وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مصاف سپیدرود با تیم ملی امید

تیم فوتبال سپیدرود قرار است پنج شنبه همین هفته دردیداری دوستانه به مصاف تیم ملی امید برود.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت که در تهران اردوی تدارکاتی را برگزار کرده قرار است پنج شنبه همین هفته در دیداری دوستانه به مصاف شاگردان زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید ایران برود.

به گزارش سایت سپیدرود، تیم امید خود را برای بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کند و شاگردان علی کریمی هم برای حضور هرچه بهتر در نیم دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آماده می‌شوند.

همچنین پیام صادقیان و لوکانوزادره مدافع ۲۲ ساله گرجستانی که در روز‌های اخیر در تمرینات این تیم شرکت کرده اند، هفته جاری در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی در این تست ها به صورت رسمی با امضای قراردادی به جمع شاگردان کریمی اضافه خواهند شد.

سرمربی سرخ پوشان رشتی قصد دارد علاوه بر صادقیان و لوکانوزادزه، بازیکنان دیگری را در پست‌های مختلف در چند روز آینده جذب کند و نقاط ضعف تیمش را برطرف نماید و از این رو چند بازیکن ایرانی و خارجی به صورت تستی در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد تا مورد ارزیابی کادرفنی سپیدرود قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری نخستین تمرین سپیدرود در تهران

آغاز اردوی تدارکاتی سپیدرود در تهران

علی کریمی در دوره مربیگری درجه A فوتبال

سپیدرودی ها در این اردو در هتل یزدان تهران استقرار دارند و اردوی تهران تیم سپیدرود به مدت حدود  ۲ هفته ادامه خواهد داشت، و این تیم قصد دارد در این مدت ۲ تا ۳ دیدار دوستانه را برگزار کند.

سپیدرودی ها در آخرین بازی تدارکاتی خود در رشت برابر شهرداری تبریز به تساوی بدون گل رسیدند. آنها پیش از آن با تیم پاس رشت و دخانیات هم بازی کرده بودند.

پیش بینی می‌شود بازیکنان آفریقایی که مدت ها است در مورد آنها صحبت می‌شود در اردوی تهران در تمرینات سپیدرود شرکت کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.