وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

احتمال روز: فولاد باید رضایت سپیدرود را جلب کند!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در همان روز‌های اول نقل و انتقالات که گفته شد محمد بلبلی قصد دارد فصل نوزدهم را با تیم فولاد در لیگ برتر ادامه دهد بلافاصله خبر استقلالی شدنش در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرورزشی، خبر استقلالی شدن بلبلی واکنش تند باشگاه خوزستانی را در پی داشت و عنوان شد که قطعاً از استقلال بابت این موضوع، که بازیکن‌شان را به خدمت گرفته شکایت خواهند کرد.

در همان زمان و پشت پرده، مسئولان باشگاه سپیدرود رشت که بلبلی فصل قبل آنجا توپ می‌زد نیز با رو کردن قرارداد دوساله این بازیکن مدعی شدند بلبلی اصلاً بدون اجازه آن‌ها قادر نبوده با تیم دیگری وارد مذاکره شود چه برسد به اینکه قرارداد داخلی یا قطعی ببندد.

ظاهراً بلبلی با این تیم گیلانی سه ساله قرارداد داشته و هنوز دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده بود. در این بین باشگاه استقلال با جلب رضایت باشگاه سپیدرود و دریافت رضایتنامه، بلبلی را به خدمت گرفت تا باشگاه فولاد از این باشگاه تهرانی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کند.

شکایتی که روز گذشته یک منبع موثق نزدیک به فدراسیون به خبرورزشی گفت ممکن است به خاطرش برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر یک حکم سنگین برای تیم فولاد صادر شود.

مسئولان این کمیته گفته‌اند مدارکی که باشگاه فولاد درباره به خدمت گیری بلبلی رو کردند دارای ایراد‌های زیادی است که می‌تواند باعث شود این باشگاه را از فعالیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم کند. از این رو فولادی‌ها باید هر طور شده رضایت باشگاه سپیدرود را جلب کنند که چرا با وجود قرارداد بلبلی با آن‌ها این بازیکن را به خدمت گرفته‌اند!

ظاهراً قراردادی که فولادی‌ها از بلبلی با خودشان رو کردند نه تاریخ درست و حسابی داشته و نه فسخ نامه‌ای از باشگاه مبدأ در پیوستش بوده، اما کاری که باشگاه استقلال در رابطه با به خدمت گیری بلبلی انجام داده کاملاً قانونی بوده است.

احتمال دوم؛ بلبلی از قفس استقلال می‌پرد؟

ابتدای هفته جاری نشست رسیدگی به پرونده انتقال محمد بلبلی، بازیکن سابق باشگاه سپیدرود با حضور نمایندگان این باشگاه و باشگاه‌های استقلال‌تهران و فولاد‌خوزستان برگزار شد.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با بیان این خبر گفت: «در این جلسه کلیه موارد و توضیحات لازم از جانب نمایندگان سه باشگاه شنیده شد.

همچنین لازم است با توجه به حضور خود بازیکن در اردوی برون‌مرزی منتظر بازگشت ایشان باشیم تا جهت ارائه توضیحات به کمیته مراجعه کند. بر این اساس طی چند روز آینده، بلبلی در جلسه کمیته حاضر می‌شود و به پرونده رسیدگی خواهیم کرد تا به‌زودی براساس مستندات موجود رأی لازم را صادر کنیم.»

او در همین زمینه گفت: «روند بررسی و تعیین آخرین وضعیت پرونده‌های فوق در کمیته تعیین وضعیت به‌صورت محرمانه طی می‌شود و از اظهارنظر در این خصوص معذور هستیم.

با این حال طی روزهای آینده و احتمالا تا پایان هفته جاری، پرونده بلبلی به سرانجام رسیده و رای این بازیکن صادر خواهد شد.» نکته قابل توجه اینکه با توجه به تخطی بازیکن جدید استقلال از قوانین، شاید در این بین مشکل اصلی متوجه تیم مطرح پایتخت شده و چه بسا اگر استقلالی ها نیز در این قضیه مقصر باشند، هم باشگاه و هم بازیکن از سوی کمیته انضباطی با جرایم سختی تنبیه می‌شوند.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.