وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استقلال خوزستان – سپیدرود رشت: از شمال تا جنوب

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته هفتم از لیگ هفدهم، پنج‌شنبه ۲۹ شهریورماه ۹۶، ساعت ۱۹:۳۵، ورزشگاه غدیر اهواز داور: محمدحسین ترابیان، کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا و امیرمحمد داودزاده

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرورزشی،شکست ۶ گله برابر ذوب‌آهن به اندازه کافی اردوی استقلالی‌ها در خوزستان را متشنج کرد تا عبدا.. ویسی خطر را بیخ گوش خود حس کند.

این مربی که روند سقوط او در این فصل هم ادامه پیدا کرده، با وجود تمام تغییرات و خرید بازیکنان جدید هنوز نتوانسته به آن روزهای طلایی که قهرمان لیگ پانزدهم شد، برگردد و امروز باید مقابل حریفی از شمال صف‌آرایی کند که هفته قبل دیگر نماینده خوزستان را آچمز و با شکست بدرقه کرد. استقلال هر هفته بدتر از هفته قبل نتیجه گرفته و نمایش‌های داخل زمین بازیکنان این تیم نیز نشانی از صلابت و شادابی همیشگی را ندارد.

آنها برای فرار از بحران هر سه امتیاز این جدال خانگی را لازم دارند اما وضعیت روحی روانی حاکم بر این تیم همچنین ضعف‌های ساختار تدافعی استقلال نگرانی‌ها و دغدغه‌ها پیرامون تیم را بیشتر کرده است مگر اینکه ویسی با آپدیت ایده‌های تاکتیکی خود بتواند شوک به موقعی وارد کند. در آن سوی میدان شکست ناپذیران رشتی بعد از سه هفته طلایی و فرار از بحران و لمس آرامش، می‌خواهند در سفر به جنوب این روند را ادامه دهند.

سپیدرود که در اولین تجربه لیگ برتری با تنش‌های زودهنگامی روبه‌رو بود با هر سختی و جان کندنی این بحران‌ها را مدیریت کرد و برد برابر صنعت نفت هم دوباره اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد تا آنها امروز در مصاف با زخم‌خوردهای خوزستانی چشم به امتیازگیری داشته باشند.

چهره‌ها

وحید شیخ ویسی که هفته قبل یکی از تلخ‌ترین خاطرات خود در مصاف با ذوب‌آهن را تجربه کرد برای اعاده حیثیت هم شده امروز انگیزه‌های زیادی برای بسته نگه داشتن قفل دروازه استقلال خوزستان دارد.

زوج حسین ابراهیمی و پویا نزهتی در این هفته‌ها با رسیدن به هماهنگی و شناخت کامل از یکدیگر به عنوان مردان کلیدی سپیدرود نقشی غیر قابل انکار در صعود تیم داشته‌اند. طرفداران سپیدرود به این زوج دل بسته‌اند تا در بازی امشب هم بتوانند زمینه نتیجه مناسب را فراهم و با دست پر به خانه بازگردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است