وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ابلاغیه سازمان لیگ به باشگاه ها برای ماه مبارک رمضان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سازمان لیگ فوتبال ایران برای حفظ شعائر الهی و گرامیداشت ایام پرفیض و فضیلت ماه مبارک رمضان ابلاغیه ای به باشگاه ها ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود و به نقل از سایت سازمان لیگ، متن کامل ابلاغیه فوق به شرح زیر است:

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و برکات الهی ماه رحمت، بندگی، طاعت و عبادت پروردگار و بهار قرآن و توجه به همنوعان و فقرا و محرومان و استشمام عطر بندگی خداوند سبحان بر مشام جانهای آزاد و نمازگزار روزه دار برهمه بندگان خداوند سبحان گرامی باد ضمن تبریک مجدد از باب تعظیم شعائر الهی به جهت بهره گیری هرچه بهتر از ایام پرفیض و فضیلت ساعات و روزها و شبهای ضیافت الهی شایسته است مقرر فرمائید نسبت به موارد ذیل هماهنگی و اقدام لازم انجام گردد:

1- نسبت به تشکیل ستاد بزرگداشت رمضان، به منظور تکریم و تعظیم ((ایام رمضان با مسئولیت مدیرعامل باشگاه و دبیری واحد فرهنگی آن باشگاه در راستای پیگیری برنامه ها و فعالیت ها    اقدام گردد.

2- در صورت حضور اشخاص و کارکنان نسبت به برنامه ریزی جهت اقامه نماز جماعت در محل باشگاه و با حضور پرسنل محترم اقدام گردد.

3- نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی ویژه بازیکنان، مربیان، کادر فنی و سرپرستی و پزشکی تیم های فوتبال با حضور مربیان (امور دینی و اخلاقی) اقدام شود.

4- عیادت از جانبازان عزیز و ارجمند ، سرکشی از آسایشگاه های سالمندان و معلولان و دستگیری از نیازمندان در اولویت فعالیت های اجتماعی آن باشگاه قرار بگیرد.

5- نسبت به تهیه بسته های فرهنگی با متن و محتوای ((تقویت روحیه اخلاقی و توازن رفتارهای اجتماعی)) و هدیه فرهنگی ویژه رمضان و قرآن اقدام شایسته معمول گردد.

6- حفظ شئونات واجب الهی روزه واجب ماه مبارک رمضان به عنوان یک فریضه دینی و رویداد اجتماعی و وظیفه دینی فردی و گروهی و وظیفه اخلاقی اشخاص حائز اهمیت والایی بود و به جهت تکریم و تعظیم شعائر الهی اعلام می شود:

الف) به جهت انجام وظیفه و مساعدت به افراد روزه دار در طول روزهای ماه مبارک رمضان در صورت ضرورت تمرینات متصل به وقت افطار ختم شود (مسئولیت مستقیم این بخش متوجه مدیرعامل محترم و سرمربی تیم ها و مدیر تیم خواهد بود.

ب) تحت هر شرایطی از تجاهر و تظاهر به روزه خواری در محیط باشگاه و تمرین و اردو، اجتناب شده و حرمت و عظمت و ضرورت حفظ شئونات ایام رمضان برای بازیکنان و مربیان غیر مسلمان نیز تبیین و توضیح داده شده و توجیه گردند.

مزید امتنان است جلسه توجیهی با حضور مدیرعامل محترم، مسئول گروه فوتبال باشگاه، مربیان، بازیکنان، گروه پزشکی و سرپرستی و تیم های فوتبال و معاون فرهنگی و روحانی محترم باشگاه برگزار و گزارش اقدام به سازمان لیگ (واحد فرهنگی ) اعلام شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت گروه رشتی های مقیم تهران/sarzaminekherad@ گفت:

    درود به همه دوستان

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت گروه رشتی های مقیم تهران/sarzaminekherad@ گفت:

    خبر فوری???

    اتهام نژادپرستی در فوتبال ایران/احتمال جدی محرومیت تراکتور طبق اساسنامه فیفا
    @sarzaminekherad
    در حالی که فوتبال بهترین وسیله برای آشتی ملتها است اما عدم آشنایی برخی مدیران فوتبال ایران این پدیده صلح را به وسیله ای برای تنش و ایجاد احتمالی اختلاف تبدیل می کند.

