هم لیگ برتر بودیم. شما بنظرم زحمت ندین به خودتون که دیگه الان وقت بذارین واسه شستن لجنهای تنتون، چون دو هفته دیگه دوباره باید برگردین همون جای قبلی. البته اینها رو براساس حرف خودت برات نوشتم که صحبت از فاضلاب کردی وگرنه توی همون لیگ یک هم خیلیها هستن که اصالت دارن و مثل شماها سوسمارخور نیستن. دوستان همشهری من که توی پروژه های جنوب، کار مهندسی میکردن، دو هفته قبل به دوستانی که نگران بودن صنعت نفت آبادان با تیم درپیت شما شل بگیره میگفتن: نگران نباشید، ما اونجا بودیم و کاملا میدونیم که آبادانیها به خون لرهای مسجدسلیمانی تشنه اند و میگن: سرمون بره، به این لرهای آشغال راه نمیدیم و اینا باید برن همونجایی که فصل پیش بودن و همونطور هم شد و سه تا خوردین. پول و بیت المالی که به تیم درپیت شما میرسه رو اگه سپیدرود داشت، الان واسه بالای جدول و سهمیه میجنگید و بازیکنان رشتی مجبور نبودن برن توی بقیه تیمهای کشور بازی کنن. امثال فروزان(تراکتورسازی)، بیژن(مسجدسلیمان)، محمدرضامهدی زاده(سپاهان)، آبشک(نساجی)، سیدمحمدمیری(نساجی)، عماد میرجوان(پارس جنوبی)، روح الله باقری(استقلال)، شایان مصلح(پرسپولیس)، جلال الدین علی محمدی(سپاهان)، آرمان رمضانی(سایپا)و . . .

  • مهدی گفت:

    آقای مهدی شماره ۲ این بازیکنانی که نام بردی کاش میگفت بازیکنان گیلانی نه رشتی.چون فروزان بچه خمامه، مصلح رودباری،رمضانی اهل انزلی یا رضوانشهره و فکر بسیاری دیگر از اینها بچه رشت نیستن

  • ساسان آسمانی گفت:

    واقعا دلیل انتشار گفته های تحریک کننده اشخاص صوری و غیرواقعی آنهم بعد از تایید سایت برای انتشار!!! چه میتواند باشد؟البته این مسئله نشان از تمایل زیرپوستی برای ایجاد جو روانی و هیجانی بین هواداران را نشان میدهد و عملا دستاویز و بهانه ای برای انتشار نظرات اشخاصی مثل مهدی(نظرات خود سایت!)میباشد که یکی از راههای مرسوم و قدیمی در رسانه های مجازی و کاغذی پیشین نیز بوده است,اما بدانیم این تحریکات موجبات کلید خوردن صحنه های درگیری و اغتشاش در ورزشگاها خواهد بود .امیدواریم این سایت محترم به شرط مخالفت با جو اغتشاش و درگیری و خشم هواداران در رشت و تعمیم آن به فحاشی در دنیای مجازی خواهد بود, با دقت نظر بیشتری به این مسائل نگاه داشته باشد.
    با تشکر

  • مسجد سلیمان گفت:

    اقای مهدی بی ادب شعورتو با این حرف زدنت نشون دادی.تیم شما که تازه یکی دو ساله سرو کلش پیدا شده یه عمر تو باتلاق لیگای پایین بودین.اتفاقت داوری به ضرر شما نبوده.میزبانی شماروهم که دیدیم تو بازی داماش.افتضاح به بار اوردین.داماش که اوت شد.بعدشم نوبت سیاهروده که برین پرت شین به همون جایی که بهش تعلق دارین

  • مسجد سلیمان گفت:

    انتظار داریم بازی تراکتور و سپیدرود مجددا تکرارشده و جلوی هوچی گری های بازیکنان سپیدرود که به ناحق عدم کفایت ولیاقت خود را به داوری نسبت میدهند گرفته شود.پر رویی هم حدی داره

  • رضا گفت:

    سلام
    از دوستان سپیدرودی و همچنین ادمین وب سایت سپیدرود میخوام که مقداری حواسشون رو بیشتر جمع کنن و از هوش و ذکاوت خدادادی که به مردم خطه سرسبز شمال داده شده بیشتر استفاده کنن.

