وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اختصاصی/ دکتر فیروزی: محمد حسینی، ۴ هفته حق تمرین ندارد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود، بازگشت دروازه بان سپیدرود را به تمرینات گروهی بین سه تا چهار هفته آینده دانست.

به گزارش سایت سپیدرود، سید محمد حسینی دروازه بان اول تیم سپیدرود رشت، مدتی است که در تنرینات این تیم حضور ندارد و همین امر موجب بروز نگرانی در بین هواداران سپیدرود شده است.

دکتر احمد فیروزی فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود در این رابطه اظهار داشت: با توجه به معاینات صورت گرفته در سه شنبه هفته گذشته برروی سید محمد حسینی مشخص شد که این بازیکن دچار درد شدید در ناحیه کمر می باشد که با وسعت آسیب دیدگی بلافاصله تصویر برداری پزشکی از ناحیه آسیب ‌دیده صورت گرفت.

فیروزی افزود: با توجه به جواب تست های بالینی و یافته ها پاراکلینیکی مشخص شد که حسینی دچار التهاب در دیسک بین مهره ای L4-L5 می باشد که به علت درد و علائم بالینی از انجام تمرینات ورزشی منع شد و بلافاصله از روز سه شنبه مراحل درمان اولیه فیزیوتراپی وی شروع شد.

دکتر فیروزی در ارتباط با بازگشت دروازه بان سپیدرود به میادبن، گفت: با توجه به آسیب حسینی منتظر نتیجه معاینات متخصصین حاذق ستون فقرات هستیم تا مدت زمان دقیق بازتوانی و بازگشت وی را به میادین اعلام کنیم، با این حال حداقل زمان دوری حسینی از تمرینات گروهی تیم ۳ الی ۴ هفته تخمین زده می شود.

وی در ادامه افزود: کادر پزشکی تیم تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهد تا با انجام چند نوبت فیزیوتراپی در روز زمان بازگشت حسینی به تمرینات را به حداقل برساند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    امیدوارم حال سید هرچه سریعتر خوب شود .
    از سوی دیگر شاید صادقی با خیال راحتتری بازیها را از سر گیرد ، همواره اعتقاد داشتم که صادقی دروازبان صاحب سبکی هست ، هرچند برای ما بسیار ضعیف عمل کرد
    ایمان صادقی موقعی که در ملوان بود ، سید حسین حسینی دروازبان کنونی استقلال رو ذخیره نشین کرده بود

  • سپیدرودقلب من گفت:

    طفا دراعلام ساعت بازیهای خانگی بیشتر دقت کنید همیشه درسایت اشتباه اعلام میکنید ونیم ساعت اختلاف داره وروز قبل از بازی از لیگ اعلام میشه 15/30