وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استقلال اهواز بدون مربی در رشت: حنطه استعفا داد، استقلال به دنبال هفتمین مربی و رکوردشکنی!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی حنطه که پس از برکناری سیاوش بختیاری‌زاده از سرمربیگری تیم استقلال اهواز، هدایت آبی‌های اهواز را بر عهده گرفته بود، از سمتش کناره‌گیری کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، علی حنطه در حالی از هدایت تیم استقلال اهواز کناره‌گیری کرد که از عمر مربیگری این مربی در جمع آبی‌پوشان اهواز فقط دو هفته گذشته بود. حنطه ششمین سرمربی تیم استقلال اهواز در این فصل به حساب می‌آید که هنوز قراردادش در هیئت فوتبال استان خوزستان ثبت نشده بود.

گفته می‌شود دلیل کناره‌گیری علی حنطه، عمل نکردن باشگاه استقلال اهواز به تعهداتش است. با جدایی علی حنطه از استقلال اهواز احتمالا این تیم در پی هفتمین سرمربی فصل خود خواهد بود!

علی حنطه بعد از دو بازی حضور در کنار استقلال اهواز به مشهد برگشته و گفته در صورتی که خواسته های وی برآورده شود بار دیگر به این تیم باز می گردد! خواسته هایی که اگر برآورده می شد کار تیم به اینجا نمی کشید و مربیان قبلی هم در این تیم می  ماندند.

استقلال اهواز در حالی در پی هفتمین سرمربی فصل خود است که ۲۴ هفته از بازی ها سپری شده و این هفته باید در رشت برابر سپیدرود به میدان برود. تا به این جای کار تیم هر ۴ هفته به طور میانگین یک مربی را بر بالای سر خود دیده! رکوردی که شاید در جهان بی سابقه و قابل ثبت در گینس باشد.

حمید رضا فرزانه – ابراهیم تهامی – امیر میرزاییان – محمد سجادیان – سیاوش بختیاری زاده و علی حنطه مربیان استقلال اهواز از ابتدای فصل تا هفته بیست و چهارم بودند.

استقلال اهواز هم اکنون با ده امتیاز از ۲۴ بازی در قعر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد و طبیعتا شانسش برای ماندن در جدول بازی ها خیلی کم است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • علی (بندرعباس) گفت:

    استقلال اهواز را هم نباید دست کم گرفت و باید با قدرت در مقابلش بازی کرد…

  • کامران گفت:

    از بازی پرسپولیس و استقلال پند بگیریم و غرور بیخود نداشته باشیم . همیشه این تیم ها خطرناکند .

  • لشت نشا گفت:

    بحث غرور شاید درست باشد اما دربی پایتخت فرمول خود را داشت و بخاطر باخت ۴۲ پارسال امسال میخواستند۳۲ رو در بیاورند و ما از دست های پشت پرده خبر نداریم مسایل تیم ما را با بحث های رنگی قاطی نکنید

  • omid گفت:

    وافعا همینجوره هوادارای باهوش هم کم نداریم

  • omid گفت:

    اهواز چند بازیه که داره هی مساوی میگیره خدا رو شکر این محرویت ما تقریبا تو یه بازی ساده اتفاق افتاد و همینکه قطعا اگه این بازی محوم نبودیم مثلا بازی بهد محروم شده بودیم تو بازی با اهواز فاجعه باز رخ میداد و پرتاب برف این بازی تماشاگری که میخواد برف پرتاب کنه بدرد ما نمیخوره همون بهتر که این بازی محرومیم عدو شد سبب خیر فقط تیم باید هشیار بازی کنه ساده بگیری همه چیز از کف رفته

  • روزبه نوروزی گفت:

    هواداران سپیدرود – علت حمایت نکردن شورای شهر رشت از تیم ریشه دار رشتی چیست – یک سوال چند نفر از اعضای شورای شهر رشت واقعا اصالتا رشتی هستن که اون حساسیت رو نسبت به تیم ریشه دار رشتی داشته باشن . یه پیگیری کنید متوجه میشوید .

  • علی (بندرعباس) گفت:

    آقای “لشت نشا ء” شما کارشناس فوتبال هستید یا کارشناس سیاست ؟؟ فوتبال بازی برد و باخت هست و هر تیمی بیشتر عرق بریزه برنده بازی میشه…

  • گیله مرد علوی گفت:

    تمومش کنین این بحث رو این بازی چه ربطی به دربی داره دیگه گندشو در اوردین اونا رفتن بازیهای اسبایی ما داریم تو لیگ ۱ جون میکنیم که برسیم به لیگ برتر اونوقت شما حرفای مسخره میزنین