وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

از اخراج و تبعید تا خنده و سلفی (عکس)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی در بازی حساس تیمش برابر خونه به خونه، خیلی زود از بازی اخراج شد و به رختکن رفت تا ادامه بازی را از آنجا تماشا کند، مربی که در پایان بازی حواشی زیادی را حول خود دید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، علی نظرمحمدی که به عنوان یکی از مربیان پرحرارت و پرهیجان لیگ دسته اول فوتبال ایران محسوب می شود در بازی سپیدرودی ها برابر خونه به خونه نیز به دلیل اعتراض به خطای اعلام شده توسط داور و خطای شدید بازیکن تیم خونه به خونه با واکنش داور و در نتیجه اخراج از حضور در زمین روبه رو شد.

نظر محمدی پیش از این نیز از زمین اخراج شده بود او در دقیقه ۲۸ بازی نیمکت ذخیره های تیم سپیدرود را به سوی  سکوهای ورزشگاه شهدای هفت تیر ترک کرد.

دقایق زیادی از بازی تیم های خونه به خونه و سپیدرود نگذشته بود که سرمربی تیم مهمان با اعتراض به خطای انجام شده توسط بازیکن حریف با کارت قرمز داور مواجه شد، این اتفاق در حالی افتاد که تماشاگران بازی تصور خروج نظرمحمدی را نداشتند و در بدبینانه ترین حالت انتظار یک تذکر از سوی داور را می کشیدند.

هر آنچه که بود سرمربی سپیدرودی ها که پیش از این نیز سابقه اخراج را در کارنامه خود داشت در این بازی نیز از روی نیمکت اخراج شد و با توجه به تجربه محرومیت مضاعف در بازی برابر ملوان این بار خیلی زود اقدام به ترک زمین و حضور در رختکن کرد.

نظرمحمدی که یکی از مربیان پرحرارت و هیجان و البته پرحاشیه لیگ دسته اول محسوب می شود ادامه این بازی را با ایستادن در چهارچوب درب ورودی به رختکن تماشا کرد تا دیدار به پایان برسد.

پس از پایان بازی اما اخبار متناضی از ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به گوش می رسید، خبرهای تایید نشده ای که از درگیری این مربی با مامور نیروی انتظامی حکایت داشت، این اخبار هیچگاه تایید نشد و این مربی با انداختن یک سلفی شیرین همراه با هواداران تیمش نشان داد تنها چیزی که از بازی حساس بابل باقی ماند سه امتیاز حیاتی بود که به حساب سپیدرود واریز شد.

 

 

 

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    اینجوری پیش بره همه ی تیمای لیگ بدون تماشاگر میشن!
    آقای حسن زاده باید بفکر روش های درست حسابی تر باشه واسه تاثیر گذاری..
    همین خونه به خونه رو اخیرا ۳ جلسه محروم کرد!
    که چی؟
    دوباره تو بازی امروز انواع و اقسام فحاشیارو کردن اینا!
    خدا وکیلی این روش محروم کردن تماشاچیا خیلی ناکارامد و مضحکه.
    در عوض, توی انگلیس, تماشاگر تو فاصله ی ۱ متری خط کنار زمین نشسته آب از آبم تکون نمی خوره!
    درسته که نباید خودمونو با اروپاییا مقایسه کنیم,اما می تونیم نکات مثبتشونو یاد بگیریم و به نفع خودمون فرهنگمونو بالا ببریم که..
    هدف امثال حسن زاده و بقیه ی مسؤلینم باید چاره اندیشی برای بالا بردن فرهنگ تماشاگر باشه.
    همه جا هم هست دقیقا تو ایران:
    سر بازی پرسپولیس- استقلال, آجر و پرتقال پرت می کردن وسط زمین!
    تو انزلی , کیسه ی ادرار پرتاب کردن تو زمین+ فحاشی و…
    تو رشت, پرتاب بطری آب معدنی اپیدمی شده+ فحاشی..
    تو خوزستان که خون و خون ریزیه هر دفعه!
    تو اصفهان نارنجک می زنن تو چشم همدیگه..
    تو تبریز برف گوله می کنن و می زنن به داور+ صندلی پرتاب می کنن..
    تو مشهد که ماشالا فحش رکیکه که همه دارن می خورن..
    .
    .
    .
    .
    .
    می بینین ؟؟
    همه جای ایران اینطوریه!
    بعد آقایون فکر می کنن با محروم کردن چند جلسه ای تماشاگرا می تونن جو رو آروم کنن!
    کو؟؟ همین امروز!!!!!

