وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استارت لیگ هفدهم از اوایل مرداد ۹۶ / هم زمانی نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سازمان لیگ برتر برای فصل جدید تصمیم گرفته نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول را هم زمان کند و فصل جدید رقابت های لیگ برتر از اوایل مردادماه ۹۶ استارت خواهد خورد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، در شرایطی که رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سال آینده از اوایل خردادماه آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران به عنوان شانس اول صعود از قاره آسیا باید در این تورنمنت به میدان برود سازمان لیگ برتر تصمیم گرفت این بازی رقابت های فصل جدید را زودتر از موعد آغاز کند.

بنا به اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ رقابت های هفدمین دوره لیگ برتر از هفته اول مردادماه ۹۶ استارت خواهد خورد تا به این ترتیب تیم ملی فرصت لازم برای آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را داشته باشد. نکته جالب این که دو بازی پایانی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در شهریورماه برگزار خواهد شد که باید منتظر ماند و دید برنامه سازمان لیگ برای آغاز رقابت ها به چه شکلی خواهد بود.

بنابراین گزارش، معمولا عرف بر این بود که باشگاه های حاضر در لیگ برتر و دسته اول از دو بازه زمانی متفاوت برای نقل و انتقالات خود بهره ببرند اما این بار روسای سازمان لیگ تصمیم گرفته اند تا از یک بازه زمانی مشترک برای سرو سامان دادن به نقل و انتقالات در لیگ برتر و دسته اول بهره ببرند.

با توجه به این که سازمان لیگ برتر قصد دارد رقابت های دسته اول را با اندک فاصله از رقابت های لیگ برتر آغاز کند به همین خاطر پنجره نقل و انتقالات تابستانی هر دو رده فوتبالی ایران هم زمان خواهد بود به نحوی که از یک روز باز و در یک روز هم بسته می شود. اتفاقی که برای اولین بار در تمام سال های گذشته رخ می دهد و قطعا باعث نظم و حرفه ای گری بیشتری خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.