وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استقلال تهران دو – سپیدرود رشت یک: تمام!

همه چیز تمام شد! رویا و رویا پردازی تمام شد! مهمانی دو ساله لیگ برتر تمام شد. حالا این بازیکنان ضعیف و بی کیفیت و بابا بزرگ بروند و در تیم های بوندس لیگایی بازی کنند.

مدتها پیش هشدار دادیم و مجیز گویان جادوگر زشت رو متهم مان کردند. مدتهاپیش هشدار دادیدم و شیتیل بگیران و مواجب بگیرن دهان های گشاد شان را باز کردند و متهم مان کردند. مدتها پیش هشدار دادیم و خائنین نگذاشتند که بیشتر بگوییم و صدای مان به گوش هواداران واقعی و دلسوز برسد و حالا اتفاقی که نباید افتاد.

سقوط کردیم اما اگر بابا بزرگ های بی کیفتی مثل مهدوی از فوتبال گیلان زمین برای همیشه محو شوند اتفاق بدی نیست. اگر نسل بیات ها از این فوتبال محو شوند برای همیشه اتفاق بدی نیست. بروید و مارا با غم های مان تنها بگذارید. بروید و ما را با درد بی درمان خودمان تنها بگذارید.

بروید دنبال پول هایی که از هر چیزی که فکرش را بکنید کثیف تر است. بروید و گورتان را گم کنید… این مودبانه ترین شکل ممکن است که با شما سخن گفتیم.

خداحافظ ای روزهای رفته…

استقلال ۲ (مهدی قائدی دقیقه ۵، مرتضی تبریزی دقیقه۲۲) – ۱ (مهرداد بایرامی دقیقه ۹۲) سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودهفته سی ام لیگ برتر ، جام خلیج پارس

پنجشنبه بیست و شش اردی بهشت ماه ۹۸ – ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه آزادی تهران، تماشاگر:  ده هزار نفر

داور:

علی رضا فغانی

کمک ها:

علی میرزابیگی – سعید قاسمی

داوران پشت دروازه:

حسن اکرمی – سیدعلی اصغر مومنی

داور چهارم: ایوب غلامزاده ، ناظر: محمدعلی فروغی

کارت زرد:

میلاد قربانزاده دقیقه ۵۵، مهرداد بایرامی دقیقه ۸۱ (سپیدرود) – آرمین سهرابیان دقیقه ۵۶، پژمان منتظری دقیقه ۶۷، داریوش شجاعیان دقیقه ۸۱ (استقلال)

ترکیب سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست (از دقیقه ۴۵ حسین ابراهیمی)، میلاد شیخ‌سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربان‌زاده، هومن ربیع‌زاده (از دقیقه ۸۵ آرین فتوحی)، مهرداد بایرامی، حسین شنانی (از دقیقه ۶۹ محمد غلامی)، لوکا نوزادزه، ابراهیم لطفی

سرمربی: نادر دست نشان.

ترکیب استقلال تهران:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی (از دقیقه ۷۰ داریوش شجاعیان)، مرتضی تبریزی (از دقیقه ۶۱ خسرو حیدری)، مهدی قائدی، روح الله باقری (از دقیقه ۷۹ گادوین منشا).

سرمربی: فرهاد مجیدی.

شرح بازی:

این دیدار نیز برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. آبی پوشان تهرانی با شکست برابر پدیده مشهد و تساوی مقابل صنعت نفت آبادن، فرصت رسیدن به قهرمانی را از دست دادند. حال آنها برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا ناگزیرند برابر تیم سپیدرود به برتری برسند که خود این تیم شمالی برای بقاء در لیگ برتر فقط باید مقابل استقلال پیروز شود.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان از سوی داور اخراج شد در آخرین دیدار فصل روی نیمکت نخواهد نشست. از طرفی مشکلات مالی باشگاه استقلال و عدم پرداخت مطالبات سبب شده تا یک جلسه از تمرینات آنها به دلیل اعتصاب بازیکنان برگزار نشود.

این در حالی است که شاگردان نادردست نشان سرمربی تیم شمالی برای بقاء در لیگ برتر حتما باید در مصاف با استقلال پیروز شوند و امیدوار باشند که نفت مسجد سلیمان رقیب آنها نیز در دیگر دیدار همزمان برابر ذوب آهن مغلوب می شود. با این حال جدال دو تیم بالا و پایین جدول رده بندی به زیبایی این دیدار خواهد افزود.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: توپ ارسالی از جناح چپ زمین را قائدی نتوانست تبدیل به گل کند تا توپ بعد از برخورد.

دقیقه ۷: ضربه سر علی کریمی با فاصله کمی از کنار دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: بایرامی در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که شوت او بعد از برخورد به سهرابیان به سمت دروازه نرفت و در ادامه غفوری توپ را دفع کرد.

دقیقه ۱۵: بازیکنان سپیدرود ضربه ایستگاهی را به شکل دو ضرب کار کردند که شوت ربیع‌زاده راهی به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه ۱۶: سانتر زیبای غفوری از جناح راست زمین و ضربه پشت سر باقری را ملکی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: ارسال خطرناک پاتوسی از روی ضربه ایستگاهی را ملکی با شیرجه بلند دفع کرد.

دقیقه ۳۰: بایرامی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت، اما ضربه بغل پای زمینی او را حسینی دفع کرد.

دقیقه ۳۱: پاس کریمی و شوت محکم باقری از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت.

دقیقه ۴۲: شوت ناگهانی روح‌الله باقری از زاویه بسته به تیرک افقی دروازه سپیدرود اصابت کرد و در ادامه توپ به سمت چپ محوطه جریمه رفت که برخور لطفی با قائدی از سوی فغانی پنالتی تشخیص داده شد.

