وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اطلاعیه: مسابقه سپیدرود – گرند، به صورت رسمی لغو نشده است

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – در حالی که برگزاری مسابقه سپیدرود رشت – گرند بجنورد در حاله ای از ابهام قرار گرفته است، روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

به اطلاع هواداران پرشور و متعصب باشگاه سپیدرود رشت می رساند، طبق آخرین خبرهای غیر رسمی تا این ساعت بازیکنان و کادر فنی باشگاه گرند بجنورد وارد شهر رشت نشده اند و در هیچکدام از هتل های سطح شهر اسکان نیافته اند.

بنابر همین گزارش علی رقم تمایل بازیکنان گرند برای حضور در رشت و انجام مسابقه با تیم سپیدرود اما باشگاه گرند تمایلی برای اعزام بازیکنان نشان نداده است.

اما از آنجایی که طبق قانون لغو یک مسابقه تنها با رای داور و انجام صورتجلسه رسمی با نماینده فدراسیون جنبه رسمی خواهد گرفت، لذا روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود، از همه ی هواداران وفادار خود می خواهد تا روز دوشنبه با حضور حداکثری در ورزشگاه دکتر عضدی رشت، به مانند همیشه حمایت و پشتیبانی خود را از ارتش سرخ فریاد زنند.

بدیهی است که در صورت مسجل شدن لغو مسابقه سپیدرود – گرند در هر لحظه و ساعتی، خبر آن از طریق وب سایت سپیدرود بلافاصله به اطلاع هواداران خواهد رسید.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی – ورزشی سپیدرود رشت

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است