وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ابراهیمی: در ۲۰ دقیقه با سپیدرود به توافق رسیدم / با افتخار به شهر خودم برگشتم

بازیکن جدید تیم سپیدرود می‌گوید که رابطه نزدیکی با نظرمحمدی دارد و فقط در ۲۰ دقیقه با این تیم به توافق رسیده است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره پیوستنش به تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود رشت، اظهار داشت: بعد از چند سال تجربه حضور در تیم‌های مختلف به عنوان بازیکن، بالاخره تصمیم گرفتم که به شهر خودم برگردم.

شرایط خانواده‌ام نیز این را ایجاب می‌کرد و حالا خوشحالم که شهرم در لیگ برتر تیم دارد و می‌توانم در آن بازی کنم.

 وی افزود: سپیدرود هواداران خیلی زیادی دارد و من هم امیدوارم که برای تیمم مهره موثری باشم. مردم خیلی به من لطف داشتند و پیش از آمدنم پیغام‌های زیادی دادند و ابراز علاقه کردند. من با افتخار به سپیدرود برگشتم و می‌خواهم تجربیاتم در مسابقات مختلف را در اختیار سپیدرود بگذارم.

بازیکن پیشین تیم ماشین‌سازی تبریز با اشاره به هدف‌گذاری تیم سپیدرود رشت در لیگ هفدهم، خاطرنشان کرد: سپیدرود سال اولی است که به لیگ برتر می‌آید. به نظرم بهتر است تمرکز این تیم بیشتر روی بقا در لیگ برتر باشد. سال گذشته ماشین‌سازی همین اشتباه را کرد و نتیجه‌اش را هم همه دیدند.

تیمی که تازه به لیگ برتر می‌آید، نبابد به فکر آسیا و بلند پروازی باشد. این تفکرات به تیم ماشین‌سازی لطمه زد. امیدوارم با هوادارانی که سپیدرود دارد، امسال سال خوبی داشته باشیم.

ابراهیمی یادآور شد: به‌عنوان همبازی کنار علی نظرمحمدی بازی کردم، اما سابقه شاگردی او را نداشتم. به دلیل رابطه نزدیکی که با نظرمحمدی دارم، فقط ۲۰ دقیقه طول کشید که با سپیدرود به توافق رسیدم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • فرشاد گفت:

    نیم فصل قبل سپیدرود بهش پیشنهاد داد گفت میخوام لیگ برتر بازی کنم براش کسر شان بود بیاد لیگ یک الان حرف از عشق به سپیدرود میزنه ، برو آقا تیمت رفته دسته یک بدون تیم موندی فیلت یاد هندوستان کرده !

  • سعید گفت:

    آره بگو ب خاطره شرایط خانوادگی برگشتی.اینم بگو چون از تیم دیگ لیگ برتر پیشنهاد نداشتی اومدی.تجربت این بود ک ماشین سازیو بردین لیگ 1

  • سعید گفت:

    ب جای اینا با تامینی قرداد بنویسین

  • آرمان گفت:

    بسیار عالی برای حسین ابراهیمی عزیز و تیم سپیدرود کبیر آرزوی موفقیت می نماییم

  • فرشاد گفت:

    ادمین چرا کامنت منو تائید نکردی ، حرف راستو زدم چرا ، این آقا نیم فصل بهش پیشنهاد شد بیاد سپیدرود نیومد الان حرف از عشق و علاقه به سپیدرود میزنه ، الان که ماشین سازی سقوط کرده بدون تیم مونده پیشنهاد نداره اومده میگه تو بیست دقیقه به توافق کردم ، آقای ابراهیمی به شعور هواداران توهین نکن الان عصر ارتباط و اینترنته برادر من

  • محمد گفت:

    دوست عزیز جوری صحبت نکن که بگیم چقدر غیرت رشتی داری! خودتم خوب میدونی که قرارداد بستن به نفع خودت بوده.درسته بخش زیادی از هواداران دل خجسته ای دارن ولی مطمئن باش همه انقدر راحت گول حرفای شما رو نمیخورن.

  • omid گفت:

    بهتره جای موضع گرفتن فکر حمایت باشیم به هر حال الان دیگه بازیکنه رشته خیلی دوست داشتم به فوتبال رشت برگرده حالا چه سپیدرود چه داماش