دقیقه ۴۳: ضربه پنالتی وریا غفوری را کوروش ملکی با شیرجه به سمت چپ دروازه به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس به عقب وریا غفوری از روی ضربه آزاد و شوت فنی علی کریمی را ملکی سراسیمه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال غفوری و ضربه سر علی کریمی از بالای دروازه سپیدرود راهی اوت شد.

دقیقه ۳+۴۵: حرکت تکنیکی مهدی قائدی در سمت راست زمین و پاس کات‌بک او با شوت زمینی علی کریمی در دستان ملکی جای گرفت.

دقیقه ۴۷: ارسال پاتوسی از روی ضربه آزاد و ضربه سر علی کریمی با کمترین فاصله از کنار تیرک دروازه سپیدرود به اوت رفت.

دقیقه ۵۱: شوت شنانی تبدیل به گل نشد و با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۶۷: پاس خسرو حیدری و شوت روزبه چشمی به دست مدافع سپیدرود برخورد کرد که فغانی در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۵: شوت نوک پای خسرو حیدری از داخل محوطه جریمه سپیدرود با بدشانسی کاپیتان استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۷۸: کوروش ملکی شوت باقری از روی ضربه ایستگاهی را به طور ناقص دفع کرد و در ادامه بازیکنان استقلال نتوانستند از فرصت به دست آمده بهره ببرند.

دقیقه ۹۰: ارسال غفوری و ضربه قیچی برگردان منشا از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت.

شرح گل:

استقلال ۱-۰ سپیدرود: پاتوسی در سمت راست زمین توپ را دراختیار روح‌الله باقری قرار داد که او تبریزی را در محوطه ۶ قدم صاحب موقعیت کرد، اما پاس کات بک او با شوت زمینی مهدی قائدی همراه شد که کوروش ملکی آن را برگشت داد ولی در ریباند ضربه بغل پای قائدی گل اول استقلال را رقم زد.

استقلال ۲-۰ سپیدرود: پاس در عمق روح‌الله باقری در بین سه مدافع سپیدرود به مرتضی تبریزی رسید که این بازیکن با مهار توپ و ضربه بغل پا که به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد، گل دوم استقلال را زد.

استقلال ۲-۱ سپیدرود: پاس در عمق از زمین سپیدرود را مهرداد بایرامی با نفوذ سریع و سرتوپ به منتظری، با شوت فنی دقیق زد تا توپ با دفع ناقص حسینی وارد دروازه استقلال شود.

اتفاقات ویژه:

۱- اتفاق ویژه!؟ شوخی می کنید! از این به بعد هیچ اتفاقی ویژه تر از سقوط سپیدرود نیست! سقوط و سقوط و سقوط! ممنون از همه که در این سقوط حضور داشتید!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • عسکر داماشی گفت:

    با این بازی ۵ تا را خورده سپیدرود.

  • لشت نشا عشق جاویدان گفت:

    باید 8تا میخوردیم

  • رانکوه گفت:

    زنده باد مسوولین محترم گیلان چه سپیدرود، ملوان،داماش…

  • رضا گفت:

    بد ترین تیمی بود که تا حالا دیدم امیدوارم قیافه هیچ کدوم از بازیکنا چه دفاع بی مصرف چه خط حمله دیگه نبینم بعضی از بازیونا لیاقت دسته دوم هم ندارن فقط گل های که امروز خوردیم کافیه برای حرف های من بقیه بازی ها دیگه ول کن

  • رضا گفت:

    خدا لعنت کنه همه کسایی که تیم نابود کردن خدا لعنت کنه گیلانی های بی تعصب که ما به اینجا رسوندن این وضع استان ما اینن وضع تیم ما

  • مهرداد گفت:

    والا تو لیگی که دولت به چند تا تیم پول میذه بهتره که تیمهای دیگه نباشن بهتره داغون ترین لیگ دنیا همه راند فساد خوازی اصلا ارزش نداره آن لیگ والا آدم سنگینتره

  • علی گفت:

    میبینم سینه چاکان مواجب بگیر دیگه نظر نمیدن ضمنا دست نشان باید توضیح بدهد چرا شب بازی با نساجی به هتل نیامد و فقط دو ساعت مانده به بازی رسید .نکنه ایشان هم در ماندن نفت مسجد سلیمان نقش داشته .چرا بازیکنان اینقدر بی انگیزه بودند . این پول کثیف سپیدرود را نابود کرد بر باعث بانی لعن

  • علی گفت:

    برای من عجیب محسن نصر از ایرج طالع بهترین آنالیزور دعوت کرد تا پایان بازیها با سپیدرود باشد مساوی با ذوب آهن و بردن تراکتور با آنالیز ایرج طالع بود اونوقت ایننادر دست نشان سنتی وبیدانش اومد گفت آنالیزورما سید صالحی همونشد که ایرج طالع دیگه کار نکرد تا دست نشان با سید صالحی سقوط کرد

  • علی گفت:

    الان طرفدارای علی کریمی کدوم سوراخ موشی قایم شدن . یک استان چند میلیارد ضرر کرد .

  • اصغر گفت:

    باسلام، کمی فکر کنیم به این سوال من، چه شده که تو همین بی پولیهای تیم ها نساجی با قاطعیت اون و با این بازی های قدرتمندانه تو لیگ ظاهر می شه . آیا نساجی هم از دولت پول می گیره؟ نساجی که تو زمین خودش در برابر سپیدرود تسلیم محض بود . عزیزان مشکل تیم ما بازیکنان نیستند مسئولینی هستند که چیزی از مدیریت نمی دانند و بس آنها باید بیایند و پاسخگوی دل دردناک مردم و طرفداران باشند و لاغیر