وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ادعای عجیب یک تیم مازندرانی: چوکا با تبانی 7 گل خورد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم ریشه دار و پر هوادار چوکای تالش در حالی که در ابتدای دهه ی هفتاد با حضور پر قدرت در سطح نخست فوتبال ایران، ورزشگاه خانگی خود را با نام جالب و ماندگار قلعه عقاب ها به فوتبال ایران معرفی نمود، اما چند سالی است که حال و روز خوشی ندارد و در لیگ های دسته دوم و سوم روزگار می گذارند.

به گزارش سایت سپیدرود، چوکا سال گذشته در آخرین گام در برابر تیم نو بنیان اما متمول خونه به خونه مازندران کم آورد و نتوانست به لیگ دسته دومی صعود کند که فدراسیون فوتبال در ادامه راه و در یک حرکت محیرالعقول 12 تیم دسته سومی  صعود نکرده را به عنوان کادو! به 12 استان هدیه نمود!

اما امسال داستان چوکا وخیم تر شد و این تیم پرهوادار گیلانی در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته سوم به زیر گروه لیگ دسته سوم سقوط نمود و باید فصل بعد را از مرحله نخست لیگ دسته سوم آغاز کند. اما ظاهرا این سقوط هم پایان مصیبت چوکایی ها نیست و حالا یک تیم مازندرانی سقوط کرده ادعای تبانی را بر علیه این تیم قدیمی مطرح کرده است.

بنابراین گزارش این ادعا که برمبنای یک سری دلایل واهی مطرح شده است در سایت مازندلیگ بازتاب داده شده که در زیر آن را ملاحظه می نمایید:

به گزارش مازندلیگ، کنارگیری اخیر مالک باشگاه شهید کریمی جویبار از فوتبال که در سایت ها و روزنامه های ورزشی استان و کشور و همچنین پیشکسوتان فوتبال مازندران نیز بازتاب داشته است یکی از نتایج فساد در فوتبال می باشد و سوالات فراوانی را در ذهن فوتبال دوستان بوجود آورده است.

شکی نیست دلیل اینکه کسی از روی عشق و دلسوزی تیمی را با نام مقدس یک شهید بزرگوار از لیگ دسته دوم فوتبال استان روانه لیگ دسته سوم فوتبال کشور کند و از همه مهمتر، استادیومی در شان منطقه بسازد و به یکباره از فوتبال و حواشی آن فرار می کند، برد و باخت نمی تواند باشد؟

در فوتبالی که خیلی ها حاضرند تن به هر کاری بدهند که در آن صاحب مقام و منصب شوند او به راحتی دست از فوتبال و هر گونه مسئولیت فوتبالی می کشد حتما حسین عشقی آنچه از فوتبال شنیده و دیده با نگاه سایر فوتبال دوستان بسیار متفاوت است و دریافت که نمی تواند به تنهائی مقابل فساد در فوتبال ایستادگی کند.

باشگاه شهید کریمی جویبار با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به نتیجه عجیب 7 بر 2 دیدار چوکای تالش و امید حسن آباد اعتراض کرد.

اصلاً بهتر است نگاهی موشکافانه به نتیجه این دیدار داشته باشیم بلکه شاید بتوانیم دلایل اعتراض جویباری ها به این نتیجه و خداحافظی حسین عشقی از فوتبال را دریابیم.

1- چگونه می شود تیم چوکای تالش در بازی ماقبل آخر لیگ 3 در گرگان در مقابل تیم عمارت این شهر حاضر نمی شود و تیم گرگانی با گرفتن 3 امتیاز مفت و بی دردسر از سقوط نجات یافته و بازی آخر تیم گرگانی در مقابل دیگر تیم گیلانی به عنوان مدعی صعود، بازی تشریفاتی برگزار می کند؟

2- در کدام یکی از دیدارهای لیگ دسته سوم 10 گل رد و بدل شد که در دیدار بین چوکای تالش و امید حسن آباد که اتفاقاً در هفته پایانی برگزار شد و سرنوشت سه تیم در گروه نتیجه این دیدار بود همچین نتیجه ای رقم خورد؟

3-  چرا در بازی چوکای تالش و امید حسن آباد که نتیجه آن در سرنوشت صعود و یا سقوط تیم های شهدای ساری و شهید کریمی جویبار بسیار مهم بود برخلاف قانون، فیلمبرداری صورت نگرفت؟

