وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

از شمال تا جنوب خطر مرگ در کمین است: در شهر فوتبال جایی برای ماهی ها نیست!؟

ورزش ۱۱

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – فردا در لیگ برتر ایران شاهد یکی از مهیج ترین دیدارهای لیگ هجدهم خواهیم بود که می تواند سرنوشت مرگ و یا زندگی را برای هرکدام از دو تیم رقم بزند.

در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ هجدهم تا به اینجای رقابت ها دو تیم نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت در جدال مرگ و زندگی در مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که از شمال تا جنوب کشور را به هم پیوند خواهد داد تا شاهد جنگی تمام عیار باشیم.

شهر فوتبال پذیرای ماهی‌های شما کشور خواهد بود. این دیدار نبردی برای ماندن یکی از این دو تیم در بالاترین سطح فوتبال ایران استو نفتی‌ها با ۲۰ امتیاز و اختلافی تک امتیازی در جایگاه چهاردهم جدول میزبان تیم پانزدهمی خواهند بود که به هیچ‌وجه نمی‌خواهد هیچ امتیازی را در این دیدار از دست بدهد و با برد در خانۀ نفت قصد ماندن و حضور در جایگاه نفت را دارد.

نفتی‌ها با حضور فیروز کریمی روحی تازه در کالبدشان دمیده شده و دست‌نشان نیز با حضورش شوکی بزرگ را به رشتی‌ها وارد آورده. هر دو باشگاه با انتخاب مربی جدید قصد ماندگاری در لیگ را دارند و این مربیان نیز باتجربۀ مثال زدنی شان نهایت تلاش خود را برای حفظ تیم‌هایشان به خرج می‌دهند.

باید به انتظار نشست و دید که تقابل فردای دو تیم ماهی‌ها را به سرچشمۀ حیات خواهند رساند یا شهر فوتبال را زادگاهی دوباره برای نفتی‌های دوس‌داشتنی خواهد کرد. باخت هرکدام از دو تیم مهر سقوط را در کارنامۀ این فصل‌شان به ثبت خواهد رساند و آن‌ها را حداقل یک‌سال از لیگ برتر ایران جدا خواهد کرد.

جنگ بزرگ سپیدرود و نفت برای بقا

این دیدار از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. دو تیم با ۲۰ و ۱۹ امتیاز در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند و رقابتی سخت برای تعیین دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول بین این دو تیم شکل گرفته و حتماً در کنار استقلال خوزستان نام یکی از این دو تیم بعنوان دومین تیم سقوط کننده قرار خواهد گرفت.

پیروزی در این بازی شش امتیازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. هر کدام از این دو تیم در این بازی پیروز شوند تاحدود زیادی از خطر سقوط نجات پیدا می‌کنند و این موضوع بر حساسیت این بازی اضافه می‌کند.

فیروز کریمی هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارد و نادر دست نشان هم روی نیمکت سپیدرود می‌نشیند. هر دو مربی از تجربه زیادی در فوتبال ایران برخوردارند و بارها قرار گرفتن در چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند.

نفت مسجدسلیمان - سپیدرود رشت
فیروز کریمی
نادر دست‌نشان

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.