وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اتفاقات خوب سپیدرود پیش از آغاز لیگ: ورود اولین اسپانسر و ابقای سرمربی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – امروز در جلسه ای با حضور مدیران، مربیان، بازیکنان و مسئولان استانی، اولین اسپانسر سپیدرودی ها به میدان آمد، این مسئله در حالی اتفاق افتاد که طبق اعلام مدیرعامل این تیم، نظرمحمدی نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، در این جلسه در ارتباط با خدمات متقابل اسپانسر مورد نظر و باشگاه سپیدرود بحث و تبادل نظر شد و در رابطه با تاثیر هواداران این تیم در همکاری اسپانسر مورد و سپیدرود به صحبت پرداخته شد.

قرار بر این است تا اسپانسر مورد نظر بخش قابل توجهی از هزینه های سپیدرودی ها را برعهده بگیرد، اتفاقی که پیش از این در رابطه با تیم های دیگر نیز اتفاق افتاده بود.

از سوی دیگر باشگاه سپیدرود نیز تعهد دارد تا با درج نشان تجاری حامی مالی خود بر روی پیراهن، سایت رسمی و سایر فضاهای مجازی، فضای تمرین و سامانه هواداری به تبلیغ اسپانسر مورد نظر بپردازد.

این اتفاق در حالی می افتد که مدیرعامل جدید رشتی ها امروز اعلام کرده است علی نظرمحمدی در سمت سرمربی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد و بنابراین اتفاقات اخیر نشان می دهد سپیدرودی ها می توانند با دغدغه کمتری نسبت به گذشته برنامه های خود را برای حضور موفق در فوتبال ایران آغاز کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • سپیدرود - یوونتوسی گفت:

    این جذب اسپانسر باید با کمک مسئولین شهر رشت ادامه داشته باشه ، عالیه….

  • رامین احمدزاده گفت:

    سپیدرود – ارتش سرخ عغشق همه ما علی الخصوص بچه های رشت وحومه وخطه شمال ازمسئولین این استان خواهش میکنیم این تیم با اصالت رو تنها نزارن