4- چگونه است که تیم چوکا در کل فصل در ده بازی انجام شده در زمین خود 12 گل دریافت می کند ولی از تیم در حال سقوط حسن آباد آن هم در زمین خودش 7 بار دروازه اش باز می شود؟ آن هم دقیقا با تفاضل پنج گل تا اگر تیم شهدا ساری دربازی آخرش  مساوی گرفت باز هم حسن آباد در لیگ ماندنی شود؟

5- چگونه است که تیم چوکا در بازی با حسن آباد دروازبان اصلی اش را به عنوان مهاجم استفاده می کند و دروازه بان سوم خود را درون دروازه قرار می دهد؟

6- چطور تیم چوکای تالش در چهار بازی رفت و برگشت در مقابل تیم های صعود کرده مقاومت تهران و رهپویان رضوان شهر 3 بار به نتیجه تساوی صفر صفر می رسد ولی در زمین خود از تیم در حال سقوط حسن آباد 7 گل دریافت می کند؟ در حالی که همین تیم چوکا در آخرین بازی دور رفت در روزی که تیم حسن آباد دوم جدول بود در زمین این تیم تنها با دو گل شکست می خورد!

7-  چرا در بازی چوکا تالش و امید حسن اباد آش قضیه به قدری شور می شود که به رگ غیرت تماشاگران متعصب تالشی بر می خورد و با عصبانیت تمام شعار تبانی سر می دهند؟!

جامعه فوتبال مازندران که در رده های مختلف ملی و باشگاهی حق بزرگی بر فوتبال ایران دارد بی صبرانه منتظر تصمیم قاطع مسئولان فدراسیون خصوصا کمیته محترم اخلاق می باشد. چرا که یکی از ترکش های بزرگ این نتیجه عجیب، کناره گیری یکی از بهترین، پاک ترین و سالم ترین چهره ورزشی مازندران بود. کسی که خدمات شایانش بر هیچکس پوشیده نیست و  خداحافظی اش،  فوتبال دوستان فهیم مازندرانی را  سخت گله مند و آزرده کرده است.

بدون شک اعتراض باشگاه شهید کریمی جویبار باب دیگری از تبانی در فوتبال ایران را باز خواهد کرد و باید دید مسئولان کمیته صیانت از اخلاق این بار در مقابل این بی اخلاقی احتمالی واکنش نشان خواهند داد.

مدارک ارائه شده توسط باشگاه شهید کریمی جویبار به کمیته انضباطی بیشتر و مستندتر از مواردی است که در این گزارش قید شده است و ان شاالله در آینده نتیجه این اعتراض روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • فرزاد منچستز گفت:

    چرا بازیکنان چوکا روز مسابقه در وعده صبحانه نان لواش خوردند اما در بازی های دیگر از سنگک تناول نموده اند؟ راستی چرا؟ ؟؟؟

  • میرزا کوچک .... گفت:

    از تالشی ها بعید نیست…

    مثل حسن زاده انظباطی ..
    .
    ازپشت به داماش گیان خنجر زد….!!!

  • فرهادسپیدرود گفت:

    داش میرزا همین تالشها بودن که سر میرزاکوچک خان رو از تن جدا کردن..حالاهم باست از

  • فرهادسپیدرود گفت:

    داش میرزا همین تالشها بودن که سر میرزاکوچک خان رو از تن جدا کردن..حالاهم از حسنزاده بیشتر از این انتظار نمیره

  • میرزا کوچک .... گفت:

    آفرین به فرهاد …که حقایق می دونی…

    متاسفانه گیلان شد یا تالش یا ترک….

    دیگه گیلک پیدا نمیشه…

    به خاطر همین نبود اتحاد تو گیلان هست که داریم از خودی ها ضربه می خوریم…..

    تا 5 سال دیگه گیلان نابود می کنند!!!!!!!

  • رضا گفت:

    من موندم بعضی نظرات که بد جور اختلاف بین قومیتهای مختلف میندازه چطوری اینجا راحت منتشر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    تالشا که از انزلی چیا بد تر نیستن که حد اقل 3 بار با نامردی با باخت عمدی جلوی تیمهای ضعیف باعث سقوط تیمهای رشتی شدن؟؟؟؟
    حالا ببینیم نظرات ضد انزلی هم منتشر میشه یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • آرمان گفت:

    با رضا موافقم
    لطفاً نظراتی که بوی نژاد پرستی میده خصوصاً به قومیت های گیلان توهین میشه اجازه ثت ندید.
    با تشکر از مدیریت سایت