  • دختر سپیدرودی گفت:

    اقای نظرمحمدی عزیز نشون داده که مربی تاکتیکی خوبیه و نیمه مربیان رو به خوبی میتونه به نفع تیمش برگردونه من اول فصل اصلا فکر نمیکردم ایشون بتونه مسولیت به این بزرگی رو تا اینجای کار به این خوبی انجام بده و بچه ها اینقد حرف شنوی ازش دارن اما کاش که روی مسایل حاشیه ای کار کنه و بدونه بیشتر به نفع تیمه که مربی کنار تیم باشه تا رو سکو

  • sadegh گفت:

    تبریککککککککککک/ خوب شاخشون رو شکستید و جواب توهیناشون رو دادید آبراران باغیرت.
    درود بر شرفتون.

    هرچند بابلی ها به ما فحش ندادن بلکه خودشون و خانوادشون رو مثل ملوانی ها در ورزشگاه معرفی کردن و فریاد زدن که ما هم جواب دندادن شکنی دادیم. 🙂

    گیله مردان شیمی غیرت قوربان.
    از علی نظر هم میخواهم که کعبی رو در نقش بازیساز و پشت مهاجم بزی بده تا بتونیم از تجرش و جسارتش نهایت استفاده رو بکنیم. قربانزاده یا فردوسی ونگر چپ. نزهتی یا دادرسی ونگر راست. مهاجم کاپیتان حق شناس بزرگ. هافبک دفاعی هم اگع عبدی آمادست کنار رستمی بازی کنه و اگه آماده نیست میری بازی کنه تا رستمی بتونه فزای حرکت رو به جلوتری داشته باشه. دفاع راست هم خداییش فقط حق امیر تیزروی باغیرت و عزیزمونه و دفاع چپم شایان مصلح بازی کنه. دروازه و دفاع وسطم که مشخصه دیگه. بازیکنای بزرگ موسوی و تامینی یا نظیفکار و سید حسینی که عشقمه این بشر. واقعاً سید حسینی باید مجسمش تو باشگاه ساخته بشه. به همراه کاپیتان حق شناس و چند نفر دیگه که فقط بازیکنای بزرگی نیستن بلکه اسطوره باشگاهمونن. خدا حفظشون کنه و هر چی خدا میخواد بهشون بده که دل هوادارای عاشقمون رو شاد میکنن. اونم در حالی که نه مافیای فوتبال کشورمون میخواد ما برنده باشیم نه دشمنان شهر و دیار میرزا و در واقع جز خدا پناهی نداریم به امید خود خدا هم فقط لیگ برتری خواهیم شد.
    یا حق

  • sadegh گفت:

    فضا حرکت…

  • sadegh_asheri گفت:

    گیله مردان شیمی غیرت قوربان.
    از علی نظر میخوام به این ترکیب فکر کنه تا در صورت صلاح دید ازش استفاده کنه:

