وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

استقلال خوزستان – سپیدرود: شمال و جنوب به هم رسیدند

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرودی ها قبل از بازی خبرهای خوشی از تیم شان شنیدند، بازگشت علی کریمی به این تیم برای کسانی که دیگر امیدی نداشتند، خبر خوشحال کننده‌ای بود.

از همه مهم تر اینکه، کریمی از طریق دوستانش مالکیت باشگاه را برعهده گرفته تا کمی به وضعیت سپیدرود سر و سامان داده شود. کریمی اما در بازی امروز روی نیمکت نخواهد بود و محسن نصر در این بازی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

شاید سپیدرود خیلی به کسب امتیاز در این بازی امیدوار نباشد، اما حضور کریمی برای بازیکنان انگیزه زیادی ایجاد کرده که حداقل شکست نخورند. سپیدرود تنها یک امتیاز از ۴ بازی قبلی خود گرفته است.

استقلال خوزستان هم تاکنون سه امتیاز گرفته و شرایط خیلی بدی ندارد. آنها می‌خواهند از بازی خانگی نهایت استفاده را کرده تا بلکه با جمع آوری امتیازات ابتدای فصل با خیال راحت به ادامه کار خود بیندیشند.

تیم خوزستانی بازیکنی مانند خشتان دارد که عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ و امیدوار است امروز اولین برد خود را جشن بگیرد.

یعقوب کریمی و استقلال خوزستان

یعقوب کریمی فصل گذشته نتوانست بازی‌های زیادی را برای استقلال خوزستان انجام دهد. او فقط در شش مسابقه این شانس را داشت و در مجموع ۲۹۰ دقیقه به زمین رفت.

کریمی که سابقه بازی در استقلال تهران را هم دارد از جنوب به شمال آمد و حالا پیراهن سپیدرود را به تن دارد. اما تیم شمالی این روزها شرایط خوبی ندارد و نتایج این تیم فقط به یکی دو بازیکن مربوط نمی‌شود. آنها مشکل بدنی دارند چون تمرینات بدنسازی نداشته‌اند.

مشکل مالی‌شان هم همچنان به قوت خود باقی است اما امتیاز این بازی می‌تواند برای سپیدرودی‌ها بسیار مهم باشد. شاید تساوی هم نتیجه بدی برایشان نباشد.

آنها نمی‌خواهند فاصله امتیازی‌شان با دیگر تیم‌ها بیشتر از این شود.

استقلال خوزستان-سپیدرود رشت

ساعت ۲۰:۱۵ ورزشگاه غدیر

استقلال خوزستان و سپیدرود بدترین دوران آمادگی پیش فصل را پشت سر گذاشتند و تا آستانه مسابقات تکلیف کادرفنی این دو تیم مشخص نبود.سپیدرود در این فصل مطابق انتظار ظاهر شد و بدترین عملکرد را داشت و با یک امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

اما استقلال خوزستان هرچند که در رده‌های انتهایی جدول جای دارد ولی تنها در یک بازی شکست خورده و به بازیهای آینده امیدوار است.

در این بازی، محسن نصر روی نیمکت سپیدرود خواهد نشست ولی تغییر مالکیت در این تیم، زمینه بازگشت علی کریمی را فراهم کرد و این چهره سرشناس به هنگام بازی در اهواز حضور خواهد داشت

تیم داوری: روح اله شریفی – تورج عیوض محمدی – حمید سبحانی – شاهو اصلانی

ناظر: محمدعلی فروغی

منبع:metrica.ir

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.