    به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که روزهای داغ نقل و انتقالات فوتبال سر رسیده و قاعدتا در این میان مسایل فنی و اخلاقی برای خرید مهره ها باید حرف اول و آخر را بزند، موضوع غافلگیر کننده و البته نگران کننده دیگری در فوتبال ایران ظهور کرده است که در صورت عدم برخورد صحیح با آن، عواقبش می تواند فاجعه بار باشد.

    ماجرا به توافق یک مدافع ملی پوش ارمنستانی با تیم تراکتورسازی بر می گردد که به فاصله 24ساعت با اطلاعیه عجیب مدیرعامل جدید تیم تبریزی منتفی شد. صرف لغو یا انصراف از قرارداد در ورزش فوتبال چندان عجیب و دور از ذهن نیست و بارها در لیگ های مختلف از جمله ایران اتفاق افتاده اما دلیلی که مصطفی آجورلو برای این موضوع مطرح کرده(که اصلا علنی کردنش هم چندان لازم نبود) این انصراف ناگهانی را به معضلی برای فوتبال ایران تبدیل کرده است.
    @sarzaminekherad
    بند چهارم اساسنامه فدراسیون جهانی فوتبال به صراحت می گوید: «تبعیض قائل شدن به هرشکلی علیه کشوری، فردی حقیقی یا گروهی از افراد با در نظر گرفتن اصلیت نژادی، جنسی، معلولیتی،گويشي، مذهبی، سیاسی یا دلایل دیگر به‌شدت ممنوع می‌باشد و از طریق اخراج یا تعلیق قابل مجازات است.»

    عدم جذب مدافع ملی پوش ارمنستان توسط مدیران تراکتورسازی نه بخاطر ضعف فنی این بازیکن بلکه به دلایلی کاملا نژادی بود. یعنی بازیکنی در فوتبال ایران بخاطر ملیت و نژادش از حق قرارداد محروم شد.

    متاسفانه برخی مسوولان هنوز با این اصول ابتدایی و قواعد و قوانین این رشته جهانی شده آشنایی ندارند و با اقدامات و حتی حرف های خود باعث ایجاد حاشیه و حتی ممکن است محرومیت شوند.
    @sarzaminekherad
    بازیکنان ارمنی زیادی در فوتبال ایران درخشیده اند و ستاره های زیادی از این جمع همواره از تاریخ سازان ورزش کشور به شمار رفته اند که آخرین و برجسته ترین شان آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال است. بازیکن باتعصبی که با آرنج شکسته تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی 2014 همراهی و کمک کرد و بارها با بر دوش کشیدن پرچم ایران، سبب ساز غرور ملی شد.
    او حتا در بسیاری از سفرها و مراسم های استقبال از زیر کتاب مقدس مسلمین یعنی قرآن و با احترام به این کتاب عبور کرد تا نشان دهد دین و عقاید مذهبی نیز به دلیل هدف یکتاپرستی شان، برای او تفاوتی ندارند.

    همچنین همین بازیکن حتی در مراسم سوگواری حسین بن علی برگزارشده در برخی اردوهای تیم ملی نیز شرکت کرده است تا ثابت کند به بزرگان مذهب شیعه نیز قلبا احترام می گذارد و در مصیبت ها و مراسم عزا نیز کنار هموطنان مسلمانش ایستاده…
    @sarzaminekherad
    حال اینکه چطور یک مدیر قدیمی فوتبال که تا آستانه ی ریاست بر فوتبال ایران پیش رفته است، چنین تصمیم و نظری از خود منتشر می کند و ماجراهای یک جنگ قدیمی در منطقه قره باغ را که بین دو همسایه شمالغرب ایران اتفاق افتاده را به زمین فوتبال تعمیم می دهد، جای ابهام و سوال دارد؟

    اینکه مدیری تحت تاثیر فشار لحظه ای چند تماشاگر و یا هوادار پان تورکیست با تحریک عوامل بیرونی و بر اساس یک تفکر اشتباه دست به اقدامی عملی در عرصه فوتبال بزند که مفهومی جز تبعیض نژادی از آن برداشت نمی شود، همچنان باعث حیرت نزد کارشناسان و اهالی فوتبال ایران است.
    @sarzaminekherad
    نکته ی جالب اینکه همین باشگاه قدیمی و اصیل تراکتورسازی با خیل هواداران پاک نیت و شجاع خود در تاریخ طولانی اش بازیکنان ارمنی زیادی داشته که برای اعتلای نام آذربایجان و تبریز کوشیده اند.