    کعبی رو در نقش بازیساز و پشت مهاجم بازی بدید تا بتونیم از تجرش و جسارتش نهایت استفاده رو بکنیم.کاپیتان مهدویمونم میتونه تو این پست با توجه به تجربه و توان بالای فنی و هوش سرشارش تعویضی استفاده بشه و حالا هرکدوم آمادن بازی کنن. قربانزاده یا فردوسی ونگر چپ. نزهتی یا دادرسی ونگر راست. مهاجم کاپیتان حق شناس بزرگ. هافبک دفاعی هم اگه عبدی آمادست کنار رستمی بازی کنه و اگه آماده نیست میری بازی کنه تا رستمی بتونه فضای حرکت رو به جلوتری داشته باشه. دفاع راست هم خداییش فقط حق امیر تیزروی باغیرت و عزیزمونه و دفاع چپم شایان مصلح بازی کنه. دروازه و دفاع وسطم که مشخصه دیگه. بازیکنای بزرگ موسوی و تامینی یا نظیفکار و سید حسینی که عشقمه این بشر.
    البته فقط به عنوان یه عاشق سپیدرود این پیشنهاد و دادم و بس وگرنه من کی باشم بخوام واسه آبرار باغیرت و بزرگمون علی چیلاورت عزیزمون تعیین و تکلیف کنم.
    این ترکیب اولاً ۴۲۳۱ هستش و دوماً تنها تفاوت محسوسی که نسبت به ترکیب فعلی سپیدرود داره حضور کعبی در نقش بازیسازه.
    یا حق

  • علی (بندرعباس) گفت:

    مرحبا به غیرت شما…همین فرمون برید جلو ، لیگ برتری هستیم …

  • مهدی گفت:

    sadegh جان، داداش گلم، از پیشنهادت ممنونم و بهت تبریک میگم که اینقدر دقیق به تیمت نگاه میکنی. چندتا نکته میخوام جسارتا عرض کنم و از اینکه سایر دوستان هم توی این بحث کارشناسی کمک کنن استقبال میکنم. بنظر من سیدمحمد که حرفی توش نیست. من بهترین دفاع راست رو تیزرو میدونم و نفر دوم بعد از اون فقط و فقط حافظ یعقوبی. دفاع چپ شایان، علیرغم اشتباه وحشتناکش توی دربی، بهترینه و نفر دوم که درصورت نبودش باید بازی کنه تیزرو هست که اگه مجبور شد بره چپ، حافظ یعقوبی دفاع راستمون باشه. دفاع وسط هامون هم که دونفر از همون سه تا یعنی تامینی، موسوی و نظیفکار باید باشن. بهترین هافبکهای دفاعیمون رستمی و فردوسی هستن و من اینجا رو با sadegh موافق نیستم!! چون بنظرم فردوسی یه هافبک دفاعی مطلوب هست و نه وینگر! و عبدی اصالتا پلی میکره و نه هافبک دفاعی!! اگه یکی از بین رستمی و فردوسی نتونستن به هر دلیل توی یک بازی هافبک دفاعی باشن، بهترین جایگزین براشون میری هست. اما برای پست پشت فوروارد (پلی میکر) من یکی از بین مهدوی و عبدی رو پیشنهاد میکنم و چنانچه مجبور بشیم و هیچکدوم نباشن خوبه که کعبی رو بیاره اونجا. وینگرهای راست و چپمون هم دو نفر از بین کعبی و نزهتی و قربانزاده و حامد حاجتی باید انتخاب بشن و فوروارد هدفمون هم سهیل و درصورتیکه نباشه دلیر و اگه اونم نباشه از نظر من بهترین فرد حاجتیه که البته علی نظر نمیدونم چرا از پتانسیل این بچه استفاده بهینه نمیکنه؟!! بنظرم حاجتی بسیار باهوشتر، گلزنتر، چهارچوب شناستر و در یک کلام مهاجمتر از لطفیه و اگه تایمهایی رو که علی نظر به لطفی بازی داد به حاجتی میداد، بنظرم خیلی موثرتر بود. این ترکیب رو با سیستم ۱ ۳ ۲ ۴ نوشتم و پیشنهاد دادم و میشه با تغییراتی به ۲ ۴ ۴ تبدیلش کرد. ببخشید که سرتونو درد آوردم دوستان. به امید ارنج کردن تیم در لیگ برتر . . .