وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استقبال خوب سپیدرودی‌ها از دیدار با استقلال

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هواداران سپیدرود تیم محبوب خود را در آزادی تنها نگذاشتند.

به گزارش سایت سپیدرود، تیم قدیمی شهر رشت بعد از سال ها برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت و هواداران این تیم می توانند پس از مدت ها دوری برای اولین مرتبه نام این تیم را در ورزشگاه آزادی صدا کنند.

همین موضوع باعث شده تا هواداران سپیدرود که البته خیلی با شرایط بارانی تهران غریبه نیستند، استقبال خوبی از این بازی داشته باشند.

هواداران سپیدرود مانند استقلالی ها از ۹۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا تیم خود را در دیدار حساس لیگ برتری برابر استقلال تنها نگذارند و بتوانند به بقای این تیم در لیگ برتر کمک کنند.

هواداران سپیدرود که با انگیزه های زیادی در آزادی حاضر شدند، به تشویق تمامی بازیکنان و کادرفنی این تیم پرداختند اما با این وجود یک نام بیشتر از سایر اعضای این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

علی کریمی چهره ای بود که حاضران در ورزشگاه بیشتر از سایر اعضای کاروان سپیدرود در آزادی او را مورد تشویق قرار دادند. هواداران این تیم بارها و با شعارهای مختلف کریمی را پیش از شروع مسابقه تشویق کردند تا در روزهایی که سرمربی این تیم با مسئولان فدراسیون دچار اختلافاتی است، حمایت ویژه ای از او انجام دهند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.