وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اتفاق تلخ برای فوتبال گیلان: کرونا جان خیاط فوتبال رشت را گرفت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودشیوع کرونا ویروس در ایران دومین قربانی خود از ورزش را نیز گرفت تا مدیرعامل و سرپرست سابق باشگاه سپیدرود نیز جان خود را از دست بدهد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، بعد از این که فوتسالیست خانم قمی چند روز پیش به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داد حالا از گیلان و شهر رشت هم خبر ناگوار دیگری به گوش رسید مبنی بر این که احمد آهنگی یکی از مربیان و چهره های قدیمی فوتبال رشت و گیلک ها به خاطر این بیماری جان خود را از دست داده است.

آهنگی مربی قدیمی فوتبال رشت که در دوره سرمربیگری امیدرضا روانخواه در باشگاه سپیدرود در نقش سرپرست برای دو تا سه هفته روی نیمکت نشست و در مقطعی نیز مدیریت باشگاه را در دست داشت بعد از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا روز گذشته جان خود را از دست داد.

مرحوم آهنگی سابقه مربیگری در تیم های ایرانمهر رشت، پاس گیلان و تیم منتخب استان گیلان را در کارنامه خود داشت ضمن این که یکی از چهره های فعال در باشگاه سپیدرود چه در کادر فنی چه در کادرمدیریتی بود و آخرین تجربه او حضور در سرپرستی سپیدرود در لیگ برتر بود.

روایت ورود او به مربیگری در فوتبال گیلان هم جالب است تا جایی که شنیده می شود در دهه ۴۰ وقتی مرحوم امد آهنگی برای ارائه لباس ورزشی که خود آن را دوخته بود بر سر تیمی حاضر می شود از او خواسته می شود هدایت همان تیم را برعهده بگیرد که از همین تجربه راه ورود او به مربیگری فوتبال در استان گیلان و شهر رشت هموار می شود.

سایت “ورزش سه” این ضایعه را به خانواده مرحوم آهنگی و جامعه ورزش و فوتبال ایران تسلیت عرض می کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 20 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.