وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کوتاه از سپیدرود: بازی دوستانه در رشت و تهران

برگزاری اردوی ۲ هفته ای در تهران و انجام ۳ بازی تدارکاتی در دستور کار سپیدرودی ها قرار دارد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود در پایان هفته جاری در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری تبریز می رود.

تیم فوتبال سپیدرود به شکل مستمر در دو نوبت صبح و بعد ازظهر تمرینات آماده سازی خود در تعطیلات نیم فصل را در رشت پیگیری می کند.

شاکردان علی کریمی چهارشنبه فقط در نوبت صبح تمرین خواهند کرد و بعدازظهر را استراحت می‌کنند و پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

تیم سپیدرود طبق برنامه از پیش تعیین شده هفته آینده در تهران اردو می زند. اردویی دو هفته ای و برگزاری حداقل سه بازی تدارکاتی در این اردو جزو برنامه های علی کریمی است. هنوز محل استقرار تیم سپیدرود در تهران مشخص نشده است.

خبر دیگر از سپیدرود اینکه در راستای تقویت این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل بر خلاف انتظار علی کریمی و همکارانش هنوز هیچ بازیکن آفریقایی در تمرینات این تیم شرکت نکرده است ضمن اینکه عیسی آل‌کثیر که ساز جدایی از پیکان سر داده به درخواست سپیدرودی ها جواب رد داد.

این مهاجم که هنوز با باشگاه پیکان قرارداد دارد با وجود تمایل سپیدرودی ها به مذاکره از این کار سرباز زد و همچنان اولویت او بازی در تیم های تهرانی است.

بیشتر بخوانید:

مدافع گرجستانی در تمرینات سپیدرود

پیام صادقیان در تمرین سپیدرود + عکس

“علی کریمی” با سپیدرود رشت چه کرد؟

موافقت اولیه پرسپولیس با انتقال علوان‌زاده به سپیدرود

احسان علوان زاده به حضور در باشگاه سپیدرود رشت نزدیک شده است.

باشگاه پرسپولیس موافقت اولیه خود با انتقال احسان علوان زاده به سپیدرود را اعلام داشته اما هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

درباره علوان زاده اخباری هم مبنی بر توافق او و ماشین سازی و نهایی شدن این انتقال منتشر شد که نصیرزاده مدیر عامل ماشین سازی از آن کاملا ابراز بی اطلاعی کرد.

او طی دو فصل حضور در پرسپولیس شانس بازی کمی داشته و با اضافه شدن ترابی و رفیعی و افزایش تعداد وینگر‌های تیم و برخورداری برانکو از عالیشاه، نعمتی، رسن و حتی همتی و طاهرخانی که فرصت بیشتری نسبت به علوان زاده در گذشته داشته اند، کار برای این بازیکن سخت می شود.

باید دید در نهایت او به تیم دیگری خواهد رفت یا خیر. قبلا هم درباره تمایل کریمی به جذب علوان زاده اخباری منتشر شده بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.