    آجرلو، در شرایطی درخواست گروه کوچک و نامشخصی از هواداران را برای این اقدام مطرح کرده که هیچ باشگاهی در ایران، به اندازه تراکتورسازی بازیکنان ارمنستانی به ایران نیاورده است. در دوره اول لیگ برتر، چهار بازیکن ارمنستانی به نام‌های آرائیک مارکوسیان‌٬ آدام هایراپتیان٬ آرمن ساهاکیان و آشوت دادامیان برای تراکتورسازی بازی می‌کردند که در بین آن‌ها مارکوسیان جزو بازیکنان اصلی تیم بود و به استقلال هم گل زد.
    @sarzaminekherad
    حالا باید منتظر ماند و دید فدراسیون جهانی فوتبال یا حتا کمیته انضباطی یا اخلاق فوتبال ایران چه برخوردی با این پدیده شوم خواهد داشت. خبر کاملا تایید شده است و اگر با عذرخواهی یا تکذیب مدیران تراکتور مواجه نشود می تواند منجر به محرویت های سنگینی برای باشگاه بزرگ تراکتورسازی شود. احکامی که بیش از زیان مادی، تلفات اعتباری برای کلیت فوتبال ایران به دنبال خواهد داشت.

    ?مطالب بیشتر و جذابتر در???

    http://telegram.me/sarzaminekherad

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت گروه رشتی های مقیم تهران/sarzaminekherad@ گفت:

    پیام مدیر کانال جهانی و
    آریایی?سرزمین خرد?

    به نام خداوند جان و خرد

    از آنجاییکه فساد مالی و تبعیض در فوتبال ایران که با تیم سالاری،ناداوری،سقوط و صعود عمدی تیمها،تغییر تعداد تیمها در لیگ های گوناگون با اهداف خاص اهریمنی خودنمایی می کند و معدود نتایجش می تواند نابودی ورزش یک اقلیم و روی آوردن جوانان ایرانی به مواد مخدر باشد لذا از فدراسیون جهانی فوتبال میخواهیم فشارها به فدراسیون فوتبال ایران را بیش از پیش نموده و نسبت به تعلیق فعالیت های ورزشی تیمهای فوتبال پرسپولیس تهران،پارسه تهران،تراکتور سازی تبریز،سیاه جامگان و پدیده مشهد و کمیته ی داوری به دلیل فعالیت های غیر ورزشی مالکان و مدیران این نهادها هر چه سریعتر اقدام نموده و این باشگاهها و نهادهایی را که نامشان ذکر شد با مجازات شدیدی مواجه نمایند.

    به پیوست این درخواست گزارشی از فعالیت های غیر ورزشی و تبانی این تیمها به همراه نام 48نفر از مالکان و مدیران و مربیان و داوران که از مدتها پیش مدارکی را بر ضد ایشان گردآوری نموده بودیم را ارسال نمودیم.

    “خاطر نشان می شود این پیام به زبان انگلیسی به دفتر دبیرکل فیفا فرستاده شد”

    telegram.me/sarzaminekherad

  • فرهادسپیدرود گفت:

    یا خدااااااااااااااااااااااا….فیفا خودش سرتاسرش فساد و تبانی هستش..بلاتر و پلاتینی کله پا شدن…اصلا کلا دنیا روی دروغ بنا شده…فوتبال ایران هم که ………….

  • omid گفت:

    پیوس رو حفظ کنین گند نزنیم باز صعو کردیم داره مثل سال 89 میشه

  • رضا داودی گفت:

    شهرداري رشت به داماش بهر دليل كمك نكرد – ديگه واسه سپيدرود چه بهانه ايي داره ؟
    مگه شهرداري تبريز از تيم ماشين سازي حمايت مالي نكرد – چرا شهرداري رشت از سپيدرود بزرگ حمايت نمي كند ؟ چون يه مشت ادم خناس هستند