    -متن هایی که بالا یک نفر به ظاهر! طرفدار نفت مسجد سلیمان نوشته بیشتر از اینکه بنظر بیاد نوشته یک مسجد سلیمانی باشه، بیشتر بنظر میاد که یک تورک طرفدار تیم تراکتور نوشته باشه چرا که اصولا خوزستان با داشتن چهار تیم خیلی درگیر بودن یا نبودن یک دو تا تیم بیشتر و کمتر در لیگ برتر نیست.
    -اگر به نکات مطرح شده در متن توجه کنید میبینید که آسمان را به ریسمان بافته که ثابت کند تیمهای گیلانی و مردمانش مشکل دارند مثلا از مسائل بازی داماش در کنار سپیدرود نام برده که اصلا ارتباطی به هم ندارند و یا دستگیری دروازه بان گیلانی تیم تراکتور را مطرح کرده که دستگیری آن اصولا توسط سپاه و بخاطر مسائل غیر فوتبالی و لابی مالک تراکتور که خود سپاهی است صورت گرفته و اصلا ارتباطی به سپیدرود و داماش ندارد و فقط نشان دهنده این است که تورک ها هنوز بابت باختشان درحال سوختنند.

    -لطفا دقت نمایید که بسیاری از پان تورکهای تجزیه طلب با استفاده از ترویج خشونت و نفرت پراکنی مابین قومیت ها، علاوه بر مخفی کردن فساد خود سعی در تسلط بر سایر نواحی دارند. به عنوان مثال چرندیاتی که در خصوص جدایی آستارا (این شهر تا ابد گیلانی) از گیلان بلغور میکنند.

    -در این سایت موارد متعددی مشاهده کردم که همین پان تورک ها تجزیه طلب به اسم انزلی چی یا ملوان با هدف نفرت پراکنی و ایجاد تفرقه بین میکردند. پس از اینکه توسط وب سایت چاپ میشد، بعضی از طرفداران جوانتر سپیدرود عکس العمل نشان داده و مقابله به مثل میکردند در بسیاری از موارد مشاهده شده که تورک ها از این عکس العمل ها سو, استفاده و کامنت های مشابه را در وب سایت طرفداران ملوان قرار میدادند تا آتش نفرت را بیشتر نمایند.
    -در خصوص تیم نفت و مردم مسجد سلیمان نیز ما مردم رشت و گیلان نه خصومتی با تیم نفت داریم و مردمان خونگرم مسجد سلیمان و با توجه به دو بازی حساس خواهشمندم که فقط و فقط آرامش را به بازیکنان سپیدرود و سکو ها تزریق کنیم تا تیم بتواند نتیجه بگیرد.
    -جوابهای احساسی که بعضی از طرفداران سپیدرود داده اند و همچنین توهین های مطرح شده از طرف افراد مجهول الهویه بهتر است پاک یا تعدیل شود تا احیانا با دست به دست شدن یا انتشار لینک وب سایت موجبات سو, استفاده بیشتر بدخواهان تیم های گیلانی نشود

  • رضا گفت:

    -ضمنا به عنوان یک رشتی با توجه به دوستان زیادی که در انزلی دارم میدانم که مردم این شهر مانند همه شهرهای ایران بسیار فرهیخته و مودب می باشند و نمونه اش هم در بازیهای سپیدرود که بسیاری از طرفداران تیمهای دیگر از جمله ملوان در ورزشگاه حضور داشتند.

    -لذا باز خواهش میکنم هوشیاریمان را حفظ کنیم و گول این تحریکات را نخوریم! حتی یادم هست مدتی قبل شخصی وارد این سایت میشد و تعمدا و موکدا و با اصرار بسیار! سپیدرود را سفیدرود!؟!؟! معرفی میکرد!

  • پویا گفت:

    آقای محترم چرا به لرها توهین میکنی؟؟ همه میدونن که لرها انسانهای باغبرت و باشرفی هستن..
    به خاطر یه فوتبال بی ارزش به هموطنمون توهین نکنیم
    لرهای عزیز نظر احساسی بعضی دوستان نشون دهنده نظر مردم رشت نیست… من به عنوان یک رشتی ازتون پوزش میخوام