وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استاد رهنما، تسلیم این مبارزه نابرابر نشوید!

باید منتظر ماند و دید آیا این بار استاد رهنما می تواند در برابر حجم روزافزون فشار و تخریب ها ایستادگی کند یا سپیدرود پرافتخار اجباراً انتقالی دیگر را تجربه خواهد کرد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – اینکه شهردار رشت می گوید اگر سپیدرود به مجموعه دیگری واگذار شود، وی ریالی به این باشگاه کمک نخواهد کرد، ممکن است ناخودآگاه خوانندگان را به یاد ضرب المثل بچگانه “یا من بازی یا بازی خراب!” بیندازد!

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خزرآنلاین، پس از تعیین ضرب الاجل از سوی ثابت قدم که در نامه ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از او خواسته بود تا نهایتاً تا پایان وقت اداری پنجم تیرماه وضعیت دو تیم سپیدرود و داماش را برای واگذاری به شهرداری رشت مشخص کند، حالا رصد اخبار منتشر شده در برخی سایت ها که ید طولایی در حمایت از شهردار رشت دارند، حکایت از آن دارد که فشار بر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به طرز محسوسی در دستور کار آنان قرار گرفته است.

گویا اظهارات رهنما مبنی بر اینکه از ثابت قدم خواسته است تا تمرکز خود را بر خرید داماش متمرکز کند، چندان به مذاق این رسانه ها و حامیان مالی آن ها خوش نیامده و در همین راستا حمله به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و تحت فشار قرار دادن وی، رسماً وارد فاز جدیدی شده است. فشاری که از ابتدا با رسانه ای کردن نامه شهردار رشت به مدیرکل ورزش و جوانان آغاز شد و حالا رهنما به جرم اینکه معتقد است سپیدرود نیازی به خریدار نداشته و به راحتی توسط تیم فعلی مدیریت می شود، متهم به عدم شفاف سازی در خصوص مسایل این دو تیم ریشه دار شده است!!

این اتهام عدم شفاف سازی در حالی از سوی این رسانه ها به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نسبت داده می شود که رهنما بارها پیش از این در خصوص وضعیت این دو تیم گفته بوده که سپیدرود نیازی به خریدار ندارد و داماش هم با بدهی ها و جرایم سنگین روبرو است و مشخص نیست دیگر باید چه چیزی را شفاف می کرده است؟!

اکنون این سوال مطرح است که چرا شهردار رشت که دغدغه خود را برند سازی عنوان می کند (به استناد برخی مطالب منتشر شده در همین سایت ها در گذشته که نوشته اند علاقه ثابت قدم به تیمداری سپیدرود است نه داماش!) تلاش خود را برای به دست آوردن سپیدرودی متمرکز کرده است که نه تنها به خوبی در حال فعالیت است بلکه هیچ مشکل مالی ندارد! این علاقه به در اختیار گرفتن سپیدرود گویا به حدی است که  در برخی خبرها از قول شهردار رشت آمده بود که: اگر سپیدرود به مجموعه دیگری واگذار شود یک ریال کمک نخواهم کرد!

مشخص نیست اگر منظور ثابت قدم واقعاً برندسازی و کمک به فوتبال رشت و استان است، دیگر چه فرقی بین سپیدرود و داماش است؟ حالا که سپیدرود در اوج به سر می برد و نیازی هم به خریدار ندارد، آیا چنین جوسازی های رسانه ای چیزی جز ایجاد حاشیه در اردوی سپیدرود است؟ اینکه شهردار رشت می گوید اگر سپیدرود به مجموعه دیگری واگذار شود، وی ریالی به این باشگاه کمک نخواهد کرد، ممکن است ناخودآگاه خوانندگان را به یاد ضرب المثل بچگانه “یا من بازی یا بازی خراب!” بیندازد!

جالب آن که ثابت قدم خود در نامه ای که در ابتدا خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان به رشته تحریر درآورده بود، صراحتاً گفته بود که رهنما تکلیف واگذاری یکی از دو تیم داماش یا سپیدرود را مشخص نماید! شاید شهردار رشت تصور کرده بود که تنها آوردن نام سپیدرود در این نامه و عدم اشاره به نام داماش ممکن است این تصور را در بین هواداران به وجود بیاورد که شهرداری به دنبال مصادره افتخارات اخیر سپیدرود است! لذا نام داماش را هم در این نامه(تصویر زیر) در کنار نام سپیدرود قرار داد!

اما اصرار رهنما بر اینکه سپیدرود نیازی به خریدار ندارد و شهرداری اگر واقعاً دغدغه برندسازی و فوتبال دارد، سعی کند داماش را از این وضعیت نجات دهد، عاملی است که گویا اصلاً به مذاق رسانه هایی که آبشخور مالی آنان مشخص است، خوش نیامده است!

