وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ادای احترام نظامی جادوگر به پرسپولیسی ها / شایان به سپیدرود رسید

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم سپیدرود رشت در واکنش به تشویق هواداران پرسپولیس به حالت نظامی از آن‌ها تشکر کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، تیم پرسپولیس تهران از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر ایران به مصاف سپیدرود رشت رفته است که این دیدار تا دقیقه ۲۵ با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است.

اما در دقیقه ۸ بازی تمامی هواداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم آزادی یک صدا علی کریمی را تشویق کردند و سرمربی سپیدرودی‌ها به حالت نظامی از آن‌ها تشکر به عمل آورد و اینگونه پاسخ آن‌ها را داد.

قبل از شروع مسابقه هم تماشاگران سپیدرود که خود را از رشت به تهران رسانده‌اند به شدت سرمربی محبوب خود را تشویق کرده و آماده شروع مسابقه شدند.

شایان به سپیدرود رسید؛ مصلح و سرانجام بازی در پست تخصصی

پس از ماه ها بازی در پست های مختلف، شایان مصلح سرانجام به پست دفاع چپ بازگشت.

باتوجه به محرومیت حسین ماهینی، شایان مصلح در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس قرار گرفته و امیدوار است یا ارائه نمایش قابل قبول، نظر برانکو را برای استفاده از او در پست دفاع چپ جلب کند. مصلح ۲۵ ساله فصل گذشته در اولین بازی فصل پرسپولیس حضور یافت اما از همان ابتدا نشان داد تجربه لازم برای بازی در سطح اول فوتبال ایران را ندارد و به همین دلیل نیمکت نشین شد. برانکو از او در بازی با پارس جنوبی در پست مهاجم استفاده کرد و مصلح نیز گلزنی کرد و این، جرقه ای برای حضور بازیکن شماره ۶۹ پرسپولیس در خط حمله شد.

مصلح در این فصل نیز بازی در پست هافبک چپ و مهاجم نوک را تجربه کرد اما طبیعتا تمایل او بیشتر به بازی در پست تخصصی اش است؛ اتفاقی که امروز با محرومیت ماهینی به وقوع پیوست. محرومیت ماهینی باعث شد تا شجاع خلیل زاده به پست دفاع راست منتقل شود و سیدجلال و انصاری در دفاع وسط حضور داشته باشند تا جای برای مصلح باز شود.

او که مقابل تیم سابقش به میدان رفته، تلاش های زیادی کرده تا در حملات نیز هم تیمی هایش را یاری برساند اما مسلما آن چه که برانکو از او می خواهد، مسئولیت پذیری، دوندگی و برنده شدن در دوئل های بیشتر را می خواهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.