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این بار رهنما می تواند در برابر حجم روزافزون فشار و تخریب ها ایستادگی کند یا سپیدرود پرافتخار اجباراً انتقالی دیگر را تجربه خواهد کرد!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

18 دیدگاه ارسال شده است

  • omid گفت:

    اقای شهردار خجالت بکش اگر واقعا خیر مردم رشت رو میخوای به وضعیت داماش سر و سامان بده گرچه اینا همش بازیه اون موقع که داماش رو باید کمک میکردی نکردی تو رو چه به ورزش

  • سجاد گفت:

    اقای شهردار
    ثابت قدم دست از سر سپیدرود بردار
    اگه قصد کمک داری داماش نجات بده
    تموم تیم ها یارگیری کردن مشغول بدنسازی هستن ما اینجا داریم اسیر بازی های سیاسی میشیم
    خدایا هرکس به مردم رشت جوون های رشت ضربه میزنه خودت شرش کم کن
    سپیدرود بخشکد
    ماهی ها میمیرند

  • حامد گفت:

    آقای رادنی از شما بعیده . قلم ت رو نفروش.

    چون سه تا عضو شورای شهر رشت تو هیئت مدیره هستند چنین مطلبی نوشتی .تمام شهر باید در جنگ بین شهردار جوان و شورای شهر غیر بومی و فرصت طلب ، پشت شهردار باشند .
    واقعا نظرم در موردت عوض شد !

  • محمود گفت:

    عجیبه این مدل نوشتن بخدا

    شهردار گفته بود که درصورت در اختیار گرفتن هر کدام از دوتیم داماش و یا سپیدرود ،به تیم دیگر کمکی نخواهم کرد
    ایکاش راست مینوشتیم …

    بعد از هزار و سیصد سال شهرداری درخور و رشتی نصیب شهر شد و ما رشتیها در حال زدن اون

  • دنیا فقط رشت گفت:

    اقا باید تا تنور داغه نون رو چسبوند.داماش هنوز بین زمین واسمونه.حالا که شهردار به هر دلیلی اعلام امادگی برای تیمداری کرده تعلل چرا……. .به امید سربلندی فوتبال رشت.

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    اقای رادنی عزیز چندین بار مطلب نوشتم ولی شما منتشر نکردید.واقعا حیفه که حرف چند نفر شورای شهر غیر بومی رو ملاک قرار بدین و بخواین شهردار محبوب رشت رو خراب کنین.این سالها از قلم شما یاد گرفتیم که چطور باید برای پشتیبانی از شهرمون یک دل و یک صدا باشیم.اعضا شورای شهر چرا تا الان که سپیدرود سالها در دسته دو و سه دست و پا میزدن دلسوز نبودن و چرا الان که فقط یک سال شهردار بومی به شهرمون اومده هرکاری میکنه میخواک تیشه به ریشش بزنن.فوتبال و سپیدرود تنها بهونه هست تا بتونن شهر دار رو بیرون کنن.یادتون میاد شهردار قبل از یک استان دیگه؟ سالها میگذشت و رشت همان رشت 50 سال پیش بود؟!؟

  • الی گفت:

    متاسفم که بازی مازندرانی ها رو می خوریدزنده باد خاکزادزنده بادامل

  • سجاد گفت:

    دوست با غیرت ببینم چیکار میکنید
    نبینم کسی بد خواه رشت و رشتی باشه

    http://www.dsport.ir/fa/posts/38659

  • پوریا مدنی گفت:

    آقای افشین ناظمی، بدان که ورزشگاه برای تو جهنم می شود. یک مربی در اندازه هومن افاضلی را رد کردند و تبم افتاد دست ناظمی که در حد دستیاری افاضلی هم نیست.

  • پوریا مدنی گفت:

    همیشه آدم هایی در حد ناظمی مانع پیشرفت در فوتبال رشت شده اند، چون می دانند مربیانی در اندازه افاضلی اگر بیایند دیگر ناظمی ها جایگاهی نخواهند داشت و باید دستیار چهارم افاضلی شوند.

  • پوریا مدنی گفت:

    آقای شهردار، این خیانتت را فراموش نمی کنیم.

  • پوریا مدنی گفت:

    شهردار به کوتوله هایی مثل ناظمی میدان می دهد.

  • ali گفت:

    کادر مدیریتی قبل مگه مشکل داشت ک اینجوری تیمو تو حاشیه میبرین . اقای
    ناظمی دست از سر سپیدرود بردار

  • دنیا فقط رشت گفت:

    اخه سپیدرود کجا .ناظمی کجا.این مرد… … فوتبال رشت رو خورده.حالا داره جفتک میندازه.

  • غریبه به شهر ما نیا گفت:

    آقای شهردار توکی هستی که داری واسه تیم شهرما تعیین تکلیف میکنی تو که شهررشت را خراب کردی وهر بلایی که می خواستی سر این شهر اوردی . شما ازنجابت مردم این شهر سو استفاده کردی و هر کاری که دل شما میخواست انجام دادی . اگه در هر شهری دیگه ای از ایران این کارها رو میکیردی بلاها سرت میاوردنند.پس دست از سر تیم ما بردار واین تیم را خراب نکن که مردم این شهر تورا خراب خواهند کرد.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    نان

  • ali گفت:

    پور محسن و هیت مدیره قبلی خیلی خوب کار کردن . اقای غلامی کادر قبلی هیت مدیره و پورمحسن برگردون . هرپی باشه اینا پولکی نیستن

  • ali گفت:

    موزی پول گرفته تا امسال کسایی مثل پور محسن و صومی رو جلو هوادارا خراب کنه